bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- bitcoin2
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- allah2
- kemalistler7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- yazarların imza parfümleri14
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- günün şiiri3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- 2026 dünya kupası22
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kadınların yanlış yapması3
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dünya11
- am okşama4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- alan greenspan3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- aşure2
- evde kaş bıyık alımı3
- pkk nasıl biter5
popüler felsefede gidilecek en son kapı, ondan daha iyi çok fazla kapı var. ancak hakkını vermek lazım bazı videolarında gercekten tarafsız davranıyor, farklı görüslere de yer veriyor. biraz fazla üstüne gidiliyor bence
Bir gnostik olmama rağmen sevdiğim biri genelde metinleri düz anlamıyla alıyor. Ama iyi bir YouTuber; eskiden mitoloji içeriklerini takip ederdim, felsefe videoları da iyiydi. Güncelde ise pek takip etmiyorum.
Din ve felsefe ile ilgili videolar yapıyor ve kendisi arnavut.
ben olayın din kısmında değilim, zira türk kökenli biri de ateist olabilir problem değil.
bu şahsın varlığı beni vatandaşlık kavramı konusunda düşündürüyor. bu millet ile hiçbir etnik veya dini bağı olmayan, kültürel açıdan yoğurulmamış ateist bir arnavut ülkemizde yaşayıp, dilimizi konuştuğu için kendi düşüncelerinin propagandasını yapabiliyor. kendini de ifade edebiliyor haliyle.
biz isviçre, abd, lüksemburg falan değiliz. üniter devletiz.
şahsa gelince laf ebeliği yapmayı bilen bir manipülatör. yoksa felsefe ve bilim konusunda karşısındaki 25-30 yaşındaki çocuktan çok daha bilgi sahibi nice insan var bu ülkede. zaten karşısında çıkan kişiler ekseriyetle kendisinden daha bilgisiz kişiler.
bu şahsın varlığı beni vatandaşlık kavramı konusunda düşündürüyor. bu millet ile hiçbir etnik veya dini bağı olmayan, kültürel açıdan yoğurulmamış ateist bir arnavut ülkemizde yaşayıp, dilimizi konuştuğu için kendi düşüncelerinin propagandasını yapabiliyor. kendini de ifade edebiliyor haliyle.
biz isviçre, abd, lüksemburg falan değiliz. üniter devletiz.
şahsa gelince laf ebeliği yapmayı bilen bir manipülatör. yoksa felsefe ve bilim konusunda karşısındaki 25-30 yaşındaki çocuktan çok daha bilgi sahibi nice insan var bu ülkede. zaten karşısında çıkan kişiler ekseriyetle kendisinden daha bilgisiz kişiler.
türk milletine hakaret ederek siktirolup gitmiştir bu topraklardan.
hastalıklı beyinler bırakmıştır geride!
kutsalı olmayan... bencilliğin zirvesi... yığınla işe yaramaz asalak.
hastalıklı beyinler bırakmıştır geride!
kutsalı olmayan... bencilliğin zirvesi... yığınla işe yaramaz asalak.
islamcıların kendi dinleriyle yüzleştirince şeytan ilan ettikleri entellektüel, idda ediyorum diamond tema'yı eleştiren kitle bu çocuğun okuduğu kitapların üçte birini bile okumamış, bağlı olduğu hacı ve hocalarının anlattığı dünyalarında mutluydular, ama gerçekler öyle değil işte.
dine karşı olan tavırlarının Arnavut oluşundan kaynaklı olduğunu düşündüğüm sorunlu youtuber.ortalama zekasını şeytanca kullanıp vasat fikirleri ve copypaste ezberiyle köşeyi dönen alelade bir yayıncıdan fazlası değil. ifadesiz Bakışları ve ara ara bozduğu soğukkanlı duruşuyla ve de en ufak eleştiride sivrileşen üslubuyla ruh sağlının pekte iç açıcı olmadığını düşündüğüm kaçak güreşçi.
Utanıyorum ama popüler olduğu dönemde yüzünü seyretmekten ne anlattığını dinleyemiyordum. Pontid- dinarid fenotip çok sevimli ve düzgün yüz hatları olan bir fenotip.
çatlatıcı figür.
Sistemi, inancı ya da konfor alanlarını sarsıyor; ama herkesi ikna etmek gibi bir iddiası yok.
Seveni onu cesur, sevmeyeni provokatör gibi görüyor.
Gerçek muhtemelen ikisinin ortasında: rahatsız edici ama etkili bir youtuber.
Sistemi, inancı ya da konfor alanlarını sarsıyor; ama herkesi ikna etmek gibi bir iddiası yok.
Seveni onu cesur, sevmeyeni provokatör gibi görüyor.
Gerçek muhtemelen ikisinin ortasında: rahatsız edici ama etkili bir youtuber.
gunpowder nickli yazar aslında tercüme edemediğim şeyleri tercüme etmiş.
çok da yeni şeyler bildiğini zannetmiyorum.
kısaca günah işleyebilme özgürlüğü için manipülasyon yapıyor.
bir günah işleyebilmek için dini terk etmenin anlamı yok.
ya da atıyorum yobazlar ve bağnazlar yüzünden, iktidar yüzünden de dinden çıkmanın bir anlamı yok.
ahirete intikal edenlerin %90'ının hatta %100'ünün günahsız olduğunu sanmıyorum.
atıyorum alkol içmek istiyor bir insan.
nonteist olsa bile eninde sonunda bırakacak o alkolü. çünkü bir yerden sonra organları el vermeyecek. ölüm korkusuyla, sonsuza dek yok olma korkusuyla yaşayacak. bu süre zarfında da ömrü uzun olsun diye her şeyi deneyecek.
müslüman bir insan ne yapar ? hadi diyelim içti. bir halt etti. bir daha içmemek için tövbe eder. samimi bir şekilde iman edip sevabı günahından bol şekilde yaşayarak hayattan tat almaya çalışır.
De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.”
-zümer 53.
çok da yeni şeyler bildiğini zannetmiyorum.
kısaca günah işleyebilme özgürlüğü için manipülasyon yapıyor.
bir günah işleyebilmek için dini terk etmenin anlamı yok.
ya da atıyorum yobazlar ve bağnazlar yüzünden, iktidar yüzünden de dinden çıkmanın bir anlamı yok.
ahirete intikal edenlerin %90'ının hatta %100'ünün günahsız olduğunu sanmıyorum.
atıyorum alkol içmek istiyor bir insan.
nonteist olsa bile eninde sonunda bırakacak o alkolü. çünkü bir yerden sonra organları el vermeyecek. ölüm korkusuyla, sonsuza dek yok olma korkusuyla yaşayacak. bu süre zarfında da ömrü uzun olsun diye her şeyi deneyecek.
müslüman bir insan ne yapar ? hadi diyelim içti. bir halt etti. bir daha içmemek için tövbe eder. samimi bir şekilde iman edip sevabı günahından bol şekilde yaşayarak hayattan tat almaya çalışır.
De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.”
-zümer 53.
Yahudi mossad ajanı olabilir. Profesyonel düzeyde manipülatör ve yalancıdır. Cahil ve imansız kitleleri vurup götürmüştür. Sözlerine ve eylemlerine karşı çok dikkatli olunmalıdır.
Deist bir görüşe sahip fakat dini ve tarih bilgisi sağlam bir insandır. Benim görüşüm onun görüşüyle aynı değildi ama bilgisi yüksek bir insan mı? Evet. Buna saygı duyarım. Dinci yobaz tayfa yine başlığına doluşmuş ajan diyor ama sırf çekememezlikten dolayı ki hakkında yakalama kararının çıkması da buna dayanıyor.
şarap, hem hristiyanlıkta, hem de yahudilikte şabat'ın ve et-kan ritüelinin bi parçası. araplar haricinde şaraba takıntılı olan hiçbir kültür yok, lol.
Dinle hiç bağlantım yok, araştırmadım bile nedir ne değildir diye, tanrı var mı ? yok mu ? gibi soruları hiç kendime sormadım hala da merak etmiyorum. Bu yüzden birazcık boş geliyor ama bu çocuk güzel konuşuyor, kendini izletiyor olaylardan bağımsız bir şekilde ses olması için açıyorum.
doğruyu belgeleriyle gözüne de soksalar başka yerinede soksalar illada inkar eden LAWRENCE karakterli ebucahil.
rapperestler ve zırcahiller tarafından envai çeşit iftiraya maruz bırakılan modern çağ aydınıdır.
bugüne kadar canlı yayınlarda karşısına çıkan tüm islamcılara kapıyı gösterdi, ve söylediklerinin hepsininde delillerini tek tel islamcıların gözüne soktu.
"""ufak at ta civcilerde yesinn bak sana bakıyorlar onlarında canı va dedirten saçma bir yorum.
bugüne kadar canlı yayınlarda karşısına çıkan tüm islamcılara kapıyı gösterdi, ve söylediklerinin hepsininde delillerini tek tel islamcıların gözüne soktu.
"""ufak at ta civcilerde yesinn bak sana bakıyorlar onlarında canı va dedirten saçma bir yorum.
bazen hak verdiğim yanları oluyor bu adamın. din dışında. doğru her yerde doğrudur.
ama bu adamdan ziyade bu adamın takipçi kitlesi baya anormal. bu adamı adeta tanrı-ilah gibi gören. en ufak eleştiride bile yükselen, aşağılayan bir kitlesi var.
kimseyi yaşına göre değerlendirmem ama bu herifin takipçi kitlesi 15-18 arası ergenlerden oluşuyor ve terbiye tamamen sıfır. eleştirdikleri müslümanlardan daha ahlaklı olduklarını iddia etseler de o eleştirdikleri tiplerden bir farkı olmadığı gayet açık.
ama bu adamdan ziyade bu adamın takipçi kitlesi baya anormal. bu adamı adeta tanrı-ilah gibi gören. en ufak eleştiride bile yükselen, aşağılayan bir kitlesi var.
kimseyi yaşına göre değerlendirmem ama bu herifin takipçi kitlesi 15-18 arası ergenlerden oluşuyor ve terbiye tamamen sıfır. eleştirdikleri müslümanlardan daha ahlaklı olduklarını iddia etseler de o eleştirdikleri tiplerden bir farkı olmadığı gayet açık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar