bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- online yazarlar3
- sedat pekmez17
- futbolun eskiden güzel olması2
- kadınlar neden aldatır16
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- aldım kabul ettim3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- lionel messi11
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- helal olsun be2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ithal et2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
popüler felsefede gidilecek en son kapı, ondan daha iyi çok fazla kapı var. ancak hakkını vermek lazım bazı videolarında gercekten tarafsız davranıyor, farklı görüslere de yer veriyor. biraz fazla üstüne gidiliyor bence
Bir gnostik olmama rağmen sevdiğim biri genelde metinleri düz anlamıyla alıyor. Ama iyi bir YouTuber; eskiden mitoloji içeriklerini takip ederdim, felsefe videoları da iyiydi. Güncelde ise pek takip etmiyorum.
Din ve felsefe ile ilgili videolar yapıyor ve kendisi arnavut.
ben olayın din kısmında değilim, zira türk kökenli biri de ateist olabilir problem değil.
bu şahsın varlığı beni vatandaşlık kavramı konusunda düşündürüyor. bu millet ile hiçbir etnik veya dini bağı olmayan, kültürel açıdan yoğurulmamış ateist bir arnavut ülkemizde yaşayıp, dilimizi konuştuğu için kendi düşüncelerinin propagandasını yapabiliyor. kendini de ifade edebiliyor haliyle.
biz isviçre, abd, lüksemburg falan değiliz. üniter devletiz.
şahsa gelince laf ebeliği yapmayı bilen bir manipülatör. yoksa felsefe ve bilim konusunda karşısındaki 25-30 yaşındaki çocuktan çok daha bilgi sahibi nice insan var bu ülkede. zaten karşısında çıkan kişiler ekseriyetle kendisinden daha bilgisiz kişiler.
bu şahsın varlığı beni vatandaşlık kavramı konusunda düşündürüyor. bu millet ile hiçbir etnik veya dini bağı olmayan, kültürel açıdan yoğurulmamış ateist bir arnavut ülkemizde yaşayıp, dilimizi konuştuğu için kendi düşüncelerinin propagandasını yapabiliyor. kendini de ifade edebiliyor haliyle.
biz isviçre, abd, lüksemburg falan değiliz. üniter devletiz.
şahsa gelince laf ebeliği yapmayı bilen bir manipülatör. yoksa felsefe ve bilim konusunda karşısındaki 25-30 yaşındaki çocuktan çok daha bilgi sahibi nice insan var bu ülkede. zaten karşısında çıkan kişiler ekseriyetle kendisinden daha bilgisiz kişiler.
türk milletine hakaret ederek siktirolup gitmiştir bu topraklardan.
hastalıklı beyinler bırakmıştır geride!
kutsalı olmayan... bencilliğin zirvesi... yığınla işe yaramaz asalak.
hastalıklı beyinler bırakmıştır geride!
kutsalı olmayan... bencilliğin zirvesi... yığınla işe yaramaz asalak.
islamcıların kendi dinleriyle yüzleştirince şeytan ilan ettikleri entellektüel, idda ediyorum diamond tema'yı eleştiren kitle bu çocuğun okuduğu kitapların üçte birini bile okumamış, bağlı olduğu hacı ve hocalarının anlattığı dünyalarında mutluydular, ama gerçekler öyle değil işte.
dine karşı olan tavırlarının Arnavut oluşundan kaynaklı olduğunu düşündüğüm sorunlu youtuber.ortalama zekasını şeytanca kullanıp vasat fikirleri ve copypaste ezberiyle köşeyi dönen alelade bir yayıncıdan fazlası değil. ifadesiz Bakışları ve ara ara bozduğu soğukkanlı duruşuyla ve de en ufak eleştiride sivrileşen üslubuyla ruh sağlının pekte iç açıcı olmadığını düşündüğüm kaçak güreşçi.
Utanıyorum ama popüler olduğu dönemde yüzünü seyretmekten ne anlattığını dinleyemiyordum. Pontid- dinarid fenotip çok sevimli ve düzgün yüz hatları olan bir fenotip.
çatlatıcı figür.
Sistemi, inancı ya da konfor alanlarını sarsıyor; ama herkesi ikna etmek gibi bir iddiası yok.
Seveni onu cesur, sevmeyeni provokatör gibi görüyor.
Gerçek muhtemelen ikisinin ortasında: rahatsız edici ama etkili bir youtuber.
Sistemi, inancı ya da konfor alanlarını sarsıyor; ama herkesi ikna etmek gibi bir iddiası yok.
Seveni onu cesur, sevmeyeni provokatör gibi görüyor.
Gerçek muhtemelen ikisinin ortasında: rahatsız edici ama etkili bir youtuber.
gunpowder nickli yazar aslında tercüme edemediğim şeyleri tercüme etmiş.
çok da yeni şeyler bildiğini zannetmiyorum.
kısaca günah işleyebilme özgürlüğü için manipülasyon yapıyor.
bir günah işleyebilmek için dini terk etmenin anlamı yok.
ya da atıyorum yobazlar ve bağnazlar yüzünden, iktidar yüzünden de dinden çıkmanın bir anlamı yok.
ahirete intikal edenlerin %90'ının hatta %100'ünün günahsız olduğunu sanmıyorum.
atıyorum alkol içmek istiyor bir insan.
nonteist olsa bile eninde sonunda bırakacak o alkolü. çünkü bir yerden sonra organları el vermeyecek. ölüm korkusuyla, sonsuza dek yok olma korkusuyla yaşayacak. bu süre zarfında da ömrü uzun olsun diye her şeyi deneyecek.
müslüman bir insan ne yapar ? hadi diyelim içti. bir halt etti. bir daha içmemek için tövbe eder. samimi bir şekilde iman edip sevabı günahından bol şekilde yaşayarak hayattan tat almaya çalışır.
De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.”
-zümer 53.
çok da yeni şeyler bildiğini zannetmiyorum.
kısaca günah işleyebilme özgürlüğü için manipülasyon yapıyor.
bir günah işleyebilmek için dini terk etmenin anlamı yok.
ya da atıyorum yobazlar ve bağnazlar yüzünden, iktidar yüzünden de dinden çıkmanın bir anlamı yok.
ahirete intikal edenlerin %90'ının hatta %100'ünün günahsız olduğunu sanmıyorum.
atıyorum alkol içmek istiyor bir insan.
nonteist olsa bile eninde sonunda bırakacak o alkolü. çünkü bir yerden sonra organları el vermeyecek. ölüm korkusuyla, sonsuza dek yok olma korkusuyla yaşayacak. bu süre zarfında da ömrü uzun olsun diye her şeyi deneyecek.
müslüman bir insan ne yapar ? hadi diyelim içti. bir halt etti. bir daha içmemek için tövbe eder. samimi bir şekilde iman edip sevabı günahından bol şekilde yaşayarak hayattan tat almaya çalışır.
De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.”
-zümer 53.
Yahudi mossad ajanı olabilir. Profesyonel düzeyde manipülatör ve yalancıdır. Cahil ve imansız kitleleri vurup götürmüştür. Sözlerine ve eylemlerine karşı çok dikkatli olunmalıdır.
Deist bir görüşe sahip fakat dini ve tarih bilgisi sağlam bir insandır. Benim görüşüm onun görüşüyle aynı değildi ama bilgisi yüksek bir insan mı? Evet. Buna saygı duyarım. Dinci yobaz tayfa yine başlığına doluşmuş ajan diyor ama sırf çekememezlikten dolayı ki hakkında yakalama kararının çıkması da buna dayanıyor.
şarap, hem hristiyanlıkta, hem de yahudilikte şabat'ın ve et-kan ritüelinin bi parçası. araplar haricinde şaraba takıntılı olan hiçbir kültür yok, lol.
Dinle hiç bağlantım yok, araştırmadım bile nedir ne değildir diye, tanrı var mı ? yok mu ? gibi soruları hiç kendime sormadım hala da merak etmiyorum. Bu yüzden birazcık boş geliyor ama bu çocuk güzel konuşuyor, kendini izletiyor olaylardan bağımsız bir şekilde ses olması için açıyorum.
doğruyu belgeleriyle gözüne de soksalar başka yerinede soksalar illada inkar eden LAWRENCE karakterli ebucahil.
rapperestler ve zırcahiller tarafından envai çeşit iftiraya maruz bırakılan modern çağ aydınıdır.
bugüne kadar canlı yayınlarda karşısına çıkan tüm islamcılara kapıyı gösterdi, ve söylediklerinin hepsininde delillerini tek tel islamcıların gözüne soktu.
"""ufak at ta civcilerde yesinn bak sana bakıyorlar onlarında canı va dedirten saçma bir yorum.
bugüne kadar canlı yayınlarda karşısına çıkan tüm islamcılara kapıyı gösterdi, ve söylediklerinin hepsininde delillerini tek tel islamcıların gözüne soktu.
"""ufak at ta civcilerde yesinn bak sana bakıyorlar onlarında canı va dedirten saçma bir yorum.
bazen hak verdiğim yanları oluyor bu adamın. din dışında. doğru her yerde doğrudur.
ama bu adamdan ziyade bu adamın takipçi kitlesi baya anormal. bu adamı adeta tanrı-ilah gibi gören. en ufak eleştiride bile yükselen, aşağılayan bir kitlesi var.
kimseyi yaşına göre değerlendirmem ama bu herifin takipçi kitlesi 15-18 arası ergenlerden oluşuyor ve terbiye tamamen sıfır. eleştirdikleri müslümanlardan daha ahlaklı olduklarını iddia etseler de o eleştirdikleri tiplerden bir farkı olmadığı gayet açık.
ama bu adamdan ziyade bu adamın takipçi kitlesi baya anormal. bu adamı adeta tanrı-ilah gibi gören. en ufak eleştiride bile yükselen, aşağılayan bir kitlesi var.
kimseyi yaşına göre değerlendirmem ama bu herifin takipçi kitlesi 15-18 arası ergenlerden oluşuyor ve terbiye tamamen sıfır. eleştirdikleri müslümanlardan daha ahlaklı olduklarını iddia etseler de o eleştirdikleri tiplerden bir farkı olmadığı gayet açık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar