bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yürüyüş partisi8
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- beyaz otomobil satın almak15
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- amerika birleşik devletleri6
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- rabbin para vermesi4
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
Probiyotik mayalı sağlıklı içecektir. Sadesi tavsiye edilir.
her gün en az bir bardak içmek sağlık açısından faydalıdır.. özellikle altınkılıçın kefiri çok güzeldir, meyveli olanları da güzeldir.. diğer markaları sevmiyorum kokuyor.
Candidaya iyi geldiği söylenir. En son çocukken icmistim.
Müslüman olmayan ülkelerin elçileri.
Sadece tek bir marka doğal oda kefirdanem markası cam şişede satiliyorki bu çok çok önemli ,diğer markalar ticari ,ucuz olması için plastik şişede satıyor , çok araştırdım diğer markaların neredeyse tamamında ithal kültürle yapıldığını öğrendim bakın artık yerli susamimiz yada corekotumuz bile yok hep ithal ,kefirdanem markasının reklamında yapmıyorum ama inanın sadece doğal ve sağlık için çalışıyorlar müşteri hizmetlerini çok kez aradım ve inanılmaz bi destek ve yardım gördüm ,bu markanin ticari kaygısı yok zaten Süleyman Demirel üniversitesi bünyesinde üretiliyor teşekkürler danem süt ,teşekkürler Süleyman Demirel üniversitesi süt ürünleri bölümü
Altınkılıç marka olanının kayısılı ve üzümlü, ballı ve muzlu olanları pek güzel olan içecek.
Orman meyvelisi de güzel. Aslında hepsi güzeldir, sadesini tercih etmek en iyisi.
Orman meyvelisi de güzel. Aslında hepsi güzeldir, sadesini tercih etmek en iyisi.
meyveli olanını içtim.tadı güzel umarım faydasını görürüz.
mayasını temin ettiğiniz takdirde uzun süre kendinizin de yapabileceği içecek. tadı yoğurt ve ayran arasında gidip geliyor.
Markette satılan kefir pastorize edilerek yapıldığından kefir değil kefirimsi.
tarafımdan çok beğenilen içecek.
tarafımdan her akşam içilen içecek.
geçen gün kanal d ana haber bülteninde kefir konulu haber yapıldı. hani haber bültenlerinin meşhurdur "her derde deva" temalı haberleri...
doğru gerçekten de kefir sağlığa çok faydalı...
fakat çok değil 1 gün sonra, yine ana haber bülteninin reklama giriş kısmında kefir üreten bir markanın özel olarak reklamı yapıldı.
önce öv, sonra reklamını yap. reklam konusunda iyi fikir aslında. yani haber bültenlerine de girmiş ürün yerleştirme.
doğru gerçekten de kefir sağlığa çok faydalı...
fakat çok değil 1 gün sonra, yine ana haber bülteninin reklama giriş kısmında kefir üreten bir markanın özel olarak reklamı yapıldı.
önce öv, sonra reklamını yap. reklam konusunda iyi fikir aslında. yani haber bültenlerine de girmiş ürün yerleştirme.
Icemedigim icecek. Hep de boyle garip seyler faydali olsun zaten..
Niye faydalı şeyler kötü kokmak zorunda. Doktor kefir önerdi, içeniyorum aq
3 aydır kendim evde yapıp her gün 1 bardak içiyorum.
gördüğüm en belirgin özelliği zayıflatması, bağırsakları düzenlemesi ve uyku problemimi büyük ölçüde yok etmesi.
2 yıldır her kış feci hasta oluyordum bakalım önümüzdeki kış herhangi bir hastalık yaşayacak mıyım bunu gözlemleyeceğim.
gördüğüm en belirgin özelliği zayıflatması, bağırsakları düzenlemesi ve uyku problemimi büyük ölçüde yok etmesi.
2 yıldır her kış feci hasta oluyordum bakalım önümüzdeki kış herhangi bir hastalık yaşayacak mıyım bunu gözlemleyeceğim.
geleneksel türk içkilerindendir. bazı dangalak ruslar sahiplenmeye çalışsa da da öz türk içeceğidir. gerçekten faydalı bir içecek tavsiye ederim.
keçi ya da inek sütünden, özel bir maya mantarıyla hazırlanan, ayran tadında, hafif ekşimsi içecek.
Kefir Kuzey Kafkasya kökenli probiyotik bir süt ürünüdür. Yüzlerce yıllık geçmişe sahip olan ve Kafkasyalıların sağlıklı ve uzun yaşamlarının sırrı, gençlik iksiri olduğu kabul edilen kefirin nasıl yapıldığı uzun süre gizli tutulmuştur. Kefir sütün mayalanması ile elde edilen tadı sodalı ayrana, kıvamı bozaya benzeyen fermente bir süt içeceğidir. Mayalanma sırasında oluşan karbonmonoksit sayesinde köpürme özelliği vardır. Diğer fermente süt ürünlerine göre daha farklı ve ferahlatıcıdır.
Kefir Kuzey Kafkasya kökenli probiyotik bir süt ürünüdür. Yüzlerce yıllık geçmişe sahip olan ve Kafkasyalıların sağlıklı ve uzun yaşamlarının sırrı, gençlik iksiri olduğu kabul edilen kefirin nasıl yapıldığı uzun süre gizli tutulmuştur. Kefir sütün mayalanması ile elde edilen tadı sodalı ayrana, kıvamı bozaya benzeyen fermente bir süt içeceğidir. Mayalanma sırasında oluşan karbonmonoksit sayesinde köpürme özelliği vardır. Diğer fermente süt ürünlerine göre daha farklı ve ferahlatıcıdır.
bi aralar evde mayalamaya çalıştığım içecek. ilk seferde iyi olmuştu ama sonradan farkında olmadan farklı birşeyler üretmeye başladığımı anlayınca çöpe gitmek zorunda kaldı.
antibiyotik kullanımım bitince yararlı bakteriler çoğalsın diye gömdüğüm içecek. acayip uyku getirir ve sızarım genelde. öyle üfürükten şeker basılmış, gazlı içecek müptelalarına tadının kötü gelmesi normaldir. altınkılıç iyidir. sadesini severim.
bir türlü sevemedim.
içim orman meyveli.
mis!
mis!
sütle yapılan ayran olduğunu düşündüğüm içecek.
Kaliteli ve lezzetli bir içecektir. Severek içilir.
bence tadı kötü değil,bağırsaklara iyi geliyor,rahatlatıyor gece yatmadan önce bir bardak içiyorum hemen uykumu getiriyor.
altınkılıç piyasaya ilk çıkanı ve en iyisi o galiba ama içim'inde var o da güzel.ekeri denemedim ama o da güzeldir yav işte.
sonuç:çok faideli bir içecek bir gün herkes kefir içecek,sıhhat ve sefa ile efenim.
altınkılıç piyasaya ilk çıkanı ve en iyisi o galiba ama içim'inde var o da güzel.ekeri denemedim ama o da güzeldir yav işte.
sonuç:çok faideli bir içecek bir gün herkes kefir içecek,sıhhat ve sefa ile efenim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar