bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- morkstar2
- olduğundan genç göstermek9
- seksten sonra bira içmek5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- alevilerde muhammed ismi5
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
adamın hasıdır.
oba beyidir.
oba beyidir.
duyurularda açıkladığı son değişikliklerle "uludağ sözlük" denen şeye son vermiş, "uludağ forum" ya da "uludağ ne idüğü belirsiz halt"ı başlatmıştır dedirtendir.
hayır bir de komik, kızamıyorum. "formatın gittiği falan yok"muş. tabi.
"yasalardan cinayetin suç olduğuyla ilgili hükümleri kaldırdık. polisler, hakimler falan yanlış anlamıştı bu kanunları. ama yasaların bir yere gittiği yok. her şey aynı."
zaten okuldan kaçan çocukların doluştuğu internet kafelere benzemişti burası, sözlüğün sahibi ölüm vuruşunu da yaptı tam oldu.
dedirtendir.
hayır bir de komik, kızamıyorum. "formatın gittiği falan yok"muş. tabi.
"yasalardan cinayetin suç olduğuyla ilgili hükümleri kaldırdık. polisler, hakimler falan yanlış anlamıştı bu kanunları. ama yasaların bir yere gittiği yok. her şey aynı."
zaten okuldan kaçan çocukların doluştuğu internet kafelere benzemişti burası, sözlüğün sahibi ölüm vuruşunu da yaptı tam oldu.
dedirtendir.
(bkz: zall ı eksilemek)
4 gün geçmesine rağmen maaşları hâlâ yatırmamıştır. ayrıca ikramiyelere de az kaldı, hatırlatmak lazım.
sözlüğü berbat eden zat.
ben olsam böyle birşey yapmazdım (hehehehe artık subjektif entry önemli değil). böyle bir şey olur mu azizim? buralar dolup taşacak herkes ben şöyle yaptım vb. şeyler diyecek.
edit: düşündümde olmaz olamaz!
ben olsam böyle birşey yapmazdım (hehehehe artık subjektif entry önemli değil). böyle bir şey olur mu azizim? buralar dolup taşacak herkes ben şöyle yaptım vb. şeyler diyecek.
edit: düşündümde olmaz olamaz!
Zall siliver şu hesabı ne olursun. Sil beni sil. Mod istiyom. Gel beni sil ulan.
kendisine şarkı armağan ettiğim yazar.
https://www.youtube.com/watch?v=Byu8YakfaDk
akıllı ol zall efendi.
https://www.youtube.com/watch?v=Byu8YakfaDk
akıllı ol zall efendi.
gelişmeler sekmesinde yazarları umursadığından bahsetmiş, "yazarlarımız emek harcıyor. mağdur olmasınlar" demiş kişi. napalım inanalım mı zall?
bonzai satıcısı yazarcık..
(bkz: atarlı ergen)
11. nesil çaylak hoşgelmiş.
sözlüğün içine daha iyi sıçılabilmesi için çalışan admin. ekşideki gibi 'dedim olay, yaptığım şey' tarzı entry bitirme olayını getirmiş. yani siteyi iyice günlüğe, karalama defterine çevirmek için böyle bir şey yapılmalıydı. mal insanlar yazarken tanım yapamıyordu yapabilsinler diye. ekşi sözlük, twitter olacam ben de facebook gibi genele hitap edicem diye kendi kendinin ağzına sıçmıştı. ahır gibi olmuş orası da, böyle sistemle ekşi ahır oluyorsa ve yarak kürek insanları mıknatıs gibi çekiyorsa burayı düşünemiyorum. söylemişti dersin zall reyiz, iki yıla bu sözlük ya kapanır ya da private sözlük gibi bir şeye dönüşür.
bu aralar kafayı nick değiştirme olayına takmış moderatör.
Yaptığı anketin birinci ve ikinci seçeneği hemen hemen aynı sonuca hizmet ettiğinden oy bölmekte. Doğal olarak üçüncü seçenek başı çekecektir.
Bu tip bir oylama sonucuna göre karar verilmemeli.
Bu tip bir oylama sonucuna göre karar verilmemeli.
Bir anket çalışmasında bulunmuş ve kararı sonuca göre alarak sözlüğün demokratik bir mecra olduğunu hissettirmeye çalışan sözlük sahabı. Madem öyle moderatör seçimi için de anket çalışması yapalım, bu da güzel fikir bence.
bir de en azından ilk 6 ay içinde 1 kere nick değiştirmeye izin versen bir şey kaybetmezsin hadi 3 ay olsun. Yeni nick alabilmek için 1 nesil sonradan hesap almak yazıktır be hacı. 2 kere çöm muamelesi görüyorsun sözlükte.
bir de en azından ilk 6 ay içinde 1 kere nick değiştirmeye izin versen bir şey kaybetmezsin hadi 3 ay olsun. Yeni nick alabilmek için 1 nesil sonradan hesap almak yazıktır be hacı. 2 kere çöm muamelesi görüyorsun sözlükte.
burayı twitter falan sanıyor herhal. nick değişimini açma önerisi nedir amk? sik kafalı bilmem kaç bin üyen var açacaksın sonra sikiminbasi, amiminkili, gotumundeligi gibi yazarlar göreceğiz.
Feykimdir efenim silebilirsiniz. Evet.
gelişmelerdeki sayfa yenilenmesinde bile reklamını yapıyor. yer miyiz biz bunu.
sıkıntıdan sözlüğe ilgi göstermeye başlamış müstesna kişilik.
(bkz: hg harun abi)
1. Nesil yazar hoş geldin.
Sözlükte isim yapmaya gelmiş vasat trolldur efenim. Evet.
devlet dostu çekingen insan, seviyoruz seni yiğidim. oğlum bir de telefonda konuşmasını öğren artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar