bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yürüyüş partisi8
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- beyaz otomobil satın almak15
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- amerika birleşik devletleri6
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- rabbin para vermesi4
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
Mümkünse muzlusunu, çileklisini için. Sadesi Putin'in suratı kadar ekşi bir tat bırakıyor ağzınızda.
(bkz: taş devri diyeti) kitabının yazarı prof. dr. ahmet aydın 'ın sporculara tavsiye ettiği içecektir. Kendisi protein tozu gibi kimyasal işlemlerden geçen gıda ürünleri yerine günde 1lt'ye kadar kefir içilebileceğini söyler. Kefirin yüksek oranda proteine sahip olduğunundan dolayı sporculara da tavsiye eder.
Bisiklet sporuyla uğraşan birisi olarak tavsiyesini uyguluyorum bir şikayetim yok. Sadece kahvaltıyla beraber içtiğimde şişkinlik yapıyor ve sabah antrenmanında zorluk çıkarıyor.
Belirteyim, protein tozu kullandığım dönemde yaptığım kan tahlilinde böbreklerimin çok yorulduğu ve kanımda üre çıktığı görülmüştü. Doktor tozu kullanmayı bırak öyle bakalım dedi ve tozu kullanmayı bırakmamla beraber yaptığım tahlilde sorun gözlemlenmedi. Tabi bu herhangi bir iddia değildir sadece benim tecrübemdir. Belki başka parametrelere de bağlı olabilir bilemem.
Ayrıca kefiri evde kendim üretiyorum market ürünlerinin tadı çok kötü.
Edit: hazır bu kadar yazmışken şunu da ekleyeyim; buzdolabında beklettiğiniz kefirin içerisine muz püresi ekleyerek harika bir serinletici recovery içeceği yapabilirsiniz. Ayrıca lezzette katmış olursunuz. Tekrar ekliyorum uzman değilim, hede höde diye saldırmayın. Naçizane tavsiyemdir aklına yatan elbet deneyebilir.
Bisiklet sporuyla uğraşan birisi olarak tavsiyesini uyguluyorum bir şikayetim yok. Sadece kahvaltıyla beraber içtiğimde şişkinlik yapıyor ve sabah antrenmanında zorluk çıkarıyor.
Belirteyim, protein tozu kullandığım dönemde yaptığım kan tahlilinde böbreklerimin çok yorulduğu ve kanımda üre çıktığı görülmüştü. Doktor tozu kullanmayı bırak öyle bakalım dedi ve tozu kullanmayı bırakmamla beraber yaptığım tahlilde sorun gözlemlenmedi. Tabi bu herhangi bir iddia değildir sadece benim tecrübemdir. Belki başka parametrelere de bağlı olabilir bilemem.
Ayrıca kefiri evde kendim üretiyorum market ürünlerinin tadı çok kötü.
Edit: hazır bu kadar yazmışken şunu da ekleyeyim; buzdolabında beklettiğiniz kefirin içerisine muz püresi ekleyerek harika bir serinletici recovery içeceği yapabilirsiniz. Ayrıca lezzette katmış olursunuz. Tekrar ekliyorum uzman değilim, hede höde diye saldırmayın. Naçizane tavsiyemdir aklına yatan elbet deneyebilir.
köydeki süzmeye benzeyen içecek.boğazda bıraktığı etki bile aynı.ben köydekini tercih ederim.
Çok yararlı bir içecek. içmesi zor ama içmek gerek.
içene kadar imanımı getiren şey.
Ulan annem getirdi bunu iç diye, kusacağım lan ne biçim kokusu var bu haltın. Tamam anladık hiç süt ürünü tüketmiyorum, gebereceğiz yakında ağız yarasından, saç dökülmesinden falanda... Bu ne lan? içerken kokusunu almamak için bir ton şey yapıyorum, öyle leş bir kokusu var. Kustum kusacağım az kaldı. En azından faydası bol diye içiyorum işte.
Ulan annem getirdi bunu iç diye, kusacağım lan ne biçim kokusu var bu haltın. Tamam anladık hiç süt ürünü tüketmiyorum, gebereceğiz yakında ağız yarasından, saç dökülmesinden falanda... Bu ne lan? içerken kokusunu almamak için bir ton şey yapıyorum, öyle leş bir kokusu var. Kustum kusacağım az kaldı. En azından faydası bol diye içiyorum işte.
Burnumu tıkayarak içtiğim ekşimsi aslında gıcık olup garip bir şekilde hoşuma giden içecek.
Seviyorum galiba.
Seviyorum galiba.
Bu aralar kafayı sardigim olaydir. Küçük bi kefir kültürü aldim büyütmeye çalışıyorum. Evladım olsa bu kadar özenli bakmam.
kökeni kafkasya`ya dayanan bundan ötürü Rusları sahiplendiği tadı acı bir içecek iyi gelmedigi birsy yok,bilmedigim bir iksirmis meger, adi da kafkas iksiri olsun
Rus arkadasimin verdigi bilgiye gore, yurtdisindaki kefirlerin tadi Rusyadaki gibi guzel degilmis ve ruslar kefiri marmelatla icermis ya da sodayla karistirirlarmis. ben icine elma ve portakal dogradim o da guzellestiriyor tadini
icinde alkol oldugunu soylemisler de etiketin uzerinde alkol yazisi goremedim ben nerden cikiyor o iddialar?
hakkinda ozenle hazirlanmis sevimli bir site mevcuttur: http://www.kefirci.com
Rus arkadasimin verdigi bilgiye gore, yurtdisindaki kefirlerin tadi Rusyadaki gibi guzel degilmis ve ruslar kefiri marmelatla icermis ya da sodayla karistirirlarmis. ben icine elma ve portakal dogradim o da guzellestiriyor tadini
icinde alkol oldugunu soylemisler de etiketin uzerinde alkol yazisi goremedim ben nerden cikiyor o iddialar?
hakkinda ozenle hazirlanmis sevimli bir site mevcuttur: http://www.kefirci.com
Tadına bayıldığım içecek. Zaten piyasada çok markada kefir yok.
Atatürk Orman Çiftliği markalı olanı gayet yumuşak ve içimi de güzeldir. Tavsiye ederim.
Atatürk Orman Çiftliği markalı olanı gayet yumuşak ve içimi de güzeldir. Tavsiye ederim.
son derece faydalı, kanserin ve kalsiyum eksikliğinin bir numaralı düşmanlarından. içinde alkol olması müslümanların tüketmemesi anlamına gelmiyor. zira yedikleri ekmek, makarna tarzı karbonhidrat içeren gıdalar da vücutta az biraz alkole dönüşüyor. bu açıklamayı yapmamın sebebi ise şudur; şimdi gider bunlar televizyonda hocalara mocalara sorar, rezil olurlar, aman akıllı olsunlar. böyle şakalar yapmayalım onlara. açık ve net.
Arayanlarin migrosta bulabilecegi icecek.
Kefir zaten ekşi olur hatta Altınyıldız ın ki çok az ekşi bile diyebilrşz.
Çok faydalı olan içecek. Açık ve net.
candır.
içilmelidir.
içilmelidir.
Nedense onyargim olan icecektir. Icmem.
altınkılıç içlerinde en iyi kıvam ve tada sahiptir.
Önceden evde yapılmıs baya eksi asitli egzantirik bi kefir icmistim simdi baslıkta yazılanlar gibi altınkılıç diye bi markanın yaban mersinli kefirini iciyorum. Resmen sulandırılmıs Danone gibi. ikisi arasındaki farkı düsününce acaba simdi de tat alma duyumu mu kaybettim dedim. Aromalılar böyle mi oluyo?
cocuklugumdan beri ictigim,kokenim olan kafkaslardan cikmasi sebebiyle ayrica sevdigim icecek. markwtlerde icim ve altinkilic vardir. icim almanizi tavsiye etmem tarim ilaci gibidir tadi.
Ayran almak için markete gittim yanlışlıkla bundan almışım hayatımda daha hiç içmedim eve gittim bardağa döktüm dürümle yiyorum bundan içtim tadı ekşi ayran gibi geldi bana bende markete bozuk ürün sattı diye sövüyorum sonra sevgilimden acı gerçeği öğrendim ki kefir ve ayran ayrı şeylermiş ciddi manada yıkıma uğradım öylece bşr bardak bile içmediğim şeyi çöpe atmak zorunda kaldım.
kafir diye okuduğum başlık. acı bir içecektir. kefir mayasıyla oluşur. saygılar.
gereksiz bir içecek.
Bayılırım. Olsa da içsek keşke.
Anne kişisinin evde mayalayarak yaptığı, her gün yavrularına cebren içirdiği, yavrularının da, artık tiryakisi olduğu, ekşi, yoğun ayran gibi bişey.
Bağırsak florasını koruyan içecek...
Bağırsak florasını koruyan içecek...
vladimir putin reyiz sayesinde tekrar hatırladığımız bir kafkasya ve asya içeceği. yıllar önce ilk onun elinde gördük ve ondan sonra ülkemizde üretilmeye başlandı. kefiri bile putin'den öğrendik.
mayası olan, canlı olan bi arkadaşım bana bir ulaşsa, öpüşsek falan. anladın sen * .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar