bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yürüyüş partisi8
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- beyaz otomobil satın almak15
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- amerika birleşik devletleri6
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- rabbin para vermesi4
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
fermente bir süt ürünüdür, sağlığa faydaları da bi hayli çoktur.
bir zamanlar günde iki kez içerdim şimdi ise arada sırada denk gelirsem.
kefiri farklı alanlarda da kullandığım olmuştur.
eker markası her zaman tercih edilir.
bir zamanlar günde iki kez içerdim şimdi ise arada sırada denk gelirsem.
kefiri farklı alanlarda da kullandığım olmuştur.
eker markası her zaman tercih edilir.
Kışın her akşam tükettiğim yegane içeceğim. Sonrasında alkol devam tabii.
Garip bir içecek. ekşimiş yoğurtla krema haline getirilmiş soğuk süt karışımı tadında. Olduğu zaman içiyorum ama olmadığında da aramıyorum. Bağırsaklar için oldukça faydalı imiş.
Tadı kötü ama içine salatalık ve taze nane ekleyince içilebilir kıvama gelen, bağışıklık sistemini güçlendiren sağlıklı içecek.
ilk denediğimde görüntüsünden dolayı çilekli milkshake tadı almayı beklediğim ama ilk yudumdan sonra son tüketim tarihine bakıp, kesin bozulmuş bu diye çöpe attığım içecek.
Sonradan öğrendim tabi tadı öyleymiş bir daha da denemedim zaten.
Sonradan öğrendim tabi tadı öyleymiş bir daha da denemedim zaten.
Dolabımdaki kefir mayaları sayesinde her gece iki kavanoz elde ettiğim içecek.
Muhakkak her gece bir bardak içmeye gayret ediyorum. Pek faydası var, diyorlar. Umarım doğrudur okuduklarım. Gerçi bir doktora da sormuştum o da onaylamıştı. Özellikle keçi sütünden yapılanı tavsiye etmişti.
Muhakkak her gece bir bardak içmeye gayret ediyorum. Pek faydası var, diyorlar. Umarım doğrudur okuduklarım. Gerçi bir doktora da sormuştum o da onaylamıştı. Özellikle keçi sütünden yapılanı tavsiye etmişti.
2004 den beri sürekli kullandığım içicek. Marketlerde içim, eker ve altınkılıç markaları mevcut. Bağışıklık sistemini güçlendirdiği ve bağırsakları yumuşak tuttuğunu gözlemledim, kesinlikle herkese tavsiye ederim. Bir bardak içince mucize beklememek gerek ama yaşam tarzı olarak benimsenir her gün içilirse kışın nezle grip gibi hastalıkları ayakta fazla etkilenmeden geçirebiliyorsunuz ve kabızlık sorunu yaşamıyorsunuz.
hayatı uzattığı söylenen iki madde var. biri glutatyon, diğeri alfa lipoik asit. ikisinin vücutta beraber olması sinerjik etki yaratır. yani kat ve kat fazla fayda. ikisi de antioksidandır, bağışıklık sistemini güçlendirir, sigara/alkolün etkisini azaltır, yaşlanmayı geciktirir çünkü serbest radikallerle savaşır falan filan.
kefir bunun neresinde? şurasında; kefirde whey proteini bulunur. yani peynir altı suyu proteini. bu protein glutatyonu artıcı etki yapar. glutatyon artınca alfa lipoik asit -e ve c vitamininden kat kat etkili- de artar.
bu arada glutatyon hap halinde aşırı pahalı satılmakta. 500-700 tl civarı. whey proteini de 200-300 tl civarı. yine geldik kefirin önemine.
kefir bunun neresinde? şurasında; kefirde whey proteini bulunur. yani peynir altı suyu proteini. bu protein glutatyonu artıcı etki yapar. glutatyon artınca alfa lipoik asit -e ve c vitamininden kat kat etkili- de artar.
bu arada glutatyon hap halinde aşırı pahalı satılmakta. 500-700 tl civarı. whey proteini de 200-300 tl civarı. yine geldik kefirin önemine.
altınkılıç'ınki güzeldir. O ekşimsi tadına ölünesi içecek.
Altınkılıç çok yoğun içim kefir daha içilesi.
a101 de satılan altınkılıç markası güzel. birazcık pahalı ama içmeden yapamıyoruz amk bağımlısı olduk.
faydaları;
http://www.hurriyetaile.c...16.html&utm_term=post
faydaları;
http://www.hurriyetaile.c...16.html&utm_term=post
Ondaki probiyotik yoğunluğunu ve faydasını bilseydin şişesini bile yutardin.
Atatürk orman çiftliği'nin üretmiş olduğu çok hafif bir tadı var.
Altınkılıç'ın kefiri biraz daha yoğun bir tadı vardır.
Altınkılıç'ın kefiri biraz daha yoğun bir tadı vardır.
eker markasını şiddetle tavsiye ettiğim muhteşem içecek.
probiyotik yoğurdun ayranı.
kürtçe kafir demektir.
ÇOK MiNNOŞ BiR iÇKiDiR.
ekşimiş yoğurt var ya, tadı onun gibi. çok zor gidiyor alışık olmayan biri için.
hayatımda ilk defa içtim. ekşi severler için hoş bir tadı var.
Hem lezzetli, hem doyurucu, hem sağlıklı. Sık sık içerim. Ayrıca Yemek yapacak vaktim olmadığı zamanlarda öğün yerine bundan 1 litre alıp içiyorum.
Beybi!
Beybi!
fazla içilmesi ishale sebebiyet verebilir.dikkatli kullanmak lazım.
Süt fermente ürünüdür.
Doğal olarak mayalayıp için. Dışarıdan hazır almayın.
Doğal olarak mayalayıp için. Dışarıdan hazır almayın.
Keçi veya inek sütünden ve özel bir maya mantarıyla yapılan, tadı ayrana benzeyen ekşimtrak bir içecektir.
Kafkasya kökenli olan bu içecek Rusça da “keyif veren” anlamına gelmektedir ve uzun yıllardan beri kafkasya dolaylarında yapılmaktadır.
Kafkasya kökenli olan bu içecek Rusça da “keyif veren” anlamına gelmektedir ve uzun yıllardan beri kafkasya dolaylarında yapılmaktadır.
bana kalırsa düzenli tüketilemese bile günümüz iş temposu yoğun ve modern dünyasında en az haftada bir tüketilmelidir. dengesiz yaşayan çoğunluklar için metabolizma, bağışıklık ve sindirim sistemine ilaç gibi gelir. tadını sevmeyenler smoothielerini deneyebilir. içerisinde çok sayıda faydalı bakteri ve mantar bulunur ki bu bakteriler kefirin geldiği bölgeye özgüdür. kanada'daki bir kefirle, bulgaristan'daki veya kazakistan'daki kefirde farklı faydalı bakteriler bulunabilir.
kaynak: https://faydalari-nelerdir.com/kefir/
kaynak: https://faydalari-nelerdir.com/kefir/
Bozuk olup olmadığını anlamakta zorlandığım içecek. Zaten ekşiydi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar