bugün

/244
eski tasarım dayanışma platformu olarak kendisini kınıyoruz.

diren eski tasarım !
hadi ben ekşiye kaçıyorum mobil sözlüğü düzeltince gelişmeleri yak gelirim. Ama bu sefer trip atma.
sorun sendeymiş diyen 1.nesil insan. Aynen '' .s.s.s '' ya.
eski tasarımı kaldırmaya yol mu arıyor nedir?! facebook entegrasyonu için yeni tasarıma neden geçelim zall?

(bkz: eski tasarımı harcayacaklar matmazel)
eski tasarımı kaldırırsa kendisini dağa kaldırırım yazarı. yaparım bunu.

(bkz: tema yapıyom ben yeaa)
on numara adamdır.

inci sözlük sirkan inci nin kitabının arkasına yazdığı afilli yazı tüylerimi kaldırdı.
(bkz: neden para basıp dış borcumuzu ödemiyoruz/#24877314) konu para olunca hemen de gelip yazmış para sevici yazur.
sözlüğün cumhurbaşkanı kendisi hakkında konuşmak yasal suç.
Son zamanlarda sözlüğe faydalı çalışmalar yapan admin. Teşekkür ediyoruz kendisine.
Sözlüğün mobil uygulamasında ki oylama bilgilerini düzeltmemiş moderatördür. alınan eksi oylar artı oyların tarafında da gözüküyor.
(bkz: kemçük)
Üzülerek görüyorum ki kendisi tam bir kezbanmış.

Gelişmeler bölümünden mesajının sonu:

(bu kısım eski tasarımda çalışmıyor. eski tasarım kullananlar artık yeniye geçebilirler mi acaba .s .s .s)
avolon hariç modlar uyuyor heralde. Moderasyona mesaj atıldığı zaman ertesi güne cevap geliyor. Onda da surat bir karış. Artık avalon'a özelden şikayet etmeye yüzüm kalmadı. Utana utana yazıyorum.
Bu adamın hayat hikayesini cidden merak ediyor insan. Allahın "yürü ya kulum" dediği şanslılar arasında.
feyk hesabım. silebilirsiniz.
uludağ sözlük kurucusudur.
abuk subuk entryler girdiği halde silinmeyen vasat yazar. kim kolluyor bunu lan.
gemius adındaki şirketin anketlerini kesin olarak engellemesi dilenen yazar. vallahi sıkıldık artık.
ilginç bir şekilde facebook, twitter, iü, ekşi'den özellik araklayıp onedi.com'dan bir şey araklamayan süper coder.

edit: haberself'i onedio.com'dan önce yapmışız ekip olarak.

(bkz: buzzfeed)
(bkz: sevgilinin burun deliğini penis ile karıştırmak/#24930422)

urangu kendisi hakkında güzel bir şaka yapmış.

ahaha ben olsam gülerim zall. adam harbi iyi mizah çıkarmış.

ben olsam dedim de, dur ben de diş araların için bi başlık açayım la.

bekle.
Efendimissss. Kıymetlimisss. Yazar kişisi.
Peki neden entry girmediği halde silik yemiyor ki?
Benden söylemesi, torpili büyük.*
"zall" hatırladığım kadarıyla Azerice'de "salon" demek
haftanın hiperaktifleri listesinde 3. olmuş.

sözlüğe bir değişiklik düşünüyor galiba.
Harbiden tembel.. Tam 8 aydır aralıksız bir Windows Phone uygulaması için haber veriyorum, hatırlatıyorum.. Ayıp kardeşim ya vallahi bişey demiyorum.
ona kısa şiirler yazın.

zallımın oğlu çok sevdim seni

aşkından eyledin beni deli

leylaya çıktı adım

la zall sen ne ayaksın?

zall şaka yapıyoz ya .s.s *
© copyright 2005 - 2026