bugün

diamond tema

kısa kısa kesitlerine denk geldim twitter’da; pek ciddiye alınacak seviyede değil gibi. Gerçi asrın tok denilen soytarıyla tartışan birinden herhangi bir seviye ummamak lazım.
© copyright 2005 - 2026