bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
tek bildiğim şişman adamın patlaması . eööğğğhh...
on numara bir psikolojik gerilim. Hiç sıkılmadan izlenilebillr.
Yine de ;
-- Spoiler--
O son sahnede manyak , başkasını öldürmek yerine Bradd Pitt ve Freeman'ı öldürseydi , veya arabayla giderlerken mayın falan patlatsaydı ne bileyim.. Efsane olurdu tam anlamıyla. Filmin sonlarına doğru böyle bir son beklemedim değil..
--spoiler--
Yine de ;
-- Spoiler--
O son sahnede manyak , başkasını öldürmek yerine Bradd Pitt ve Freeman'ı öldürseydi , veya arabayla giderlerken mayın falan patlatsaydı ne bileyim.. Efsane olurdu tam anlamıyla. Filmin sonlarına doğru böyle bir son beklemedim değil..
--spoiler--
dante nin ilahi komedya kitabından uyarlanarak david fincher tarafından beyaz perdeye taşınmış şaheser, film, kült.
önemli olan yedi ölümcül günah ;
kibir, açgözlülük, şehvet, kıskançlık, öfke, oburluk, tembellik
önemli olan yedi ölümcül günah ;
kibir, açgözlülük, şehvet, kıskançlık, öfke, oburluk, tembellik
izlerken sıkıldığım, sadece sonunu beğendiğim filmdir. herkes de çok beğenmiş, problem bende sanırım.
Ergenyuslarin laflarina kulak asmamak
LaZimdir en iyi kiriminal filmdir. Brad pitti en yakisikli haliyle burda goruruz.
LaZimdir en iyi kiriminal filmdir. Brad pitti en yakisikli haliyle burda goruruz.
ilahi komedyayi okumayan biri için siradan bir filmdir .
Sonunun tahmin edilmesi muhtemel filmdir.
omrumde izledigim en boktan filmdir. Daha boktani varsa da ben izlemedim, ki bunu yaptigim icin kendimle gurur duyar gibiyim.
nasıl okunduğunun kavranması zor gelen yazıdır.
sezen, seven, selen.... nedir ya hu bu?
sezen, seven, selen.... nedir ya hu bu?
son sahnesi iyi kurgulanmış bir filmdir.
dante'nin ilahi komedyası bakalım kaç fikre daha ilham olacak ?
dante'nin ilahi komedyası bakalım kaç fikre daha ilham olacak ?
bi romandan uyarlanıp uyarlanmadığını bilmiyorum ama kurgusu doyurucu olan bir filmdir. klasik bir polisiye olmasına rağmen, bir sonraki hamle çoğu zaman tahmin edilebilir olmasına rağmen ilgiyi üzerinde tutmayı başarıyor. elbette bunda freeman ve brad bitt in performanslarının da etkisi var.
genel olarak polisiye ile gerilimi tam kaynaştıran bi filmdir. olmuştur. fincher kardomun da bayramını kutlarım bu vesile ile.
genel olarak polisiye ile gerilimi tam kaynaştıran bi filmdir. olmuştur. fincher kardomun da bayramını kutlarım bu vesile ile.
7 günahtan birini işlemiş olan insanları öldüren seri katilin peşine düşen 2 dedektifi ve olaydaki gizemi konu alan başarılı film. kanımca brad pitt şimdiki oyunculuk performansında değilmiş, ama morgan freeman yine karizmayı koyuyor. gwyneth paltrow un güzelliği ve kevin spacey in oyunculuğu da filmin diğer pozitif yönleri arasında.
kesinlikle izlenmesi gereken orijinal bir senaryoya sahiptir.
kesinlikle izlenmesi gereken orijinal bir senaryoya sahiptir.
sonu takdire şayan fakat geri kalanı bazen çok sıkıcı olabilen film.
abartılmış bir amerikan filmi. behzat ç. nin herhangi bir bölümünü izleyerek daha sağlam gizemli cinayet olayları izlenebilir. çok vasat kaldı benim gözümde. kötü demiyorum ama o kadar da abartılacak derecede güzel değil. hani beni en çok etkileyen kısım katile fbi'ın kütüphaneden bazı kitapların alındığında kayıtlarının tutulmasından yola çıkarak ulaşılmasıydı. geri bi manyak hıristiyanlıktaki yedi günahı temel alarak önüne geleni öldürüyor. ve bu cinayetlerde de adama helal olsun dediğim tek durum avukatın öldürülmesiydi. evet dünyada böyle orospu çocukluklarını haklı göstermek için çabalayan ve bunun karşılığında da para kazanan orospu çocuğu avukatlar var. (bkz: abdullah öcalanın avukatı)
ama bunun dışında diğerlerinin suçları çok saçma geldi. hele hele şişman bir insanın öldürülmesi. amk yer sıçar sanane. (Not:ben şişmanım. 130 kiloyum) şişkolara özgürlük!!!!
sırf zevkine adam öldürüyor amk bu mal. bunu da çok gizemliymiş gibi film yapıyorlar.
bu filmin imdb'de 8.7 aldığını görünce testere serisinin niye düşük puan aldığını anlamıyorum açıkçası. gizemse kralı onda. cinayetse kralı onda. cinayetleri bir cezalandırma şekli olarak lanse etmekse yine kralı onda.
yani bir testere filminin yanında gerçekten vasatın vasatı bir filmdir benim gözümde.
he brad pitt ve morgan freeman gibi reyizlerin hatrına 7 puanı hakeder. o kadar da hakkını yemeyelim. ama gerçekten abartmışsın sözlük. film o kadar da ahım şahım değil.
ama bunun dışında diğerlerinin suçları çok saçma geldi. hele hele şişman bir insanın öldürülmesi. amk yer sıçar sanane. (Not:ben şişmanım. 130 kiloyum) şişkolara özgürlük!!!!
sırf zevkine adam öldürüyor amk bu mal. bunu da çok gizemliymiş gibi film yapıyorlar.
bu filmin imdb'de 8.7 aldığını görünce testere serisinin niye düşük puan aldığını anlamıyorum açıkçası. gizemse kralı onda. cinayetse kralı onda. cinayetleri bir cezalandırma şekli olarak lanse etmekse yine kralı onda.
yani bir testere filminin yanında gerçekten vasatın vasatı bir filmdir benim gözümde.
he brad pitt ve morgan freeman gibi reyizlerin hatrına 7 puanı hakeder. o kadar da hakkını yemeyelim. ama gerçekten abartmışsın sözlük. film o kadar da ahım şahım değil.
%100 abartılmış sıradan bir amerikan polisiye filmi. Vasatında altında bir film bence.
yıllardır duyduğum ve tahmin edebileceğiniz gibi yıllar sonra izleme fırsatı bulduğum ve sıradan bir gerilim filminin ötesine geçemeyeceğini düşündüğüm filmdir.
ne bileyim, bu muydu lan o meşhur seven?
türk yapımı ejder kapanı bile daha iyi bir sona sahip buna göre. tamam bazı göndermeler var. güzel diyologlar var. oyunculuklarda fena değil ancak üstdüzey olmadığını belirtmeliyim. bana kalırsa filmdeki en üst düzey oyunculuğu ne bratt pitt ne freeman nede spacey yapmıştır. en iyi performansı fahişeyi öldürümek zorunda kaldıktan sonra sorgu odasında zırlayan adam yapmıştır.
hikaye o kadar başırılı da değildir. izlenebilir ama kesinlikle bir başyapıt değildir. neyse büyük hayal kırıklığı oldu.
görüşüme göre başyapıt olan filmler;
matrix serisi
fight club
avatar
the prestige
a beautiful mind
v for vendetta
başyapıt edit:)
braveheart
schinler's list
Equilibrium
leon
green mile
pianist
back to the fature serisi
ne bileyim, bu muydu lan o meşhur seven?
türk yapımı ejder kapanı bile daha iyi bir sona sahip buna göre. tamam bazı göndermeler var. güzel diyologlar var. oyunculuklarda fena değil ancak üstdüzey olmadığını belirtmeliyim. bana kalırsa filmdeki en üst düzey oyunculuğu ne bratt pitt ne freeman nede spacey yapmıştır. en iyi performansı fahişeyi öldürümek zorunda kaldıktan sonra sorgu odasında zırlayan adam yapmıştır.
hikaye o kadar başırılı da değildir. izlenebilir ama kesinlikle bir başyapıt değildir. neyse büyük hayal kırıklığı oldu.
görüşüme göre başyapıt olan filmler;
matrix serisi
fight club
avatar
the prestige
a beautiful mind
v for vendetta
başyapıt edit:)
braveheart
schinler's list
Equilibrium
leon
green mile
pianist
back to the fature serisi
Bugun cekilse belki ayni etkide olmaz ama donemi icinde mustesna bir film oldugu da muhakkak.
yedi büyük günahı (oburluk, açgözlülük, tembellik, öfke, kibir, şehvet, kıskançlık) işleyen insanları tek tek öldürmeyi kendine görev edinmiş bir seri katil ve onu yakalamaya kendini adamış 2 dedektifin öyküsü. senaryo harika. oyunculara, hele ki kevin spacey'e diyecek lafım yok zaten.
uzun bi aradan sonra tekrar izlediğim film. izlerken tamamen filmi unuttuğumu farkettim. 7 büyük günahı işleyenleri cezalandıran katil (tanrının emri ile) ve onu yakalamaya çalışan dedektifler. bir sonraki hamleyi merakla bekliyorsunuz filmi izlerken, bu açıdan sürükleyici ve iyi kurgulanmış. morgan freeman, brad pitt ve kevin spacey de oyunculuklarıyla göz doldurmuş.izlenmesi gereken özgün polisiye gerilim filmlerinden biri.
--spoiler--
7 büyük günahtan sadece 6'sını halledebiliyor katil. geriye kalan günah dedektif mills'in işlediği ve katili öldürmesine neden olan öfke. onun da bir şekilde tamamlanması kurguyu mükemmelleştirebilirdi. ama hayırlısı be gülüm ölümlü dünya ölümlü insan.
--spoiler--
--spoiler--
7 büyük günahtan sadece 6'sını halledebiliyor katil. geriye kalan günah dedektif mills'in işlediği ve katili öldürmesine neden olan öfke. onun da bir şekilde tamamlanması kurguyu mükemmelleştirebilirdi. ama hayırlısı be gülüm ölümlü dünya ölümlü insan.
--spoiler--
iki kez izlediğim nadir filmlerdendir. şöyle ki odak noktasının ölümcül yedi günah olduğunu bildikten sonra uzun bir süre brad'in öleceğini düşündüm. beni sonu o yüzden daha fazla sarstı. onun haricinde gerek kadroyu gerek konuyu göz önüne alırsak klasik yüksek puanlı filmlerden biri olmayı hak ediyor kesinlikle.
bu filme kötü diyenler bir zahmet zevk nakli yaptırsınlar.
muhteşem bir kült örneğidir. anlayabilmek için zeka gerekir. zevkinize göre iyi veya kötü dersiniz.
Edit: imla
Edit: imla
sıradan bir amerikan polisiyesi. bunu övenlere ve hatta imdb'de uçuşlara geçirenlere hayret ediyorum. son 30 dakikasında filmin sonunu tahmin edemeyen zaten bıraksın bu işleri. tamam güzel film ama başyapıt ne? kült ne?
çok önceden izlediğim güzel bir film.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar