bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 74
- eski uludağ sözlük ortamı3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- sedat pekmez18
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- kadınlar neden aldatır16
- tarot falına inanan salak8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- tekerlek kaşar4
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- günün şiiri5
- devşirmelik makamı13
- 2026 dünya kupası15
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- futbol8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- aldım kabul ettim4
- lionel messi11
- özbekistan2
- portekiz2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- hoşçakal leyla2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
Nickaltına 5000 entry girilmiş yazar.
uludağ sözlük imparatorluğu kurucusu komutandır efendim. silin gitsin...
eski bursa arap sukru zirvelerinin vazgecilmez citiri.
gelişmelerden reklamını yapmış. çakaal.
müjdeli haberi verdi... mobile donuz butonu gelmiş bulunmakta.
bu adam bu azimle başbakan olur.
şöyle bakıyorum da zall ismail kardeşim son günlerde yine form tuttu.
her gün bir yenilik her gün bir devrim.
zall ismail kardeşim adamsın, insansın!
her gün bir yenilik her gün bir devrim.
zall ismail kardeşim adamsın, insansın!
bu sıcak yaz günlerinde sözlük için yırtınan babamız, abimiz, aplamız, herbişeyimizdir. çok duygulandım lan şimdi. o bizim için dömbüldesin biz bedafaya yazıyos layn diye hönkürelim. çok duygulandım haggetten. ağlamaya gidiyom ya ben.
gelişmelerden yeni tasarıma geçmemizi istemiş.
geçmicem geçmicem benim değil mi geçmicem.
geçmicem geçmicem benim değil mi geçmicem.
bu adam hayret nasıl oldu da sözlüğü olduğunu hatırladıysa başladı çalışmaya aynı hafta içinde gelişmeler yanıyor heyt be beklesin itü sözlük uludağ çığır açacak galiba sözlüklerde.
uludağ sözlüğü facebookla birleştirerek ne yapmaya çalıştığını merak ettiğim moderatördür.
ımmh ımh geçmicem.
Eski tasarımı antik Ekşi gibi ötekileştirmeye başlayan moderatör. Afedersiniz eski tasarım falan derse şaşırmayın.
Eski tasarımı antik Ekşi gibi ötekileştirmeye başlayan moderatör. Afedersiniz eski tasarım falan derse şaşırmayın.
dikkat çekemye çalışan birinci nesl ergendir.
ay çok çlgınsın .s.s.s
ay çok çlgınsın .s.s.s
üye alımlarını süresiz kapatıp iyi bir moderasyon sistemiyle malları temizledikten sonra sözlüğü saygın bir yer ve sosyal medyada söz sahibi bir yer haline getirebilir. hazır ekşi sıçmaya başlamışken (herkesi yazar yapması ve twitter çakması olması yüzünden. halbuki ekşi orijinal bir siteydi başkalarına benzemesine gerek yoktu. tipik türk aklı, farklı olanı koruyup dikkat çekmek yerine twitter'a yani zaten olan bir şeye benzedi.) onu format ve yönetim anlamında birebir taklit eden itü de boka sarmaya başlamışken mucize gibi görünse de öne geçebilirdi. tabi zall yerine parayı görünce gevşemeyen, yerel zihniyetle aklı yıkanmamış birisi olsaydı başta.
zall, sözlüğünün iki yıla kapanmasını istemiyorsan şuradan ben dahil herkesin üyeliğini sil. düzgün bir şekilde yönetilmesini sağla. sol frame'i ekşi kaldırdı sen de yok et. sol frame olmayınca trollük azalıyor, mallar daha az mal oluyor. bunları yaparsan yüzde 50 kurtarma ihtimalin var siteyi, çok boka battı çünkü imajı çok kötü bozuldu uludağsözlük'ün. yapmazsan zaten iki yıla burası kalmaz. sen de eski zall olursun.
zall, sözlüğünün iki yıla kapanmasını istemiyorsan şuradan ben dahil herkesin üyeliğini sil. düzgün bir şekilde yönetilmesini sağla. sol frame'i ekşi kaldırdı sen de yok et. sol frame olmayınca trollük azalıyor, mallar daha az mal oluyor. bunları yaparsan yüzde 50 kurtarma ihtimalin var siteyi, çok boka battı çünkü imajı çok kötü bozuldu uludağsözlük'ün. yapmazsan zaten iki yıla burası kalmaz. sen de eski zall olursun.
kan benim damar benim. bilgisayar benim üyelik benim. 73 tl internet parası bayılan da benim. hep bana giriyo. geçmicem i$te.
sürekli sözlüğe yeni bir şeyler ekleyen adam.
ancak şu sözlüğü yoluna sokalımcı düzeltelimci arkadaşları gördükçe uyuz oluyor mu merak ediyorum? yok 2 seneye kalmaz sözlük bitermiş yok işte şu şöyleymiş bu böyleymiş. Ulan sözlük bitmesin diye kasıyor herif zaten facebook hesabıyla sözlük hesabını bağlama olayına bile girişmiş ve yenilediğin hiçbir bok kolay kolay bitmez. popülerliğini kaybedebilir ancak asla bitmez. sözlüklerin asıl zevk veren tarafı fikirlerin açık bir şekilde yazılabiliyor olmasıdır. üsteki entrye cevap format dışı olmasa çok daha fazla hit alır sözlükler. yinede formata uydurup bu yapılabiliyor yani aslında bu ortam aynı zamanda bir tartışma fikir alışverişi yapma platformu. Tabi amlar-götler-sikler havada uçuştuğu içinde yazılan önemli yazıların fikirsel girdilerin değeri kalmıyor kaynayıp gidiyor arada. ya neyse daha fazla devam etmeyeyim amk yoksa bende çemkirecem şimdi.
düşündüm de herifler haklı. *
eski tasarım en güzelidir bu arada geçemem. net...
ancak şu sözlüğü yoluna sokalımcı düzeltelimci arkadaşları gördükçe uyuz oluyor mu merak ediyorum? yok 2 seneye kalmaz sözlük bitermiş yok işte şu şöyleymiş bu böyleymiş. Ulan sözlük bitmesin diye kasıyor herif zaten facebook hesabıyla sözlük hesabını bağlama olayına bile girişmiş ve yenilediğin hiçbir bok kolay kolay bitmez. popülerliğini kaybedebilir ancak asla bitmez. sözlüklerin asıl zevk veren tarafı fikirlerin açık bir şekilde yazılabiliyor olmasıdır. üsteki entrye cevap format dışı olmasa çok daha fazla hit alır sözlükler. yinede formata uydurup bu yapılabiliyor yani aslında bu ortam aynı zamanda bir tartışma fikir alışverişi yapma platformu. Tabi amlar-götler-sikler havada uçuştuğu içinde yazılan önemli yazıların fikirsel girdilerin değeri kalmıyor kaynayıp gidiyor arada. ya neyse daha fazla devam etmeyeyim amk yoksa bende çemkirecem şimdi.
düşündüm de herifler haklı. *
eski tasarım en güzelidir bu arada geçemem. net...
sözlüğü facebook hesabı ile kullanmayı icat eden mod. deneyelim bakalım nasılmış.
yavaş yavaş eski tasarımı bırakın diyerek içten içe üzmüştür. yeni tasarım da böyle morlu mu olm. yap morlu geçelim.
Duydum ki eski tasarımı bıraktırmaya azmediyorsun, etme.
yeni bir tasarım, yeni bir sayfaya meylediyorsun, etme.
Sen yeni tasarım dünyasında ne arıyorsun yabancı?
Hangi hasta tasarımı kastediyorsun, etme.
alma bizi, bizden bizi, gitme yeni ellere doğru.
Çalınmış tasarımlara nazar ediyorsun, etme.
Ey zall, eski tasarım harab olmuş, altüst olmuş senin için...
Bizi öyle harab, öyle altüst ediyorsun, etme.
Ey, makamı var ve yokun üzerinde olan kişi,
Sen eski tasarımı öyle terk ediyorsun, etme.
Sen yüz çevirecek olsan, eski tasarım kapkara olur gamdan.
eski tasarımı yıkmayı kastediyorsun, etme.
Bizim dudağımız kurur sen eski tasarıma dokunsan.
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme.
eski tasarımla başa çıkacak gücün yoksa eğer;
eski tasarımı kullananlara öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.
Ey, eskinin, yeninin elinde oldugu kişi,
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun, etme.
eskinin içinde zehir zarar vermez bize,
O zehiri o eskiyle sen bir ediyorsun, etme.
Bizi sevindiriyorsun, huzurumuz kaçar öyle.
Huzurumu bozuyorsun, sen mahvediyorsun, etme.
yeniye bulaşan gözüm, güzelliğinin hırsızı.
Ey hırsızlığa da değen hırsızlık ediyorsun, etme.
isyan et ey arkadaşım, söz söyleyecek an değil.
yeninin baygınlığıyla ne meşk ediyorsun, etme.
yeni bir tasarım, yeni bir sayfaya meylediyorsun, etme.
Sen yeni tasarım dünyasında ne arıyorsun yabancı?
Hangi hasta tasarımı kastediyorsun, etme.
alma bizi, bizden bizi, gitme yeni ellere doğru.
Çalınmış tasarımlara nazar ediyorsun, etme.
Ey zall, eski tasarım harab olmuş, altüst olmuş senin için...
Bizi öyle harab, öyle altüst ediyorsun, etme.
Ey, makamı var ve yokun üzerinde olan kişi,
Sen eski tasarımı öyle terk ediyorsun, etme.
Sen yüz çevirecek olsan, eski tasarım kapkara olur gamdan.
eski tasarımı yıkmayı kastediyorsun, etme.
Bizim dudağımız kurur sen eski tasarıma dokunsan.
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme.
eski tasarımla başa çıkacak gücün yoksa eğer;
eski tasarımı kullananlara öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.
Ey, eskinin, yeninin elinde oldugu kişi,
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun, etme.
eskinin içinde zehir zarar vermez bize,
O zehiri o eskiyle sen bir ediyorsun, etme.
Bizi sevindiriyorsun, huzurumuz kaçar öyle.
Huzurumu bozuyorsun, sen mahvediyorsun, etme.
yeniye bulaşan gözüm, güzelliğinin hırsızı.
Ey hırsızlığa da değen hırsızlık ediyorsun, etme.
isyan et ey arkadaşım, söz söyleyecek an değil.
yeninin baygınlığıyla ne meşk ediyorsun, etme.
eski tasarımdan vazgeçeceğimizi düşünenler yanılmaya devam edebilirler. *
eski tasarımdan vazgeçmemizi dört gözle bekleyen sözlük kurucusu.
--spoiler--
arkadaşlar,
facebook hesabınızla sözlük hesabınızı birleştirip sözlüğe daha hızlı login olabilirsiniz. sadece daha rahat login olmanız için kullanılıyor. profil sayfanızda falan gözükmüyor. sözlüğe giriş yaparken "facebook ile gir" butonu var. normalde veya mobildeyken sözlüğe daha hızlı girmenizi sağlıyor.
ayarlar bölümüne eklendi:
http://www.uludagsozluk.c...dex.php?sa=ayar&ne=fc
(bu kısım eski tasarımda çalışmıyor. eski tasarım kullananlar artık yeniye geçebilirler mi acaba .s .s .s)
20 ağustos 2014, çarsamba 17:21
--spoiler--
eski tasarımdan vazgeçmemizi dört gözle bekleyen sözlük kurucusu.
--spoiler--
arkadaşlar,
facebook hesabınızla sözlük hesabınızı birleştirip sözlüğe daha hızlı login olabilirsiniz. sadece daha rahat login olmanız için kullanılıyor. profil sayfanızda falan gözükmüyor. sözlüğe giriş yaparken "facebook ile gir" butonu var. normalde veya mobildeyken sözlüğe daha hızlı girmenizi sağlıyor.
ayarlar bölümüne eklendi:
http://www.uludagsozluk.c...dex.php?sa=ayar&ne=fc
(bu kısım eski tasarımda çalışmıyor. eski tasarım kullananlar artık yeniye geçebilirler mi acaba .s .s .s)
20 ağustos 2014, çarsamba 17:21
--spoiler--
-300 karma sıfatı olan (-emekli, dul, yetim) hakkındaki şikayetlerimizi defalarca dile getirmemize rağmen herhangi bi işlem yapma gereği duymayan zat-ı muhterem.
Emekli veya yetim olmak utanç verici, veya komik bir durum mudur?
Edit: eksilemeseydin iyiydi zallcığım.
Emekli veya yetim olmak utanç verici, veya komik bir durum mudur?
Edit: eksilemeseydin iyiydi zallcığım.
tripte atarmış amcası.. o gelişmelerdeki surat bükmeler ne lan ergen?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar