bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 20262
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
doomsday'i gayet boktan bir storyline ile olaya dahil ederek sezon arasına girmiş dizi.
Smallville ile ilgili söylenecek tek şey;
şerefsizler ara ara damar koyaraktan fena yapıyorlar dengemi yerine getirmek için epeyce uğraşmam gerekebiliyor.
Smallville Season 5 episode 24 sonunda çalan şarkı için
(bkz: depeche mode - precious)
Smallville season 6 episode 3 güzeller güzeli rüyalarımın kızı kara'nın lex'e bi siktir git seni kurtaran ben değilim geyiği yaparken fonda çalan sarkı icin
(bkz: Morcheeba- Gained the world)
Smallville season 8 episode 10 bölüm sonunda çalan ve bünyeme ciddi zarar veren sarkı ise
(bkz: Vast- don t take your love away from me)
şerefsizler ara ara damar koyaraktan fena yapıyorlar dengemi yerine getirmek için epeyce uğraşmam gerekebiliyor.
Smallville Season 5 episode 24 sonunda çalan şarkı için
(bkz: depeche mode - precious)
Smallville season 6 episode 3 güzeller güzeli rüyalarımın kızı kara'nın lex'e bi siktir git seni kurtaran ben değilim geyiği yaparken fonda çalan sarkı icin
(bkz: Morcheeba- Gained the world)
Smallville season 8 episode 10 bölüm sonunda çalan ve bünyeme ciddi zarar veren sarkı ise
(bkz: Vast- don t take your love away from me)
an itibariyle 8. sezonun 11. bölümüne ulaşmış dizidir. vay be geçen zamana bakıyorumda clark epey bir yol almış. sadece o değil tabii lana'sı chloe'si efenime söyliim lois lane'i
dıdısının dıdısına kadar.
smallville 4. sezona kadar o kadar sıkıcıydı ki bu dizinin bu kadar yol alacağını tahmin etmiyordum.ancak amcalar özellikle 8. sezonda iyiden iyiye tozutmaya başladılar. tabii bir süre izlemeye ara veripte kankam gibi sevdiğim değerli saf arkadaşım clark'ı özlemiş olmamdan ileri gelebiliyor tabi.
şimdi smallville'e dair bir önceki entyme bakacak olursak en önce söylemek istediğim yahu clark sen ne bahtsız bedevisin be ulan 8 senedir şöyle sırrını bir allahın kuluna açamadın yok bu insanoğlu o kadar mı şerefsiz?
neyse efendim şimdi en son 6. sezonda clark'i yapayalnız ihanete ugramıs lucuk emrah'ın usa subesi modunda bırakmıstık.aradan gecen olayları yazmak bende isterdim ama galiba gecenin bu saatinde üşeniyorum. fakat dediğimiz gibi lana gancıgı dediğimize geldi pişman oldu clark'ı bıraktığı için ama iş işten geçti ya yaa sen lex'e ver ver ondan sonra ya ben clark'ı seviyordum. yok yaa bizim kabak kafalıda bırakacaktı seni öyle lap diye. zira bu lionel'ın clark'ı öldürürüm eger lex'le evlenmezsen tehditi ile durum acıklığa kavusmustu. ( su testisi su yolunda kırılır nitekim lionel 7. sezonda oğlu tarafından öldürülecekti.) yalnız lana akıllı kızmıs itiraf etmek lazım.sezon sonlarına doğru kendi klonlarını bulmuş ve sezon finalinde klonlarından birini arabasına yerleştirip ( 2008 model jeep chrokee dinine yandığım alemde para bok.) tabanları yağlamıştı.
chloe ise 6 ila 7. sezonda pek çizgisinden sapmamış sadık bir arkadaş olmuş ancak kariyeri aşagılara doğru kaymaya başlamıştır. ne varki jimmy denen pezevenkte hala ne bulduğunu anlamış değilim.
efenin tüm bunları geçelim zaten 7. sezon ile ilgili yukarıda oldukça bilgi mevcut. gelelim 8. sezona
(amanında minnoş) öncelikle 7. sezon sonunda lex clark'ın sırrını en nihayetinde öğrenmiş ve sonrasında çıkan arbedede koca kaleyi yıkmışlardı.8. sezonda luthorcorp'un başına en az lex kadar şeytan bir hatun mercer gelmiş ve cayır cayır lex'i aramaktadır aynı amanda green arrow ve ekibi de clark'ı aramaktadır. bu da işaret eder ki yeni sezonda bu hatun ile kapışacak elemanlar. yeni sezonda maalesef lana , kara ( amına koymuşlar dizinin nıç nıç) lex yer almıyor. ( şimdilik) ancak 8. sezonun en bomba değişikliği şüphesiz chloe'de olan değişiklik. amanın bir "sempratik bu hatun bir sempatik 1lan nolmuş buna" demedim değil. ( a.q magazin haberi mi yazıyorum spoiler mı belli değil.) ayrıca lois hafiften hafiften yakmış abayı esas oğlana. ( biz bu ibneye ezik filan diyoruz ama dizide ne kadar hatun varsa çakacak bu herif. o mu ezik yoksa biz mi anlamadım neyse kanka dedik böyle düşünmek yakışık almaz.)
neyse efendim fazla lafı uzatmadan herkesin ciyak ciyak bağırdığı olay yine gerçekleşmiyor ve clark yine ayakkabı yakmaya devam a.q uçmak filan hikaye. ancak 8. sezon diğer tüm sezonlara göre biraz daha hızlı olacakmış gibime geliyor şöyleki fantom zone'a geri dönüş lana'nın birkaç bölüm diziye dahil olması enteresan ambulans söförünün bir numaralı alien'ın amına koyacak bir potansiye olması gibi yayık ayranı gibi uzatılacak konular oldukça iyi işleniyor. ehh smallville severlere iyi seyirler dileyelim bizde.
dıdısının dıdısına kadar.
smallville 4. sezona kadar o kadar sıkıcıydı ki bu dizinin bu kadar yol alacağını tahmin etmiyordum.ancak amcalar özellikle 8. sezonda iyiden iyiye tozutmaya başladılar. tabii bir süre izlemeye ara veripte kankam gibi sevdiğim değerli saf arkadaşım clark'ı özlemiş olmamdan ileri gelebiliyor tabi.
şimdi smallville'e dair bir önceki entyme bakacak olursak en önce söylemek istediğim yahu clark sen ne bahtsız bedevisin be ulan 8 senedir şöyle sırrını bir allahın kuluna açamadın yok bu insanoğlu o kadar mı şerefsiz?
neyse efendim şimdi en son 6. sezonda clark'i yapayalnız ihanete ugramıs lucuk emrah'ın usa subesi modunda bırakmıstık.aradan gecen olayları yazmak bende isterdim ama galiba gecenin bu saatinde üşeniyorum. fakat dediğimiz gibi lana gancıgı dediğimize geldi pişman oldu clark'ı bıraktığı için ama iş işten geçti ya yaa sen lex'e ver ver ondan sonra ya ben clark'ı seviyordum. yok yaa bizim kabak kafalıda bırakacaktı seni öyle lap diye. zira bu lionel'ın clark'ı öldürürüm eger lex'le evlenmezsen tehditi ile durum acıklığa kavusmustu. ( su testisi su yolunda kırılır nitekim lionel 7. sezonda oğlu tarafından öldürülecekti.) yalnız lana akıllı kızmıs itiraf etmek lazım.sezon sonlarına doğru kendi klonlarını bulmuş ve sezon finalinde klonlarından birini arabasına yerleştirip ( 2008 model jeep chrokee dinine yandığım alemde para bok.) tabanları yağlamıştı.
chloe ise 6 ila 7. sezonda pek çizgisinden sapmamış sadık bir arkadaş olmuş ancak kariyeri aşagılara doğru kaymaya başlamıştır. ne varki jimmy denen pezevenkte hala ne bulduğunu anlamış değilim.
efenin tüm bunları geçelim zaten 7. sezon ile ilgili yukarıda oldukça bilgi mevcut. gelelim 8. sezona
(amanında minnoş) öncelikle 7. sezon sonunda lex clark'ın sırrını en nihayetinde öğrenmiş ve sonrasında çıkan arbedede koca kaleyi yıkmışlardı.8. sezonda luthorcorp'un başına en az lex kadar şeytan bir hatun mercer gelmiş ve cayır cayır lex'i aramaktadır aynı amanda green arrow ve ekibi de clark'ı aramaktadır. bu da işaret eder ki yeni sezonda bu hatun ile kapışacak elemanlar. yeni sezonda maalesef lana , kara ( amına koymuşlar dizinin nıç nıç) lex yer almıyor. ( şimdilik) ancak 8. sezonun en bomba değişikliği şüphesiz chloe'de olan değişiklik. amanın bir "sempratik bu hatun bir sempatik 1lan nolmuş buna" demedim değil. ( a.q magazin haberi mi yazıyorum spoiler mı belli değil.) ayrıca lois hafiften hafiften yakmış abayı esas oğlana. ( biz bu ibneye ezik filan diyoruz ama dizide ne kadar hatun varsa çakacak bu herif. o mu ezik yoksa biz mi anlamadım neyse kanka dedik böyle düşünmek yakışık almaz.)
neyse efendim fazla lafı uzatmadan herkesin ciyak ciyak bağırdığı olay yine gerçekleşmiyor ve clark yine ayakkabı yakmaya devam a.q uçmak filan hikaye. ancak 8. sezon diğer tüm sezonlara göre biraz daha hızlı olacakmış gibime geliyor şöyleki fantom zone'a geri dönüş lana'nın birkaç bölüm diziye dahil olması enteresan ambulans söförünün bir numaralı alien'ın amına koyacak bir potansiye olması gibi yayık ayranı gibi uzatılacak konular oldukça iyi işleniyor. ehh smallville severlere iyi seyirler dileyelim bizde.
lexin ve lineolın dziden ayrılmasyla pekte tadı kalmayan 8. sezonunda olan dizi.ayrıca hastası olduğum dizidir özellikle Oliver Quienin.
bir supermen fanatiği olarak çok heyecanla seyrettiğim ama 3.sezondan sonra kendini tekrarladığı için böğğ getirmiş olan dizi.
izlediğim film-dizilerin soundtracklarıyla kafayı bozan bir adam olarak, bölümleri içerisindeki parçaları gerçekten takdire şayan bulduğum dizi:
çok gerilere gitmeden, altıncı ve yedinci sezon müziklerinden bahsedeceğim izninizle, spoiler olabilir, korunun.
evet,
aklıma ilk önce, lex'in karizmasıyla level 33.1'in koridorlarında yürürken çalan afi - prelude 12 21 geliyor, mükemmel bir parça, sanırım, dinleyicisi için tek kötü yanı, parçanın yaklaşık iki dakika sürmesidir, gelir, eser ve geçer.
sonra bir josh kelley parçası, cain and able geliyor aklıma ve gözümün önüne: tüm smallville sakinleri şükran-günü sofrasındayken, hepsi mutlu, supermanimiz mutlu, arka planda hafif hafif çalar, mest eder, bense yok böyle bir şarkı derim içimden.
samantha mollen - closer to you parçası var değinilmesi gereken, yavaş, etkileyici ve dinleyicisini çok uzaklara götüren bir parça.
ah, rise against - roadside parçası: lex, clark'a lana ile düğününün davetiyesini getirir ve "I want you to be there on her wedding day..to see what you lost" der, ne koyar bu laf hem bana*, hem de clark abimize, n'aptınız be abi derim, bölüm biter.
snow patrol - you could be happy parçası, yine snow patrol yapmış yapacağını dedirten bi parça, öyle ki şiddetle tavsiyedir,
bir de, gözümün önünden gitmeyen bir sahne daha var, arka planda patty griffin - heavenly day çalarken lex ve lana'nın evlenmesi, clark'ın da bunları uzaktan seyretmesi sahnesidir, bir şarkı ve sahne ancak bu kadar cuk oturur, çok koymuştur o sahne bana sözlük, canım acıyor.*
sonrasında kelly clarkson'ın sober parçası var, "here i go with all my thoughts i've beein saving" der, o derinden etkileyen sesiyle, yine smallville'in müzikten sorumlu arkadaşının sol kulağını çınlatırsınız.
bölümlerden biri, yanılmıyorsam lana'nın clark'ın güçlerine sahip olduğu bölüm, çok sevdiğim travis- my eyes parçasıyla başlamıştı, heyt be demiştim, bildiğim parçalar çalınca daha bir tatmin oluyorum sözlük, tamam diyorum, demek ki zevkime göre bir diziyi izliyorum,* neyse konu dışına çıkmayayım.
sonra bir lana-clark sahnesi var, tabii bölüm sonunda yine, arkada da buddy - 11 22 çalıyordur, clark "geleceğimiz ne olur bilemem" der lana'ya, alttan hafif hafif okşayan bu parçayla kendinizi kaptırıverirsiniz diyaloga.
bir de interpol parçası var, olmalı zaten: pioneer to the falls, yine lex, karizmasıyla karşımızdadır, arkadan da interpol seslendirir: "But if it's still pretty, What with all these weeks, Will we find love, And supervise", hell yeah derim içimden*,
son olarak iki parça daha söyleyip kaçacağım, biri morcheeba - gained the world, diğeri de tabii ki one republic - apologize.
dinleyiniz, dinletiniz.
çok gerilere gitmeden, altıncı ve yedinci sezon müziklerinden bahsedeceğim izninizle, spoiler olabilir, korunun.
evet,
aklıma ilk önce, lex'in karizmasıyla level 33.1'in koridorlarında yürürken çalan afi - prelude 12 21 geliyor, mükemmel bir parça, sanırım, dinleyicisi için tek kötü yanı, parçanın yaklaşık iki dakika sürmesidir, gelir, eser ve geçer.
sonra bir josh kelley parçası, cain and able geliyor aklıma ve gözümün önüne: tüm smallville sakinleri şükran-günü sofrasındayken, hepsi mutlu, supermanimiz mutlu, arka planda hafif hafif çalar, mest eder, bense yok böyle bir şarkı derim içimden.
samantha mollen - closer to you parçası var değinilmesi gereken, yavaş, etkileyici ve dinleyicisini çok uzaklara götüren bir parça.
ah, rise against - roadside parçası: lex, clark'a lana ile düğününün davetiyesini getirir ve "I want you to be there on her wedding day..to see what you lost" der, ne koyar bu laf hem bana*, hem de clark abimize, n'aptınız be abi derim, bölüm biter.
snow patrol - you could be happy parçası, yine snow patrol yapmış yapacağını dedirten bi parça, öyle ki şiddetle tavsiyedir,
bir de, gözümün önünden gitmeyen bir sahne daha var, arka planda patty griffin - heavenly day çalarken lex ve lana'nın evlenmesi, clark'ın da bunları uzaktan seyretmesi sahnesidir, bir şarkı ve sahne ancak bu kadar cuk oturur, çok koymuştur o sahne bana sözlük, canım acıyor.*
sonrasında kelly clarkson'ın sober parçası var, "here i go with all my thoughts i've beein saving" der, o derinden etkileyen sesiyle, yine smallville'in müzikten sorumlu arkadaşının sol kulağını çınlatırsınız.
bölümlerden biri, yanılmıyorsam lana'nın clark'ın güçlerine sahip olduğu bölüm, çok sevdiğim travis- my eyes parçasıyla başlamıştı, heyt be demiştim, bildiğim parçalar çalınca daha bir tatmin oluyorum sözlük, tamam diyorum, demek ki zevkime göre bir diziyi izliyorum,* neyse konu dışına çıkmayayım.
sonra bir lana-clark sahnesi var, tabii bölüm sonunda yine, arkada da buddy - 11 22 çalıyordur, clark "geleceğimiz ne olur bilemem" der lana'ya, alttan hafif hafif okşayan bu parçayla kendinizi kaptırıverirsiniz diyaloga.
bir de interpol parçası var, olmalı zaten: pioneer to the falls, yine lex, karizmasıyla karşımızdadır, arkadan da interpol seslendirir: "But if it's still pretty, What with all these weeks, Will we find love, And supervise", hell yeah derim içimden*,
son olarak iki parça daha söyleyip kaçacağım, biri morcheeba - gained the world, diğeri de tabii ki one republic - apologize.
dinleyiniz, dinletiniz.
clark'ın yaşanan her olaydan lex luthor'u sorumlu tutup lex'in malikanedeki odasına dalarak hesap sorduğu bölümleri unutmadığımız dizi. uncyclopedia'da süper değinmişler;
Clark: Hello Lex.
Lex Luthor: Clark what's happening?
Clark: Lex, I just heard that a man died of a heart attack somewhere in Cambodia. Did you have anything to do with this?
Lex Luthor: Um... No?
Clark: I'm on to you, Lex!
[Clark walks away, glaring at Lex suspiciously]
[Clark walks into Lex's office]
Clark: Lex! I just found out something strange.
Lex Luthor: What is it now, Clark?
Clark: Both the Jews and the Romans say that they didn't crucify Jesus Christ.
Lex Luthor: Yeah, so what?
Clark: Quit playing games, Lex. I know you're the one behind this. Admit it, you killed Jesus!
Lex Luthor: ... Get the fuck out of my office, you moron.
Clark: This isn't over. You won't get away with this.
[Stalks out in an angry fashion]
Clark: Hello Lex.
Lex Luthor: Clark what's happening?
Clark: Lex, I just heard that a man died of a heart attack somewhere in Cambodia. Did you have anything to do with this?
Lex Luthor: Um... No?
Clark: I'm on to you, Lex!
[Clark walks away, glaring at Lex suspiciously]
[Clark walks into Lex's office]
Clark: Lex! I just found out something strange.
Lex Luthor: What is it now, Clark?
Clark: Both the Jews and the Romans say that they didn't crucify Jesus Christ.
Lex Luthor: Yeah, so what?
Clark: Quit playing games, Lex. I know you're the one behind this. Admit it, you killed Jesus!
Lex Luthor: ... Get the fuck out of my office, you moron.
Clark: This isn't over. You won't get away with this.
[Stalks out in an angry fashion]
dizinin sekizinci sezon beşinci bölümü, smallville'in bugüne kadar izlediğim tüm bölümleri arasında an itibariyle bir numaraya oturmuş ve şimdiden yerini garantilemiştir.
--spoiler--
öyle ki, lois lane, derinlerde bir yerde clark'ı sevdiğini bu bölümde itiraf etmiştir,
bununla beraber, yine lois'i tüm bölümleri boyunca, bu bölümden daha sempatik görmemiştim, tek kelimeyle, bayıldım.
-do you love him?
-yes
(bkz: hell yeah)
--spoiler--
--spoiler--
öyle ki, lois lane, derinlerde bir yerde clark'ı sevdiğini bu bölümde itiraf etmiştir,
bununla beraber, yine lois'i tüm bölümleri boyunca, bu bölümden daha sempatik görmemiştim, tek kelimeyle, bayıldım.
-do you love him?
-yes
(bkz: hell yeah)
--spoiler--
alternatif superman hikayesidir, uzatılmıştır, pek fazla gına vermemekle beraber dünyadaki tüm çizgi karakterleri vizyona taşımıştır. (bkz: herşeyden konuşan adam) teklifleri kabul ettiğinde, oynadığı son bölümle seyircisine elveda diyecektir.
kal-el'in uzay gemisinin düştüğü, martha ve jonathan kent'in evi olan şirin kasaba.
tv dizisi olanı ise baştan aşağı kolpadır.
tv dizisi olanı ise baştan aşağı kolpadır.
9. sezonu hiç ilk 8 sezonu gibi başlamamış dizidir.
yönetmen veya senarist değişmiş galiba. eğer değişmediyse adamlar kendilerini bir kaç ayda süper geliştirmişler.
yönetmen veya senarist değişmiş galiba. eğer değişmediyse adamlar kendilerini bir kaç ayda süper geliştirmişler.
clark kentin matrix üçlemesini izleyip neo çakması olarak ortalarda dolanması durumu,
bide kendisi daha uçamamıştır.
bide kendisi daha uçamamıştır.
2x3, 4x12, 5x12 ve 6x16 bölümlerini muhakkak izleyin derim ve başka bişey de demem.
uçamamak, abazalık zor lan senin de işin clark.
ocak ayına kadar ara vermiş dizidir.
gıcık olabilinen ama superman tarihine saygı duyulması gereken dizidir.
fikir müthiş olm. kimin aklına gelmiş superman'ın çocukluk yılları. kazık kadar adamım halen izliyorum ama sınıra dayandık artık, nerde lan kristin kreuk. yemişim superman'ı bana kıristini verin.
türküm evet.
fikir müthiş olm. kimin aklına gelmiş superman'ın çocukluk yılları. kazık kadar adamım halen izliyorum ama sınıra dayandık artık, nerde lan kristin kreuk. yemişim superman'ı bana kıristini verin.
türküm evet.
10. sezonun olacağı duyurulmuş süperkahraman dizisi, pek çok kişi tarafından fazla uzatıldığı düşünülse de 10. sezon haberi sevenlerini muhtemelen memnun edecektir.
facebook oyunlarından farmville'de bitki, petville'de hayvan, fishville'de balık yetiştirilmesinden yola çıkarak; smallville de ufak şeylerin yetiştirildiği bir oyundur.
Türevlerine göre Türkiye'de fazla ilgi görmemiş bir dönem cnbc-e'de yayınlanan Süperkahraman dizisidir. Superman'in superman olmadan önce gençlik ve gazetecilikteki ilk yıllarını konu alır, Clark Kent karakterini Tom Welling canlandırmaktadır, özellikle ilk sezonlarda pek çok bölüm birbirine benzemesine ve aksiyon sahnelerinin sönük kalmasına rağmen izlenesi, sevilesi nitelikte bir dizidir. izlenilebilirliği Lana karakterini canlandıran Kristin Kreuk'un güzelliğinin katkısı da oldukça büyüktür. Ana karakter Clark Kent alışılagelmiş süperkahraman profilinin aksine her ne kadar odunluk derecesinde iyi niyetlilik sergilese de beyin kaslarının karın kaslarının karın kasları kadar gelişmemiş olsa da bu haliyle ilginç biçimde diziyi izlenip sevilebilir kılmaktadır. Ayrıca Lex ve Lionel Luthor arasında geçen diyaloglar izleyene aforizmalar ziyafeti sunmaktadır. izlerken kendinizi çok kaptırırsanız Clark Kent'in Lana Lang ile inişli çıkışlı aşk hayatı hakkında kendinizi feci halde söylenirken bulabilirsiniz.
bizde gösterilen bölümlerinde the force unleashed karakteri elemanı konuk eden, güncel bölümlerinde ise iyice uçmuş, chloe salağını- paçoz kadın- iyice öne çıkarmış, hatta green arrow ile aşk yaşatmış, etraf süper güçlüden geçilmeyen dizi. tom welling'in de süper rol kabiliyeti üzerine eklenince ortaya hikayeden bir yapım çıkıyor.
Küçük bir yer.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar