bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması4
- sözlük erkekleri aranıyor mu5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- açlığı çekilmeyen insan2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- kadınlarda asalet2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- ismet gurbuz 202418
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- lionel messi4
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- buddy dude2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
internetin guzide ve ise yarar platformlarindan bir tanesi.tuketici mahkemesi gibi bir yer yemin ederim.ediyosun sikayeti eger kurumsalliga ve musteri memnuyetine onem veriliyorsa hemen geri donuyor.cok tanidigim var koka kolayi sikayet edip devamli ti-sort hediye alan.
bir firmadan bir ürün alınacaksa, o firmanın şikayet/geri dönüş oranına bakılarak kalitesinin bir nebze ölçülebileceği internet adresi.
türkiyedeki tüketicinin haklarından habersiz olmasını kullanan ya da kendi ticaret anlayısına göre ticaret yapabilecegini sanan insanlar yüzünden maruz kalınan sıkıntılarınızı, çözülmese bile en azından o firmayı deşifre ederek cezalandırabileceginiz bir site. ama asıl tavsiyem üşenmeyip tüketici haklarına şikayet edilmelisi. sonuç alınıyor ve magaza sahibinin yüzüne pis pis sırıtarak elinizdeki kararı gözüne soktugunuzda size yaptıgı bütün kabalıkları ona hatırlatarak içinizi rahatlatabilirsiniz.
genelde " bu mağduriyetimi nasıl gidereksiniz?" cümlesi ile sonlanan sorunların yer aldığı interaktif site
eğer gerçekten kurumsal bir şirket ile sorun yaşadıysanız sizinle ilgilenilmesini sağlayan site. yok saçma bi şirkete denk geldiyseniz bu site ne yapsın.
saçma sapan bir çalışma sistemi olan bir internet sitesi. bir kurum hakkındaki şikayetiniz yayına girdikten sonra kurum sizin sorununuz ile ilgili çözümünü şikayetinizin altına cevap niteliğinde yazıyor. ve o sorun çözülmüş oluyor. e kardeşim bana sordun mu o cevap beni tatmin ediyor mu, şikayetim çözüme ulaştı mı? yok, firma cevap yazdı ya tamam, şikayet çözülmüştür. örneklemek gerekirse:
şikayet: x şubenizden aldığım ürün hatalı çıktı ancak 3 yıl garantisi olmasına rağmen firma kusurlu ürünü değiştirmeyi kabul etmiyor.
firma cevabı: sayın müşteri, sizin ürününüzdeki hata firmamızdan değil, ürünü satın aldığınız şubemizden kaynaklanmaktadır, bu nedenle ürünü kabul edemeyiz, ancak bu firmanın değil, şubenin hatasıdır, lütfen alışveriş yaparken daha iyi bir şube seçiniz.
site cevabı: sorun çözülmüştür!!
işte böyle mal bir site.
şikayet: x şubenizden aldığım ürün hatalı çıktı ancak 3 yıl garantisi olmasına rağmen firma kusurlu ürünü değiştirmeyi kabul etmiyor.
firma cevabı: sayın müşteri, sizin ürününüzdeki hata firmamızdan değil, ürünü satın aldığınız şubemizden kaynaklanmaktadır, bu nedenle ürünü kabul edemeyiz, ancak bu firmanın değil, şubenin hatasıdır, lütfen alışveriş yaparken daha iyi bir şube seçiniz.
site cevabı: sorun çözülmüştür!!
işte böyle mal bir site.
çılgınlar gibi kullanılmasını, önerilmesini, okunmasını ve tavsiye edilmesini istediğim site. piyasa çakal kaynıyor. bir sürü şirket müşteri memnuniyeti nidalarıyla götümüze kazıkları sokarken, tüketici haklarını böylesine gayri resmi bir platformun savunuyor olması harika. kullandığınız bir ürün hakkında haklı bir şikayetiniz mi var? firma sizi s.klemiyor mu. anında yazın buraya. bakın nasıl üçbuçuk atmaya başlıyorlar. çünkü bilinçli tüketici bir ürün alacağı vakit bu tip sitelere bakar, ürünleri karşılaştırır, kullanacağı ürün hakkında yapılan yorumları okur. haliyle satılan ürün hakkında ne kadar çok şikayet varsa bu da o firmaların yeni ve kalitesiz ürün satma potansiyellerini o oranda azaltır.
sık kullanılanlara ekleyiniz, ekletiniz efenim.
sık kullanılanlara ekleyiniz, ekletiniz efenim.
milyar dolarlık şirketleri muma çevirebildiğiniz muhteşem araç.
firma önce sizi s.klemez ve tabiri caizse s.ktir çeker, ancak durumu bu siteye yazdığınız zaman, kuzu kuzu -hatası varsa- özür diler ve isteğinizin büyük bölümünü veya tamamını karşılar. 3-5 liralık bir şey bile olsa, firmalara hakkınızı yedirtmeyin ve hakkınızı sonuna kadar savunun.
örneğin; http://www.sikayetvar.com...ll--105--0-2-245995-.html
firma önce sizi s.klemez ve tabiri caizse s.ktir çeker, ancak durumu bu siteye yazdığınız zaman, kuzu kuzu -hatası varsa- özür diler ve isteğinizin büyük bölümünü veya tamamını karşılar. 3-5 liralık bir şey bile olsa, firmalara hakkınızı yedirtmeyin ve hakkınızı sonuna kadar savunun.
örneğin; http://www.sikayetvar.com...ll--105--0-2-245995-.html
kesinlikle sonuç veren bir site. siz bir deneyin.
sinir harbine gireceğimiz vakit bu siteye başvurduk ve işe yaradı. kuran arkadaşlar kimse sanal alem üzerinden de olsa allah razı olsun diyorum.
Kesinlikle işe yarıyor. Adamlar bu bozuk değil dedikleri ürünü seve seve tamir ettiler bu yolla.
kurumların, "eğer bir müşteri/tüketici internetten meramını anlatabilecek kadar bilinçliyse, bu tüketici, ortalama yurdum müşterisinden daha özel bir muameleyi hakediyor. zira, bu vatandaş farklı platformlarda çemkirdiği vakit benim senelerdir kurumsal itibar, müşteri memnuniyeti, ıvır zıvır diye kendimi paralamam boşa gidecek. o zaman şu adamın istediği 3 kuruşluk ilgiyi ona gösterelim de çenesi kapansın" mantığı güderek yaklaştıkları site.
tüketicinin hakkını araması, hatta bazen hakkı olmadığı halde istediğini, alması için tam yeri. şikayetinizi tüketici kanunundan alıntılar yaparak yazdığınız zaman şirketin birkaç gün içerisinde probleminizi çözümleyebilmek için size geri dönüş yaptığını göreceksiniz.
tavsiye edilir!
tüketicinin hakkını araması, hatta bazen hakkı olmadığı halde istediğini, alması için tam yeri. şikayetinizi tüketici kanunundan alıntılar yaparak yazdığınız zaman şirketin birkaç gün içerisinde probleminizi çözümleyebilmek için size geri dönüş yaptığını göreceksiniz.
tavsiye edilir!
şikayetiniz için bazen aylarca cevap alamadıgınız site. fakat buna rağmen genelde işe yaramaktadır *
edit: imla hatası
edit: imla hatası
komik şikayetler de bulunan sitedir. özellikle nivea'ya yapılan şikayet beni yarmıştır.
http://www.sikayetvar.com...;get=all&no=1&c=1
http://www.sikayetvar.com...;get=all&no=1&c=1
insanımızın saflığını ve şanssızlığını örneklerle yüzüne vuran site.
adamın biri şikayet etmiş. aynen okuyalım.
Bilgisayar firmasına müşteri giriyor ve görevli ile diyalog şöyle gelişiyor:
Görevli: buyurun efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: dün aldığım modem arızalı çıktı. Paramı istiyorum.
Görevli: peki arızası nedir? Telafi edelim.
Müşteri: bu modem küfrediyor.
Görevli : ???
Müşteri: dava bile edebilirim.
Görevli: nasıl yani
Müşteri: nasıl olacak. Bağlanıyorum, basbayağı ana avrad küfrediyor.
Görevli: olamaz efendim
Müşteri : oluyor!!! (iyice kızmış)
Görevli: Ama bu cihazın teybi hoparlörü filan yok.
Müşteri: oluyo diyosam oluyo işte
Bu şekilde yaklaşık 10 dk. Devam eden hararetli konuşma sonunda, iyice bağlantı-kullanım detaylarına filan inen görevli, sonunda 0 822 xxx xx xx diye girmesi gereken bağlantı ayarlarında, vatandaşın 0 822 bölümünü yazmadığı, dolayısıyla alan numarasından sonraki numaranın isabet ettiği şanssız bir sabit telefon kullanıcısını bütün gece arayıp elektronik seslerle canından bezdirerek küfür ettirdiği; küfründe doğal olarak bilgisayarın hoparlöründen geldiği ortaya çıkıyor.
süper ya.
adamın biri şikayet etmiş. aynen okuyalım.
Bilgisayar firmasına müşteri giriyor ve görevli ile diyalog şöyle gelişiyor:
Görevli: buyurun efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: dün aldığım modem arızalı çıktı. Paramı istiyorum.
Görevli: peki arızası nedir? Telafi edelim.
Müşteri: bu modem küfrediyor.
Görevli : ???
Müşteri: dava bile edebilirim.
Görevli: nasıl yani
Müşteri: nasıl olacak. Bağlanıyorum, basbayağı ana avrad küfrediyor.
Görevli: olamaz efendim
Müşteri : oluyor!!! (iyice kızmış)
Görevli: Ama bu cihazın teybi hoparlörü filan yok.
Müşteri: oluyo diyosam oluyo işte
Bu şekilde yaklaşık 10 dk. Devam eden hararetli konuşma sonunda, iyice bağlantı-kullanım detaylarına filan inen görevli, sonunda 0 822 xxx xx xx diye girmesi gereken bağlantı ayarlarında, vatandaşın 0 822 bölümünü yazmadığı, dolayısıyla alan numarasından sonraki numaranın isabet ettiği şanssız bir sabit telefon kullanıcısını bütün gece arayıp elektronik seslerle canından bezdirerek küfür ettirdiği; küfründe doğal olarak bilgisayarın hoparlöründen geldiği ortaya çıkıyor.
süper ya.
çok fantastik şikayetlere konu olan gariban site.
O da Kim Oluyor?...
Ben kendini assolist sana Petek ten şikayetçiyim.Kendisini dünyaca ünlü pop yıldızı,aktris ve dansçı jennifer Lopez sanıyo.Acaba hiç aynaya bakmış mı? Onun tırnağı bile olamaz.iki kıvırmakla iş bitiyorsa ben çoktan assolist olmuştum.illa biri J.lopez olacaksa,Türkiye de ondan önce bu kişiliğe aday olan,gerçekten sesiyle gündeme gelen çok sanatçı var.Birinin ona haddini bildirmesi gerekiyo...Hey Petek uyan güzelim bu rüyadan..Jennifer seni görseydi,eminim çok gülerdi.
adam petek dinçöz'ü jennifer lopez'e şikayet etmiş.
bir diğeri de babasını şikayet etmiş kuşunu istemiyor diye.
Babam Kuşumu istemiyo
Ben bi tane kuş istiyodum...En sonunda bitane muhabbet kuşu aldım.Ama var ya böyleee bir kuş olmaz.Başka ne diyim.Dakika başı ötüyo milletin kafasını ütülüyo babamda eve gelince kuşu doğru başka bi odaya götürüyo.Banada diyo satalım bu kuşu herkesi rahatsız ediyo diyor.Bende kuşumu çok seviyorum.Adıda uslu.Ama o kadar uslu değil babamın kuşu satmasından şikayetçiyim.
behey.
O da Kim Oluyor?...
Ben kendini assolist sana Petek ten şikayetçiyim.Kendisini dünyaca ünlü pop yıldızı,aktris ve dansçı jennifer Lopez sanıyo.Acaba hiç aynaya bakmış mı? Onun tırnağı bile olamaz.iki kıvırmakla iş bitiyorsa ben çoktan assolist olmuştum.illa biri J.lopez olacaksa,Türkiye de ondan önce bu kişiliğe aday olan,gerçekten sesiyle gündeme gelen çok sanatçı var.Birinin ona haddini bildirmesi gerekiyo...Hey Petek uyan güzelim bu rüyadan..Jennifer seni görseydi,eminim çok gülerdi.
adam petek dinçöz'ü jennifer lopez'e şikayet etmiş.
bir diğeri de babasını şikayet etmiş kuşunu istemiyor diye.
Babam Kuşumu istemiyo
Ben bi tane kuş istiyodum...En sonunda bitane muhabbet kuşu aldım.Ama var ya böyleee bir kuş olmaz.Başka ne diyim.Dakika başı ötüyo milletin kafasını ütülüyo babamda eve gelince kuşu doğru başka bi odaya götürüyo.Banada diyo satalım bu kuşu herkesi rahatsız ediyo diyor.Bende kuşumu çok seviyorum.Adıda uslu.Ama o kadar uslu değil babamın kuşu satmasından şikayetçiyim.
behey.
Hp nin şikayet oranında en yakın bilgisayar firmasına 2.5 kat fark attığı sitedir. zannedersem artık bıktılar ve cevap vermiyorlar.
ya adam kayıran ya da gerçekten işe yaramayan site. araya hatırlı bir müşteri mi koymak gerekir bilinmez ama yapılan 5 şikayetimi de cevapsız bırakmışlardır. şikayetlerimde şikayetçi olduğum firmalara küfür etmiş olmamdır belki sorun, bilemiyorum. her neyse, sözlüğün aracılığıyla şikayetvar sitesini kendilerine şikayet ediyorum.
kendi sitelerine yönelik yaptığım şikayeti kale almayan ve yayınlamayan site. bu bir, ikincisi de bir firma hakkında yazdığınız şikayetin altına o firmanın cevabını sizden onaysız yayınlıyorlar. yani mesela şikayet ettiğinzi firma " müşterimiz aranıp kendisine konu hakkında bilgi verilmiştir" şeklinde bir cevap metni koyar siteye ama o firma sizi aramamıştır. bir de yasal bir geçerliliği olmadığı için bazı firmaların pek sallamadıklarını düşünüyorum. çok daha iyi sonuç vereni için :
(bkz: tüketici hakem heyeti)
(bkz: tüketici hakem heyeti)
"x firmasından aldığım ayakkabı ayağımı sıkıyor". şeklinde şikayetlere sahne olan site. iyi de insan kendine bir sorar şikayet etmeden önce bunu alırken gözüm körmüydü diye. bir numara küçük olmasına rağmen rengi güzel diye aldın bu ayakkabıyı sen sonra ayağımı sıkıyor "x firmasının duyarsızlığı ile karşı karşıya kaldım" diye şikayet yapmak nedir.
daha önce ttnet ve philips ile ilgili şikayetler yazdığım ve her ikisi tarafından da aranarak bilgi aldığım sitedir. çok faydalıdır ,yani tarzındakilerin en iyisidir.
her şey iyi güzel de. arayüzünde kimi eksiklikleri vardır.
örneğin; "şikayet oku" kısmını seçiyorsunuz ardından şikayet yaz dediğinizde alet sapıtıyor. ya da ne bileyim kolay kısa yollar ve işlevsel linkler yok.
bu denli büyük ve popüler bir sitenin daha iyi kodlanması gerekir.
ailecek seviyoruz yine de...
örneğin; "şikayet oku" kısmını seçiyorsunuz ardından şikayet yaz dediğinizde alet sapıtıyor. ya da ne bileyim kolay kısa yollar ve işlevsel linkler yok.
bu denli büyük ve popüler bir sitenin daha iyi kodlanması gerekir.
ailecek seviyoruz yine de...
finansbank'a yıllık kart kullanım bedeli almasından dolayı çemkirdiğim, akabinde bankanın hemen arayıp ücreti iade etmesine neden olmuş site. 2 tıkta 35 lira. süper valla.
az önce öğrendiğim ve garanti bankasını şikayet ettiğim site. yazınızın yayınlanması için editör onayı gerekmekte. eğer 2 iş günü içinde onaylanmazsa siteyi de şikayet edeceğim. *
şikayet ve geri dönüş oranlarına bakılırsa, garanti ve turkcell bu işin başını çekmekte. umarım sorunun çözülmesine yardımcı olabilirler, kendilerini bu satırlardan kutlarım o zaman.
şikayet ve geri dönüş oranlarına bakılırsa, garanti ve turkcell bu işin başını çekmekte. umarım sorunun çözülmesine yardımcı olabilirler, kendilerini bu satırlardan kutlarım o zaman.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar