bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- cuckold erkek3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
an itibariyle 8. sezonun 11. bölümüne ulaşmış dizidir. vay be geçen zamana bakıyorumda clark epey bir yol almış. sadece o değil tabii lana'sı chloe'si efenime söyliim lois lane'i
dıdısının dıdısına kadar.
smallville 4. sezona kadar o kadar sıkıcıydı ki bu dizinin bu kadar yol alacağını tahmin etmiyordum.ancak amcalar özellikle 8. sezonda iyiden iyiye tozutmaya başladılar. tabii bir süre izlemeye ara veripte kankam gibi sevdiğim değerli saf arkadaşım clark'ı özlemiş olmamdan ileri gelebiliyor tabi.
şimdi smallville'e dair bir önceki entyme bakacak olursak en önce söylemek istediğim yahu clark sen ne bahtsız bedevisin be ulan 8 senedir şöyle sırrını bir allahın kuluna açamadın yok bu insanoğlu o kadar mı şerefsiz?
neyse efendim şimdi en son 6. sezonda clark'i yapayalnız ihanete ugramıs lucuk emrah'ın usa subesi modunda bırakmıstık.aradan gecen olayları yazmak bende isterdim ama galiba gecenin bu saatinde üşeniyorum. fakat dediğimiz gibi lana gancıgı dediğimize geldi pişman oldu clark'ı bıraktığı için ama iş işten geçti ya yaa sen lex'e ver ver ondan sonra ya ben clark'ı seviyordum. yok yaa bizim kabak kafalıda bırakacaktı seni öyle lap diye. zira bu lionel'ın clark'ı öldürürüm eger lex'le evlenmezsen tehditi ile durum acıklığa kavusmustu. ( su testisi su yolunda kırılır nitekim lionel 7. sezonda oğlu tarafından öldürülecekti.) yalnız lana akıllı kızmıs itiraf etmek lazım.sezon sonlarına doğru kendi klonlarını bulmuş ve sezon finalinde klonlarından birini arabasına yerleştirip ( 2008 model jeep chrokee dinine yandığım alemde para bok.) tabanları yağlamıştı.
chloe ise 6 ila 7. sezonda pek çizgisinden sapmamış sadık bir arkadaş olmuş ancak kariyeri aşagılara doğru kaymaya başlamıştır. ne varki jimmy denen pezevenkte hala ne bulduğunu anlamış değilim.
efenin tüm bunları geçelim zaten 7. sezon ile ilgili yukarıda oldukça bilgi mevcut. gelelim 8. sezona
(amanında minnoş) öncelikle 7. sezon sonunda lex clark'ın sırrını en nihayetinde öğrenmiş ve sonrasında çıkan arbedede koca kaleyi yıkmışlardı.8. sezonda luthorcorp'un başına en az lex kadar şeytan bir hatun mercer gelmiş ve cayır cayır lex'i aramaktadır aynı amanda green arrow ve ekibi de clark'ı aramaktadır. bu da işaret eder ki yeni sezonda bu hatun ile kapışacak elemanlar. yeni sezonda maalesef lana , kara ( amına koymuşlar dizinin nıç nıç) lex yer almıyor. ( şimdilik) ancak 8. sezonun en bomba değişikliği şüphesiz chloe'de olan değişiklik. amanın bir "sempratik bu hatun bir sempatik 1lan nolmuş buna" demedim değil. ( a.q magazin haberi mi yazıyorum spoiler mı belli değil.) ayrıca lois hafiften hafiften yakmış abayı esas oğlana. ( biz bu ibneye ezik filan diyoruz ama dizide ne kadar hatun varsa çakacak bu herif. o mu ezik yoksa biz mi anlamadım neyse kanka dedik böyle düşünmek yakışık almaz.)
neyse efendim fazla lafı uzatmadan herkesin ciyak ciyak bağırdığı olay yine gerçekleşmiyor ve clark yine ayakkabı yakmaya devam a.q uçmak filan hikaye. ancak 8. sezon diğer tüm sezonlara göre biraz daha hızlı olacakmış gibime geliyor şöyleki fantom zone'a geri dönüş lana'nın birkaç bölüm diziye dahil olması enteresan ambulans söförünün bir numaralı alien'ın amına koyacak bir potansiye olması gibi yayık ayranı gibi uzatılacak konular oldukça iyi işleniyor. ehh smallville severlere iyi seyirler dileyelim bizde.
dıdısının dıdısına kadar.
smallville 4. sezona kadar o kadar sıkıcıydı ki bu dizinin bu kadar yol alacağını tahmin etmiyordum.ancak amcalar özellikle 8. sezonda iyiden iyiye tozutmaya başladılar. tabii bir süre izlemeye ara veripte kankam gibi sevdiğim değerli saf arkadaşım clark'ı özlemiş olmamdan ileri gelebiliyor tabi.
şimdi smallville'e dair bir önceki entyme bakacak olursak en önce söylemek istediğim yahu clark sen ne bahtsız bedevisin be ulan 8 senedir şöyle sırrını bir allahın kuluna açamadın yok bu insanoğlu o kadar mı şerefsiz?
neyse efendim şimdi en son 6. sezonda clark'i yapayalnız ihanete ugramıs lucuk emrah'ın usa subesi modunda bırakmıstık.aradan gecen olayları yazmak bende isterdim ama galiba gecenin bu saatinde üşeniyorum. fakat dediğimiz gibi lana gancıgı dediğimize geldi pişman oldu clark'ı bıraktığı için ama iş işten geçti ya yaa sen lex'e ver ver ondan sonra ya ben clark'ı seviyordum. yok yaa bizim kabak kafalıda bırakacaktı seni öyle lap diye. zira bu lionel'ın clark'ı öldürürüm eger lex'le evlenmezsen tehditi ile durum acıklığa kavusmustu. ( su testisi su yolunda kırılır nitekim lionel 7. sezonda oğlu tarafından öldürülecekti.) yalnız lana akıllı kızmıs itiraf etmek lazım.sezon sonlarına doğru kendi klonlarını bulmuş ve sezon finalinde klonlarından birini arabasına yerleştirip ( 2008 model jeep chrokee dinine yandığım alemde para bok.) tabanları yağlamıştı.
chloe ise 6 ila 7. sezonda pek çizgisinden sapmamış sadık bir arkadaş olmuş ancak kariyeri aşagılara doğru kaymaya başlamıştır. ne varki jimmy denen pezevenkte hala ne bulduğunu anlamış değilim.
efenin tüm bunları geçelim zaten 7. sezon ile ilgili yukarıda oldukça bilgi mevcut. gelelim 8. sezona
(amanında minnoş) öncelikle 7. sezon sonunda lex clark'ın sırrını en nihayetinde öğrenmiş ve sonrasında çıkan arbedede koca kaleyi yıkmışlardı.8. sezonda luthorcorp'un başına en az lex kadar şeytan bir hatun mercer gelmiş ve cayır cayır lex'i aramaktadır aynı amanda green arrow ve ekibi de clark'ı aramaktadır. bu da işaret eder ki yeni sezonda bu hatun ile kapışacak elemanlar. yeni sezonda maalesef lana , kara ( amına koymuşlar dizinin nıç nıç) lex yer almıyor. ( şimdilik) ancak 8. sezonun en bomba değişikliği şüphesiz chloe'de olan değişiklik. amanın bir "sempratik bu hatun bir sempatik 1lan nolmuş buna" demedim değil. ( a.q magazin haberi mi yazıyorum spoiler mı belli değil.) ayrıca lois hafiften hafiften yakmış abayı esas oğlana. ( biz bu ibneye ezik filan diyoruz ama dizide ne kadar hatun varsa çakacak bu herif. o mu ezik yoksa biz mi anlamadım neyse kanka dedik böyle düşünmek yakışık almaz.)
neyse efendim fazla lafı uzatmadan herkesin ciyak ciyak bağırdığı olay yine gerçekleşmiyor ve clark yine ayakkabı yakmaya devam a.q uçmak filan hikaye. ancak 8. sezon diğer tüm sezonlara göre biraz daha hızlı olacakmış gibime geliyor şöyleki fantom zone'a geri dönüş lana'nın birkaç bölüm diziye dahil olması enteresan ambulans söförünün bir numaralı alien'ın amına koyacak bir potansiye olması gibi yayık ayranı gibi uzatılacak konular oldukça iyi işleniyor. ehh smallville severlere iyi seyirler dileyelim bizde.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar