• dayımızın söylediğine göre gemiciklerini "bulabilirseniz alın" diyerek itiraf etmiştir. üstün zekalı muhalif yorumu bu kadar oluyor işte ne yapalım.

    t: türkiye cumhuriyeti cumhurbaşkanı.
    1 0 ...
  • Onuncu Yılıma çok yaklaştım. Eskiden pek siklenmezdim. Gerçi hala siklenmiyorum ama eski olmak güzel lan. Dönüp bazen yazdıklarına, yaşadıklarına bakıyorsun, zamanda yolculuk ediyorsun resmen.
    2 0 ...
  • Şimdi o entrye git ve artıya bas evlat. Belki ölmüştür belki sürünüyordur. Düşene bir tekme de sen vurma mk.
    2 0 ...
  • Ya ne kadar bayat muhabbetler bunlar amk. Yani kız suçlu da sürekli savaşlara dahil olup, dış ilişkilerini herkesle gelin kaynana ayarında tutanların suçu yok öyle mi? Beyler balık baştan kokar. Kimse dünyaya patates sıçmaya gelmiyor.

    Bakınız ne diyor büyük atatürk:

    “şu veya bu sebeple milleti harbe sürüklemek taraftarı değilim. harp zaruri ve hayati olmalıdır. gerçek kanaatim şudur: milleti harbe götürünce vicdanımda acı duymamalıyım. 'öldüreceğiz' diyenlere karşı 'ölmeyeceğiz' diye savaşa girmeliyiz.“

    Şimdi adam sana işin sınırını 100 sene evvel çizmiş. Sen adamın aklını bi adım öteye taşıyacağına özel hayatıyla, diniyle, içkisiyle bilmemnesiyle uğraşırsan, daha çok arabın yoluna adam kaybedersin. Onun bunun içtiği bira da kusur kalır.

    Biz buna ne diyoruz? Haysiyetsizlik ve beyinsizlik diyoruz.
    2 1 ...
  • Komşuların aslında ne kadar sesli oldukları, şehirden hiç börtü böcek sesi gelmeyip apaçi müzikleri çalan arabaların varligi, hele de yastığa kafayı koyduksak çevremizde çok insan olsa bile ne kadar yalnız olduğumuz, yapmak zorunda olduklarimiz, yarın sabah 6 da kalkacaklarin uyku vaktinin git gide daraldığı ve hemen uyuması gerektiği, hayata karşı insanın içine çöken bir hüznün varlığı.
    Edit: iyice daraldım bak.
    4 0 ...
  • geçmişte fetö götü yalayanlar, fetö'ye övgüler düzenler, önce maklube yiyip sonra birbirini düdükleyip şimdi akp'li-tayyipçi kılığına bürünenlerin düşüncesi.

    17/25 aralık diye bir milat uydurmuşlar, bu tarihten önce fetöcü olanlar masum ve kandırılmış kabul ediliyor.

    oysa ki sizin o kabul ettiğiniz miladı, biz kabul etmiyoruz.
    (bkz: fetö konusunda milat ve kandırma kabul etmeyenler)

    y a r g ı l a n a c a k s ı n ı z...

    en üsttekinden, en diptekine kadar. hepiniz adaletle tanışacaksınız.

    ha, şimdi o minicik beyinlerinizle hesap kitap yapıyorsunuz.

    2013'ten bugüne dek geçen süreyi hesaplayıp "nasılsa bu zamanaşımına girer" diye düşünüyorsunuz.

    lakin bu suç terör suçudur ve asgari zamanaşımı süresi 15 yıldır.

    iktidardan düştüğünüz gün zamanaşımı falan olmadığını öğreneceksiniz...
    15 7 ...
  • akşamüstüne doğru, kış vakti;
    bir hasta odasının penceresinde;
    yalnız bende değil yalnızlık hali;
    deniz de karanlık, gökyüzü de;
    bir acaip, kuşların hali.

    bakma fakirmişim, kimsesizmişim;
    -akşamüstüne doğru, kış vakti -
    benim de sevdalar geçti başımdan.
    şöhretmiş, kadınmış, para hırsıymış;
    zamanla anlıyor insan dünyayı.

    ölürüz diye mi üzülüyoruz?
    ne ettik, ne gördük şu fani dünyada
    kötülükten gayri?

    ölünce kirlerimizden temizlenir,
    ölünce biz de iyi adam oluruz;
    şöhretmiş, kadınmış, para hırsıymış,
    hepsini unuturuz.

    kanık.
    5 1 ...
  • Mutlu bir evlilik için meme büyüklüğünün birinci kriter olduğunu düşünen bir anneye sahip yazar. Sanırım teyzemle beraber elleşecekler memişlere ahahaha hala gülüyorum sana ilahi teyze.
    15 1 ...
  • Ulunun yüz karalarından biri.

    Merak ettiğim, bu arkadaş zaten tanınan bir şahıs(bununki gibi tanınma olmaz olsun), neden hâlâ dikkat çekmek için böyle ısrarla aşağılıkça muhabbetler eder.

    Yaşça da ergen değil(yani biyolojik olarak ergen değil, beyin olarak şüpheli), yani nedir bu bastıramadığın iğrenç ötesi sapıkça hislerin.

    Umarım sosyal hayatta(tabi sosyal hayatı varsa) birgün ters birine denk gelirsin de, seni ciddi ciddi bi yamultur.

    Yoksa senin akıllanacağın yok.
    15 3 ...
  • Makbuz dahi kesmeden paraları indirmeleri saçmalığı.
    Diyanetin bütçesi spor bakanlığından bile fazla.
    O kadar bütçe varken camiler neden yardım topluyor lan? Yaptırsın eksikleri diyanet.
    Bir de topladıkları paralarla makbuz kesmezler ki paraların nereye gittiği belli olmaz.
    6 2 ...