bugün

kefir

antibiyotik kullanımım bitince yararlı bakteriler çoğalsın diye gömdüğüm içecek. acayip uyku getirir ve sızarım genelde. öyle üfürükten şeker basılmış, gazlı içecek müptelalarına tadının kötü gelmesi normaldir. altınkılıç iyidir. sadesini severim.
© copyright 2005 - 2026