bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
hakkındaki 4915. entry i girdiğim sözlük reisi.
dershane kurucularıyla aynı zihniyete hamallık eden şahıs.
dershane kurucusu bakış açısı: "aman hocam 6.- 7.- 8. sınıflarla özel ilgilenelim. kurumumuzun olayı onlar zaten. 9. sınıf var, 10. sınıf var, 11. sınıf var, 12. sınıf var, üniversiteye giremeyip geri gelecek olanı var. aman hocam aman ha."
zall'ın bakış açısı: "liselilerle özel ilgilenelim. hoş tutalım onları. bunun seneye'si var, öbür seneye'si var, bir öteki seneye'si var, seneler seneler sonrası var. var oğlu var. sözlükte büyüsün ergenler. mis."
anlıyorum o çarklar da bir şekilde dönecek; ama ben bu kafadan nefret ediyorum ya. nefret ediyorum.
dershane kurucusu bakış açısı: "aman hocam 6.- 7.- 8. sınıflarla özel ilgilenelim. kurumumuzun olayı onlar zaten. 9. sınıf var, 10. sınıf var, 11. sınıf var, 12. sınıf var, üniversiteye giremeyip geri gelecek olanı var. aman hocam aman ha."
zall'ın bakış açısı: "liselilerle özel ilgilenelim. hoş tutalım onları. bunun seneye'si var, öbür seneye'si var, bir öteki seneye'si var, seneler seneler sonrası var. var oğlu var. sözlükte büyüsün ergenler. mis."
anlıyorum o çarklar da bir şekilde dönecek; ama ben bu kafadan nefret ediyorum ya. nefret ediyorum.
mobil sözlüğü düzeltmesi gereken moderatör .
yok artık dedirten.
şu bakınız olayını da bir özgürlüğüne kavutursa çok güzel bir işe imzasını atacak olandır. sadece bir başlğa yönlendirmemeli itü sözlük teki gibi özgür olmalı daha eğlenceli olur şahsen.
Kendimi almanya'da yasayan ve savaşın bitişinde dımdızlak kalan yahudi gibi hissetirmiş moderatör.
o kadar entry heba oldu, o kadar mizah heba oldu sen şimdi "subjektif entry silinmeyecek" diyosun.
Bundan sonra subjektif entry'i yazanı siksinler zamki.
o kadar entry heba oldu, o kadar mizah heba oldu sen şimdi "subjektif entry silinmeyecek" diyosun.
Bundan sonra subjektif entry'i yazanı siksinler zamki.
paşam.
gelişmeler duyurularıyla insanların emeklerine yazık oluyor diye sözlük kurallarında değişiklik yaptın.
lakin uludağ sözlük yapı itibariyle bu değişikliği kaldırabilecek düzeyde değil. suistimal edilebilir.
öncelikle nasıl bir sözlük olmak istediğimize karar vermemiz lazım.
gündemi takip eden bir sözlük mü?
yoksa trollerin yönlendirildiği bir sözlük mü?
gelişmeler duyurularıyla insanların emeklerine yazık oluyor diye sözlük kurallarında değişiklik yaptın.
lakin uludağ sözlük yapı itibariyle bu değişikliği kaldırabilecek düzeyde değil. suistimal edilebilir.
öncelikle nasıl bir sözlük olmak istediğimize karar vermemiz lazım.
gündemi takip eden bir sözlük mü?
yoksa trollerin yönlendirildiği bir sözlük mü?
sözlük formatı açılımıyla aşırı milliyetçilerin saldırısına uğramış yöneticimisss. halbuki bizim için değişen bir şey yok ki. sözlük formatı dediğimiz şey zaten zall ın kafasındaydı. üff szne be slklr.s.s
admin dediğin seks tekliflerini mesaj şikayet bölümünden kaldırır. yok subjektif serbestmiş, yok dedirten kalıbı artık yasak değilmiş.
bize ne amk.
bize ne amk.
sözlüğe duyurana kadar gammazlara bir ayar çekse idi kimse farkına varmazdı. bu karar niye alındı. her salatalığa hıyar diye atlayan gammazlar ve her hıyarım var diyen gammaza tuzunu alıp koşan yetkililer yüzünden.
zall efendi,
gelişmelerden iki mesaj attın hemen tiye alındığını görmemiş olamazsın zall.
(bkz: neden kendine bir lecola almıyorsun zall)
habire "dedirten" "yaptığım" gibi entryler giriliyor.
gerçi şu an bu entry değişikliğini savunanlar, o entry'leri en çok gammazlayanlardı.
bir de gelip ben yazarım diyor. ulan incide bile yazdırmazlar sana gelip 4-5 kelime entry giriyor "ben yazarım" havası oluyor.
gelişmelerden iki mesaj attın hemen tiye alındığını görmemiş olamazsın zall.
(bkz: neden kendine bir lecola almıyorsun zall)
habire "dedirten" "yaptığım" gibi entryler giriliyor.
gerçi şu an bu entry değişikliğini savunanlar, o entry'leri en çok gammazlayanlardı.
bir de gelip ben yazarım diyor. ulan incide bile yazdırmazlar sana gelip 4-5 kelime entry giriyor "ben yazarım" havası oluyor.
az önce gelişmelerden hepimizi tokatlamış insan evladı. iki tane de ağzımın üzerine yapıştır.
(bkz: zall ı sinirlendirmeyin)
(bkz: zall ı sinirlendirmeyin)
milletin admini.
"Ezilenlerin gür sesidir o
sosyal medyanın hür sesidir o
Göründüğü gibi olan...
Gücünü userdan alan...
büyük lider zall doğan...
Halkın adamı, sözlük aşığı
O milyonların umut ışığı
userlara sırdaş olan
trollere yoldaş olan...
büyük lider zall doğan...
Oldu her zaman sözünün eri
takmadı hiç ferrari nin vitesi geri
Kararlıdır davasında
Anaların duasında..
büyük lider zall doğan..."
"Ezilenlerin gür sesidir o
sosyal medyanın hür sesidir o
Göründüğü gibi olan...
Gücünü userdan alan...
büyük lider zall doğan...
Halkın adamı, sözlük aşığı
O milyonların umut ışığı
userlara sırdaş olan
trollere yoldaş olan...
büyük lider zall doğan...
Oldu her zaman sözünün eri
takmadı hiç ferrari nin vitesi geri
Kararlıdır davasında
Anaların duasında..
büyük lider zall doğan..."
"Yanlış anlaşılan her şeyi yok etmek isterdim".
arkadaşlar,
"sadece yazarı ilgilendirecek seviyede subjektif" sebebini gammazlama seçeneklerinden ve entry silme seçeneklerinden kaldırdık. artık bu sebeple entry silinmeyecek. çünkü çok yanlış anlaşıldığını farkettik.
onca emeğinizi sildik, sikip attık demekte ama bir özür bile dilememiş. yakışmadı sana.
"sadece yazarı ilgilendirecek seviyede subjektif" sebebini gammazlama seçeneklerinden ve entry silme seçeneklerinden kaldırdık. artık bu sebeple entry silinmeyecek. çünkü çok yanlış anlaşıldığını farkettik.
onca emeğinizi sildik, sikip attık demekte ama bir özür bile dilememiş. yakışmadı sana.
gelişmelerdeki aydınlanmayı okuduktan sonra her an "sizide sözlüğüde gelmişinide..." şeklinde bir açıklama yapabileceğini düşünüdüğüm yazar.
-300 karma puanı sıfatı olan (-emekli, dul, yetim) hakkındaki şikayet ve rahatsızlıklarımızı defalarca dile getirmemize rağmen bu konuda hiç bir işlem uygulamayan kişilik.
'' sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif '' maddesini gammazlama seçeneklerinden kaldırması büyük hata olan admin. çünkü yazarlar resmen anılarını yazmaya başladı başlıklar altına, bu maddeye çok ihtiyaç duyuluyordu.
hiçbir şey anlamadık birader dedirten yazar.
sozluk yöneticisi diyorlar hiç gormedim swh
işi bir karar vermiş komutan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar