bugün

zall

-300 karma sıfatı olan (-emekli, dul, yetim) hakkındaki şikayetlerimizi defalarca dile getirmemize rağmen herhangi bi işlem yapma gereği duymayan zat-ı muhterem.

Emekli veya yetim olmak utanç verici, veya komik bir durum mudur?

Edit: eksilemeseydin iyiydi zallcığım.
© copyright 2005 - 2026