bugün

zall

eski tasarımdan vazgeçeceğimizi düşünenler yanılmaya devam edebilirler. *

eski tasarımdan vazgeçmemizi dört gözle bekleyen sözlük kurucusu.

--spoiler--
arkadaşlar,

facebook hesabınızla sözlük hesabınızı birleştirip sözlüğe daha hızlı login olabilirsiniz. sadece daha rahat login olmanız için kullanılıyor. profil sayfanızda falan gözükmüyor. sözlüğe giriş yaparken "facebook ile gir" butonu var. normalde veya mobildeyken sözlüğe daha hızlı girmenizi sağlıyor.

ayarlar bölümüne eklendi:
http://www.uludagsozluk.c...dex.php?sa=ayar&ne=fc

(bu kısım eski tasarımda çalışmıyor. eski tasarım kullananlar artık yeniye geçebilirler mi acaba .s .s .s)
20 ağustos 2014, çarsamba 17:21
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026