bugün
- beyaz otomobil satın almak7
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- hoşgeldin pazartesi6
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- benim kemiklerim iri2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ai analiz2
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ona bir şey söyle16
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- morkstar2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
--spoiler--
zall im oyun bozan,
sen de bul buyu de yalan.
gelip de bi tanem olmaya ne hakkin var?
--spoiler--
zall im oyun bozan,
sen de bul buyu de yalan.
gelip de bi tanem olmaya ne hakkin var?
--spoiler--
Group sex yaparken yakalanmıştır. Ulen le cola ile sevişme allahsız.
istese veririm o derece.
Isid tarafından kaçırılan yazar.
belli ki sözlük üzerine pek kafa yormuyor. o yüzden sözlüğü kapatması gereken admin. la kapat şurayı bütün kadim güçler adına sesleniyorum, la bir yakının bu zall'ın sözlüğü mü dediğinde utanmıyor musun ? yapamıyorsan kapat git, gerçi buranın da dandkik kalabalığı çekerek diğer siteleri rahatlatma gibi bir misyonu var. bi nevi sistemdeki süzgeç gibi, geçemeyenler burada takılıyor.
zall'ın iyi saygılı ve eğitimli biri olduğuna hiç şüphe yok ama görünen o ki siteyi boş vermiş. alternatif bir evrende uludağsözlük ekşi sözlük'ten bile popüler ve kültür fışkıran bir yer bence. belki de zall, alternatif evrendeki şu an kullanıma sunulan ekşi sözlük admini ? kim bilebilir.
zall kardeş... şu siteyi kapat veya üyelerin yarısını sil. la sil gitsin risk al, batarsan büyük batarsın. böyle batmaktan iyidir.
zall'ın iyi saygılı ve eğitimli biri olduğuna hiç şüphe yok ama görünen o ki siteyi boş vermiş. alternatif bir evrende uludağsözlük ekşi sözlük'ten bile popüler ve kültür fışkıran bir yer bence. belki de zall, alternatif evrendeki şu an kullanıma sunulan ekşi sözlük admini ? kim bilebilir.
zall kardeş... şu siteyi kapat veya üyelerin yarısını sil. la sil gitsin risk al, batarsan büyük batarsın. böyle batmaktan iyidir.
sözlüğü gram takmayan sözlük sahibi. öylede böylede yürüyor işler ergen mergen pkk'lı sözlüğü karıştıracak tipler olsun olmasın önemi yok, cep dolsun yeter. kefenin cebi yok.
(#23709760)
Cahil la bu. Moderator ama cahil.
Ulan pense ile klavye onarılir mı ?!. Alacan tornavidayı sokacan klavyeye...
Olmadı sanki la ?
Cahil la bu. Moderator ama cahil.
Ulan pense ile klavye onarılir mı ?!. Alacan tornavidayı sokacan klavyeye...
Olmadı sanki la ?
gelişmelerde "lokum gibi" teması ile ilgili bir duyuru yapmıştır.
bi gün gelişmelerde "napıyosunuz lan kerhanacılar hehehe" derse şaşırmam amk.
Sözlük yöneticilerinden olmayıp düz* yazar olsaydı sözlükteki durumu içler acısı olurdu diye düşünüyorum.
sözlüğün ilk entrysini giren reyiz.
nicki ile cok iyi uyum saglamistir su zalim sozcugu .
ornek:zallım zall
ornek:zallım zall
kitaplar hakkında bilgi veren yazar swh.
sivaslı ve zalimdir.
zalldır.
zalım zall tamlamasındaki kişidir efenim.
Mobille ilgili atılan mesaja cevap vermeyerek üzmüştür.
ılgaz olabilir.
an itibariyle bize zaaaaaaaaaaahahaahahahahhahahalll demektedir.
bak kavdeşim,
ben kukla'nın penisi kuşimato... duydum ki sen de bu sözlüğün sahibiymişin. tüm herşey senin dahilinde gevçekleşiv, sen izin vevmezsen kuş bile uçmazmış.
şimdi kavdeş, kukiyle bevabev yıllavdıv bu sözlüğünde takılıyovum. o uyuvken avada bi şovttan çıkıp ben de yazıyovum. inan kuki duysa azıma sıçav biliyovum ama yazmadan da edemiyovum. çünkü fovmat havici entivi givevek modevatöylevine muamele yaptıvmak mihehe çok hoşuma gidiyov. kuki çaylak olduğu zaman şevefsizim yağlavım eviyoğ. kuki bilmiyov bunlavı tabi, o sanıyo ki haksız yeve çaylak oldum falan sanıyo ama işte dediğim gibi modevatöylevin bana muamele yapması içimi gıdıklıyov.
fakat son zamanlav da sözlüğünü siksem bile hiç muamele gövemedim abi. kuşimato olavak kendimi ifşa ettiğim günden bevi bu modevatöyleyin benden çok uzak duvuyoğ. bdv'ye yazıyovum, '' sizle tanışmayı çok istiyovum, misait misiniz '' diyovum çıt çıkmıyo. '' noldu la, neden tedivgin oldunuz '' diyovum yine çıt yok. '' savılıp hasvet gidevmek istiyovum hadi '' diyovum yine ses yok.
ben muamele istiyovum abi.
beni cezalandıvsınlav istiyovum, benim canıma okusunlav . imiğimi sıksınlav istiyovum.
aslında tüm bunlavı sana mesaj çekevek halletmek istevdim .. ama malum sen insanla bile konuşmazken nasıl yavvakla konuşacan ki?
evet çok ince laf soktum. sokmak benim işim çünkü.
neyse abi, kuki kıpıvdamaya başladı. ben tekvav dona gevi giveyim. seninle yazıştığımı duyavsa tokat manyağı yapav beni.
bdv deki sovunlava da kısa zaman da dönüş yapılsın. öptüm en kuytu yevlenizden.
kuşimato.
ben kukla'nın penisi kuşimato... duydum ki sen de bu sözlüğün sahibiymişin. tüm herşey senin dahilinde gevçekleşiv, sen izin vevmezsen kuş bile uçmazmış.
şimdi kavdeş, kukiyle bevabev yıllavdıv bu sözlüğünde takılıyovum. o uyuvken avada bi şovttan çıkıp ben de yazıyovum. inan kuki duysa azıma sıçav biliyovum ama yazmadan da edemiyovum. çünkü fovmat havici entivi givevek modevatöylevine muamele yaptıvmak mihehe çok hoşuma gidiyov. kuki çaylak olduğu zaman şevefsizim yağlavım eviyoğ. kuki bilmiyov bunlavı tabi, o sanıyo ki haksız yeve çaylak oldum falan sanıyo ama işte dediğim gibi modevatöylevin bana muamele yapması içimi gıdıklıyov.
fakat son zamanlav da sözlüğünü siksem bile hiç muamele gövemedim abi. kuşimato olavak kendimi ifşa ettiğim günden bevi bu modevatöyleyin benden çok uzak duvuyoğ. bdv'ye yazıyovum, '' sizle tanışmayı çok istiyovum, misait misiniz '' diyovum çıt çıkmıyo. '' noldu la, neden tedivgin oldunuz '' diyovum yine çıt yok. '' savılıp hasvet gidevmek istiyovum hadi '' diyovum yine ses yok.
ben muamele istiyovum abi.
beni cezalandıvsınlav istiyovum, benim canıma okusunlav . imiğimi sıksınlav istiyovum.
aslında tüm bunlavı sana mesaj çekevek halletmek istevdim .. ama malum sen insanla bile konuşmazken nasıl yavvakla konuşacan ki?
evet çok ince laf soktum. sokmak benim işim çünkü.
neyse abi, kuki kıpıvdamaya başladı. ben tekvav dona gevi giveyim. seninle yazıştığımı duyavsa tokat manyağı yapav beni.
bdv deki sovunlava da kısa zaman da dönüş yapılsın. öptüm en kuytu yevlenizden.
kuşimato.
google chrome'un ve sözlüğün zall'a gösterdiği ayrıcalık.
diktatör zall. kızma abi ama öyle hahah.
biz diğer yazarlara hangi buton varken zall'a hangi buton var.
tesadüfen çıktı hep olmuyor bu herhalde.
giriş yapayım dedim bir de ne göreyim.
sonra kendimi bir an zall sandım.
görsel
diktatör zall. kızma abi ama öyle hahah.
biz diğer yazarlara hangi buton varken zall'a hangi buton var.
tesadüfen çıktı hep olmuyor bu herhalde.
giriş yapayım dedim bir de ne göreyim.
sonra kendimi bir an zall sandım.
görsel
(bkz: #1)
(bkz: #4676690)
ilgili entrylerinde sırayla 6 yıl - 3 yıl sonra neyi düzeltme gereği duyduğunu anlamadığım yetersiz kişi. muhtemel bilgisayar programcılığı işi yapıyordur.
sözlüğün içler acısı durumu umrunda olmayan sadece gelir kapısı olarak gören naif.
karşılıklı tartışmaya giremeyecek kadar asosyal ve bilgisiz olduğunu düşünüyorum.
(bkz: #4676690)
ilgili entrylerinde sırayla 6 yıl - 3 yıl sonra neyi düzeltme gereği duyduğunu anlamadığım yetersiz kişi. muhtemel bilgisayar programcılığı işi yapıyordur.
sözlüğün içler acısı durumu umrunda olmayan sadece gelir kapısı olarak gören naif.
karşılıklı tartışmaya giremeyecek kadar asosyal ve bilgisiz olduğunu düşünüyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar