se7en

yıllardır duyduğum ve tahmin edebileceğiniz gibi yıllar sonra izleme fırsatı bulduğum ve sıradan bir gerilim filminin ötesine geçemeyeceğini düşündüğüm filmdir.

ne bileyim, bu muydu lan o meşhur seven?

türk yapımı ejder kapanı bile daha iyi bir sona sahip buna göre. tamam bazı göndermeler var. güzel diyologlar var. oyunculuklarda fena değil ancak üstdüzey olmadığını belirtmeliyim. bana kalırsa filmdeki en üst düzey oyunculuğu ne bratt pitt ne freeman nede spacey yapmıştır. en iyi performansı fahişeyi öldürümek zorunda kaldıktan sonra sorgu odasında zırlayan adam yapmıştır.

hikaye o kadar başırılı da değildir. izlenebilir ama kesinlikle bir başyapıt değildir. neyse büyük hayal kırıklığı oldu.

görüşüme göre başyapıt olan filmler;
matrix serisi
fight club
avatar
the prestige
a beautiful mind
v for vendetta

başyapıt edit:)
braveheart
schinler's list
Equilibrium
leon
green mile
pianist
back to the fature serisi
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026