• izlediğim pinç programı sonrası gece gece aklıma düşmüş şarkıdır. açtım dinledim. aga siz nasıl bi klip yaptınız, nasıl bi söz yazdınız, nasıl bi duygu yüklediniz lan bu şarkıya? harika ya.
    4 0 ...
  • paket yapayım abi burada sikme, canı çeken olur.
    9 1 ...
  • Geldiği günden beri bir kısımlar saldırmaktan usanmadı.

    Bizim bazı dostlarımız milletin kızına, namusuna ve şerefine hakaret etmediği tüm kadınlara Zorbalık yapmadığı için sürekli hakaret yemekte. Sebebi ise haz almak adına herşeyi yapma zihniyeti olan, Allah korkusundan yoksun kişiler gibi olunmadığı içindir.

    Girmiyorum fazla buraya. Kahveyi basıyorum kafama işime bakıyorum. işte huzur burada.
    12 1 ...
  • 11. nesil çaylak.

    yaptığın türlü ahlaksızlıklar ve halkın bir kısmını oluşturan kadınlar hakkındaki ayrıştırıcı, uç cinsellik içeren nefret söylemlerin burada kalmayacak, tüm bunları yapmana rağmen üsteye çıkmaya çalışman ve gelip onlarca yan hesabın ile nickaltımda milleti eksilemen ne denli bir hayal dünyasında yaşadığını gösterir. üstüne gelmiş birde annen ölsün demiş, acıyorum senin gibilere. bu gece umarım dersini almışsındır, yok dersen bir daha veririz sıkıntı değil. senin yan hesapların kadar benim dostum var.
    28 5 ...
  • insanlar neden o kadar iyi davransan da ilk kötü davradığında senden kötüsü olmadığını düşünüyorlar ? Onlar için sonuç ; son davranış şeklin oluyor. sonucun iyilik ve kötülüklerinin toplamı olması gerekmiyor mu ? neden insanlar günahları ve sevapları tutan melekler gibi adil olamıyorlar ? insanlar neden nankör olma eğiliminde ? geçmiş ve şuan ki davranışlarınla değil de neden hep son yaptığı şeylerle insanlar akılda kalmak zorunda ?
    insanlardan nefret etmeye başladığımı hissediyorum.kimseyi ne beklentiye sokmak istiyorum ne de kimsenin beni bir beklentiye sokmasını.hayal kırılıklığı yaşamak da yaşatmak da berbat bir şey...
    9 0 ...
  • Dil ve din ayrımını yapamayanların yürürlüğe koyduğu rezillik.

    iki gün sonra kaldırdıkları andımız yerine ayetel kürsi okunup istiklal marşı yerine çeşitli dualar edilirse çoğu insan " oh oh iyi oldu. " der eminim.

    Seçilebilecek/değişebilecek bir şeyin hayatımızın en önemli yapıtaşıymış gibi lanse edilmesi ve bununla ilgili kararlarda fikrimizin sorulmaması/karşı çıkamamamız asalak itaatkar bir halka dönüştüğümüzün kanıtı.
    13 1 ...
  • Onuru gururu olmayan hayatta tek başarısı insanlarin annesine kufretmek olan vasat troll.
    Böyle giderse civili sopalarla doverler bunu.
    36 33 ...
  • Kızların çoğu kendine bi barzo bulmuş, ona bel bağlayarak yaşıyorlar. Meslek edinmek hak getire.

    Sınıf birincisi erkek yoktu zaten. Hala araba ve maç muhabbeti yapıyorlar 10 iq.
    13 3 ...
  • bir takım şeriatçıların üstü kapalı olarak söyledikleri şey.

    "ben seni inancıma göre öldürebilir, karına kızına tecavüz edip, köle pazarlarında satabilirim. ama sen benim inancımı eleştiremezsin. yoksa saygısız ve ahlaksız sayılırsın"

    dolaylı olarak denen bu.

    şimdi soru da şu:
    benim hayat hakkıma bile saygı duymayan bir düşünceye/ideolojiye nasıl saygı duyabilirim? akıl işi mi bu?

    "bütün müslümanlar öldürülmeli" diyen adama sen saygı duyar mıydın?
    12 5 ...
  • Alacağı 6 puan ile olacak olandır. Başakşehir haftaya yenilir adettendir onlar pek liderlikte duramıyor Galatasaray'ın hali ortada. Aykut Kocaman'ın bir dediği daha ortaya çıktı. Evet.
    9 8 ...