bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader3
- iş kadını yazarlar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği7
- ege waw3
- bully2
- anın görüntüsü12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- krista allen2
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ikinci el elbise giymek2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- düşün ki o bunu okuyor4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- neredesin2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- netflix yasaklanmalıdır4
hemen ölümle falan tehdit etmeye başlamışlar. islam hoşgörü dinidir, gerçek islam bu değil.
foyaları meydana çıkıyor diye kuduruyorlar...
foyaları meydana çıkıyor diye kuduruyorlar...
islamcıları büküm büküm büken sosyal medya ünlüsüdür. hiç sertçe konuştuğunu görmedim. gayet güzel bir üslubu var. çizgisini bozmaması dileği ile.
kısa kısa kesitlerine denk geldim twitter’da; pek ciddiye alınacak seviyede değil gibi. Gerçi asrın tok denilen soytarıyla tartışan birinden herhangi bir seviye ummamak lazım.
yakmayan kefen satın alıp, cennete kibritle adam götüren gavsa tabi olmuş türkiye müslümanlarına kıyasla hayret verici islam bilgisine sahip olsa da, ortalama bir arap mütedeyyinine nazaran çok da bilgili sayılmaz.
türk islamcılarını inşaatta harç karan (ebu haris ) selefiler bile tokatlıyor.
ciddiye almaya gerek yok.
çoğu arapça iki satır kitap okumaktan aciz. tabi kendi anadillerinde okumayı sevdikleri de söylenemez.
türk islamcılarını inşaatta harç karan (ebu haris ) selefiler bile tokatlıyor.
ciddiye almaya gerek yok.
çoğu arapça iki satır kitap okumaktan aciz. tabi kendi anadillerinde okumayı sevdikleri de söylenemez.
internette gördüğümde dedim sert üslup ile islama küfür etmiş, Asrın Tok ile olan muhabbetinin bir kısmını izledim adam gayet sakin deliller ile anlatmış.Kimdir tanımam fakat bildiğim bir şey var bu adamın sonu Turan Dursun’un sonu gibi olacak.Suikast düzenleyebilirler.
Söylediği doğrular kendi dinlerinden haberi olmayan Müslümanların zoruna gitmiştir.
son müslüman bükücü...
dinci taraf bu arkadaşın argümanlarına karşı bir anti tez üretemediğinden sadece küfür etmekle yetiniyor.
Filozof atakan ın ergeni.
Abartılmış hede.
Abartılmış hede.
Harika bi adam.
Diamond ın bildiklerinin yarısını bilmeyenler de bi zahmet abartılmış deyip bok atmasın.
Herif gayet halka inerek anlatıyor doğruları.
Diamond ın bildiklerinin yarısını bilmeyenler de bi zahmet abartılmış deyip bok atmasın.
Herif gayet halka inerek anlatıyor doğruları.
Arada böyle elemanlarla türk milletinin inancına yoklama çekiliyor.
Asrın tok ile olan münazarası kaan kazgan savaş cebeci müsabakasına dönmüş. Herif bizimkinin bacağından tutup yere çalmış sonra üstünde tepinmiş. Asrın ile tartışma mantığımız (tartışma kafa yapımız) aynı. O da sonuca yönelik tartışıyor. Diamond detay ve ayrıntı denizinin içinde asrın'ı boğmaya çalışıyor. meriç'e hırslanıp asrın tok'u örselemiş. ikisini de medeni cesaretinden ötürü yürekten tebrik ederim.
bırakın konuşsunlar, bırakın daha bilgilileri de gelsin medenice tartışsınlar. insanlar madem okumuyor, en azından böyle öğrensin. bu müslümanlar için de bence çok iyi bir süreç. kimin din kisvesi altında ne saçmalıklar anlattığı ortaya çıkmalı...
neden bu kadar gündem olduğunu anlayamadığım bir youtuber. neler söyledi ki acaba.
sosyoloji bilmez,
fıkıh bilmez,
siyer ve tefsiri bilmez ve kendini önemseyen ergen -tekfir ile kâfir-. yeni nesilin Turan dursun'u.
asrın tok gibi dönek -ezân okunurken içki içen zâd, sûmme hâşâ!- adamla yaptığı ced'el (!) ile kendini bir halt zanneden,
tefsir, fıkıh ilmini mütercimlerden öğrenip arapça bilmeyen zâd.
oldukça egoist bir meczûbdur. uçaktaki ateist gibi -ilmi râhleleri ters ve kırık- abilerinin yanında ders alır.
siyer bilmeyip, hadis ilmi de bilmez utanmaz! zâyıf hadisleri alıp,
"kütüb-i sidde'de geçiyor" diyen câhil zâd. hülâsâ câhil de değil, noksân.
bre gafil! elindeki ibrâhim canân -rahmetûllahi aleyh- 'ın şerhi dâhi kısaltılmıştır. cerh-tâdil ilmi, metodu bilmez zâd.
bir de duygu sömürüsü yapıyor utanmaz arlanmaz! -âişe vâlidemiz 6 yaşında evlenmiş sözde- sizin dininizde pedofili var diyor utanmaz!
bunların müslümân emsâli ise caner taslaman, ahmet murâd sağlam ve kur'ân araştırmaları grubu denilen -zındık- kitledir. onlarda dübâre,
"yahû kütüb-i sidde'de geçiyor." diye ezberleyip yaftalarlar. bir de derler ki:
"hâdisler yüzünden din-i mübin-i islâm müstehzî oldu."
peh! devlet-i osmâniye ile beraber kaç senedir süre gelen bir sistemden bahsediyoruz ve bugün hiçbir âlim ûlema müştekî olmaz iken, şimdilerde paşa keyiflerinin ıtlâkından konuşuyorlar! allâh-û âzimûşşan'dan korkun!
münazâra ve münakaşâ yabtığı zâdlar ise
-caner taslaman emsâlinin bir numaralı propagandacısı- cemre demirel,
mezkûr edilen asrın.
dini eğip büken zâd. buradaki seküler-kemâlist zihnîyetin kölesi olduğu zâd.
bir de hürmetkâr diyorlar.. altay cem meriç üstâda ettiği ithâm ve iftirânın haddi hesâbı yok.
rasûlullâh'tan bir söz ile vesselâm,
"Münakaşayı bırakın. Zira onunla konuşulan şeyin hikmeti anlaşılmaz ve fitnesinden de emin olunmaz."
görsel
Hz. Ömer der ki: "Ağzını eğip bükerek konuşmak,şeytanın konuşmasıdır."
vesselâm.
fıkıh bilmez,
siyer ve tefsiri bilmez ve kendini önemseyen ergen -tekfir ile kâfir-. yeni nesilin Turan dursun'u.
asrın tok gibi dönek -ezân okunurken içki içen zâd, sûmme hâşâ!- adamla yaptığı ced'el (!) ile kendini bir halt zanneden,
tefsir, fıkıh ilmini mütercimlerden öğrenip arapça bilmeyen zâd.
oldukça egoist bir meczûbdur. uçaktaki ateist gibi -ilmi râhleleri ters ve kırık- abilerinin yanında ders alır.
siyer bilmeyip, hadis ilmi de bilmez utanmaz! zâyıf hadisleri alıp,
"kütüb-i sidde'de geçiyor" diyen câhil zâd. hülâsâ câhil de değil, noksân.
bre gafil! elindeki ibrâhim canân -rahmetûllahi aleyh- 'ın şerhi dâhi kısaltılmıştır. cerh-tâdil ilmi, metodu bilmez zâd.
bir de duygu sömürüsü yapıyor utanmaz arlanmaz! -âişe vâlidemiz 6 yaşında evlenmiş sözde- sizin dininizde pedofili var diyor utanmaz!
bunların müslümân emsâli ise caner taslaman, ahmet murâd sağlam ve kur'ân araştırmaları grubu denilen -zındık- kitledir. onlarda dübâre,
"yahû kütüb-i sidde'de geçiyor." diye ezberleyip yaftalarlar. bir de derler ki:
"hâdisler yüzünden din-i mübin-i islâm müstehzî oldu."
peh! devlet-i osmâniye ile beraber kaç senedir süre gelen bir sistemden bahsediyoruz ve bugün hiçbir âlim ûlema müştekî olmaz iken, şimdilerde paşa keyiflerinin ıtlâkından konuşuyorlar! allâh-û âzimûşşan'dan korkun!
münazâra ve münakaşâ yabtığı zâdlar ise
-caner taslaman emsâlinin bir numaralı propagandacısı- cemre demirel,
mezkûr edilen asrın.
dini eğip büken zâd. buradaki seküler-kemâlist zihnîyetin kölesi olduğu zâd.
bir de hürmetkâr diyorlar.. altay cem meriç üstâda ettiği ithâm ve iftirânın haddi hesâbı yok.
rasûlullâh'tan bir söz ile vesselâm,
"Münakaşayı bırakın. Zira onunla konuşulan şeyin hikmeti anlaşılmaz ve fitnesinden de emin olunmaz."
görsel
Hz. Ömer der ki: "Ağzını eğip bükerek konuşmak,şeytanın konuşmasıdır."
vesselâm.
gün gelecek herkes her şeyi öğrenecek, yaşanacak farkındalık dünyaya artık nefes aldıracak...
Bu arnavut ergeni iyice saçmalamaya başlamış
https://x.com/oghuzboyluT...UTxSxGp8HRC9D9Og&s=19
https://x.com/oghuzboyluT...UTxSxGp8HRC9D9Og&s=19
tarihsel seyri kontrol eden ideolojik ve toplumsal metafizik kabuller değil, evrimsel, hayatta kalma mekanikleri ve kaos olduğu için çok da haksız sayılmaz. üslubu sıkıntılı sadece.
Diamond tema haklı!
Bir müslüman tarafından çekilen video izleminizi tavsiye ederim.
https://youtu.be/lMC2DBDDxro?si=Mh6nGQDhrYUfGW05
Bilmeyenler için olayı özetlim. Mevzu şu, konu Muhammed ile Aişe'nin evliliğine geliyor ve diamond soruyor. Muhammed'in, aişe 6 yaşındayken evlendiği hadisine inanıyor musun diyor.
Olaylar diamond tema peygamberimize hakaret ettiye geliyor.
Şunu da söylemek istiyorum. Muhammed ile aişe evliliği benim dinden çıkmama vesile oldu..
Bir müslüman tarafından çekilen video izleminizi tavsiye ederim.
https://youtu.be/lMC2DBDDxro?si=Mh6nGQDhrYUfGW05
Bilmeyenler için olayı özetlim. Mevzu şu, konu Muhammed ile Aişe'nin evliliğine geliyor ve diamond soruyor. Muhammed'in, aişe 6 yaşındayken evlendiği hadisine inanıyor musun diyor.
Olaylar diamond tema peygamberimize hakaret ettiye geliyor.
Şunu da söylemek istiyorum. Muhammed ile aişe evliliği benim dinden çıkmama vesile oldu..
bir müslüman olarak diyorum ki : karşısına gelen müslümanlara saplaya saplaya giden agnostik eleman.
Sanırım “tema” Arnavut kökenli olan jön Türk ibrahim Temo’dan gelmekte. ibrahim Temo kimdir? Osmanlı’ya karşı Ermenilerle birlikte bayrak açıp “istibdat” söylemini icat eden kişidir.
Sorgulayan, okuyan, düşünen zeki bir insan.
Adam araştırmış ve ona göre konuşuyor.
Ama türk halkının çoğu yobaz olduğundan bu kadar linçlenmesi normal.
Ama türk halkının çoğu yobaz olduğundan bu kadar linçlenmesi normal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar