bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yazarların en sevdiği meyve9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- seni hayata bağlayan şey12
- 22 haziran 20262
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- opel omega b2
- türkiye a milli futbol takımı14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
izlediğim film-dizilerin soundtracklarıyla kafayı bozan bir adam olarak, bölümleri içerisindeki parçaları gerçekten takdire şayan bulduğum dizi:
çok gerilere gitmeden, altıncı ve yedinci sezon müziklerinden bahsedeceğim izninizle, spoiler olabilir, korunun.
evet,
aklıma ilk önce, lex'in karizmasıyla level 33.1'in koridorlarında yürürken çalan afi - prelude 12 21 geliyor, mükemmel bir parça, sanırım, dinleyicisi için tek kötü yanı, parçanın yaklaşık iki dakika sürmesidir, gelir, eser ve geçer.
sonra bir josh kelley parçası, cain and able geliyor aklıma ve gözümün önüne: tüm smallville sakinleri şükran-günü sofrasındayken, hepsi mutlu, supermanimiz mutlu, arka planda hafif hafif çalar, mest eder, bense yok böyle bir şarkı derim içimden.
samantha mollen - closer to you parçası var değinilmesi gereken, yavaş, etkileyici ve dinleyicisini çok uzaklara götüren bir parça.
ah, rise against - roadside parçası: lex, clark'a lana ile düğününün davetiyesini getirir ve "I want you to be there on her wedding day..to see what you lost" der, ne koyar bu laf hem bana*, hem de clark abimize, n'aptınız be abi derim, bölüm biter.
snow patrol - you could be happy parçası, yine snow patrol yapmış yapacağını dedirten bi parça, öyle ki şiddetle tavsiyedir,
bir de, gözümün önünden gitmeyen bir sahne daha var, arka planda patty griffin - heavenly day çalarken lex ve lana'nın evlenmesi, clark'ın da bunları uzaktan seyretmesi sahnesidir, bir şarkı ve sahne ancak bu kadar cuk oturur, çok koymuştur o sahne bana sözlük, canım acıyor.*
sonrasında kelly clarkson'ın sober parçası var, "here i go with all my thoughts i've beein saving" der, o derinden etkileyen sesiyle, yine smallville'in müzikten sorumlu arkadaşının sol kulağını çınlatırsınız.
bölümlerden biri, yanılmıyorsam lana'nın clark'ın güçlerine sahip olduğu bölüm, çok sevdiğim travis- my eyes parçasıyla başlamıştı, heyt be demiştim, bildiğim parçalar çalınca daha bir tatmin oluyorum sözlük, tamam diyorum, demek ki zevkime göre bir diziyi izliyorum,* neyse konu dışına çıkmayayım.
sonra bir lana-clark sahnesi var, tabii bölüm sonunda yine, arkada da buddy - 11 22 çalıyordur, clark "geleceğimiz ne olur bilemem" der lana'ya, alttan hafif hafif okşayan bu parçayla kendinizi kaptırıverirsiniz diyaloga.
bir de interpol parçası var, olmalı zaten: pioneer to the falls, yine lex, karizmasıyla karşımızdadır, arkadan da interpol seslendirir: "But if it's still pretty, What with all these weeks, Will we find love, And supervise", hell yeah derim içimden*,
son olarak iki parça daha söyleyip kaçacağım, biri morcheeba - gained the world, diğeri de tabii ki one republic - apologize.
dinleyiniz, dinletiniz.
çok gerilere gitmeden, altıncı ve yedinci sezon müziklerinden bahsedeceğim izninizle, spoiler olabilir, korunun.
evet,
aklıma ilk önce, lex'in karizmasıyla level 33.1'in koridorlarında yürürken çalan afi - prelude 12 21 geliyor, mükemmel bir parça, sanırım, dinleyicisi için tek kötü yanı, parçanın yaklaşık iki dakika sürmesidir, gelir, eser ve geçer.
sonra bir josh kelley parçası, cain and able geliyor aklıma ve gözümün önüne: tüm smallville sakinleri şükran-günü sofrasındayken, hepsi mutlu, supermanimiz mutlu, arka planda hafif hafif çalar, mest eder, bense yok böyle bir şarkı derim içimden.
samantha mollen - closer to you parçası var değinilmesi gereken, yavaş, etkileyici ve dinleyicisini çok uzaklara götüren bir parça.
ah, rise against - roadside parçası: lex, clark'a lana ile düğününün davetiyesini getirir ve "I want you to be there on her wedding day..to see what you lost" der, ne koyar bu laf hem bana*, hem de clark abimize, n'aptınız be abi derim, bölüm biter.
snow patrol - you could be happy parçası, yine snow patrol yapmış yapacağını dedirten bi parça, öyle ki şiddetle tavsiyedir,
bir de, gözümün önünden gitmeyen bir sahne daha var, arka planda patty griffin - heavenly day çalarken lex ve lana'nın evlenmesi, clark'ın da bunları uzaktan seyretmesi sahnesidir, bir şarkı ve sahne ancak bu kadar cuk oturur, çok koymuştur o sahne bana sözlük, canım acıyor.*
sonrasında kelly clarkson'ın sober parçası var, "here i go with all my thoughts i've beein saving" der, o derinden etkileyen sesiyle, yine smallville'in müzikten sorumlu arkadaşının sol kulağını çınlatırsınız.
bölümlerden biri, yanılmıyorsam lana'nın clark'ın güçlerine sahip olduğu bölüm, çok sevdiğim travis- my eyes parçasıyla başlamıştı, heyt be demiştim, bildiğim parçalar çalınca daha bir tatmin oluyorum sözlük, tamam diyorum, demek ki zevkime göre bir diziyi izliyorum,* neyse konu dışına çıkmayayım.
sonra bir lana-clark sahnesi var, tabii bölüm sonunda yine, arkada da buddy - 11 22 çalıyordur, clark "geleceğimiz ne olur bilemem" der lana'ya, alttan hafif hafif okşayan bu parçayla kendinizi kaptırıverirsiniz diyaloga.
bir de interpol parçası var, olmalı zaten: pioneer to the falls, yine lex, karizmasıyla karşımızdadır, arkadan da interpol seslendirir: "But if it's still pretty, What with all these weeks, Will we find love, And supervise", hell yeah derim içimden*,
son olarak iki parça daha söyleyip kaçacağım, biri morcheeba - gained the world, diğeri de tabii ki one republic - apologize.
dinleyiniz, dinletiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar