bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- hoşgeldin pazartesi7
- oyuncu2
- gocu bey meh meh bey birader4
- gocu abi2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- futbol9
aynı projeyi chp yapsa övmekten yeri göğü, sosyal medyayı inletirler, sırf kendileri yapmadı diye atmadıkları bok kalmadı.
bizim millete geri kalmak müstehak. eleştirip bok atmaya devam edin. sonra gidin fransız tenekesine 1 milyon verin.
bizim millete geri kalmak müstehak. eleştirip bok atmaya devam edin. sonra gidin fransız tenekesine 1 milyon verin.
2017'de konsepti sergilendiğinden beri üzerinden 6 yıl geçmiş olan ultra yerli ve milli araç.
Azcık dünyayı takip edin!
Çin ve almanya elektrikli araçlarda 10-15 bin dolarlık indirimlere gitti!
Bu ve benzer şartlarda rekabet şansı şimdilik yok!
Keşke çok ucuz olsa da herkes kullansa o ayrı.
Çin ve almanya elektrikli araçlarda 10-15 bin dolarlık indirimlere gitti!
Bu ve benzer şartlarda rekabet şansı şimdilik yok!
Keşke çok ucuz olsa da herkes kullansa o ayrı.
Mercedes kardeşim işine bak.:)hahah
Vay be 1 milyon olsaydı nasıl alırdık. 950 bin olması gerçekten uygun olmuş. Evet.
Bir adet 8500 TL vardı gözleri dolan.
Bir adet 8500 TL vardı gözleri dolan.
en ucuz arabası 1 milyon. gerçekten halka inmişler. bravo.
Asgari ücretle 112 ay yemeden içmeden para biriktirirseniz sizde alabilirsiniz.
Arkadaşlar o bugünün parası teslim almaya gelin dedikleri zaman 1 buçuk milyon olmayacağının garantisi yok ve bu fiyatlara gelecektir.
Kim alabilecek 953bine? Kıymanın kilosu 300TL,gariban eti olan tavuğun kilosu 150TL, peynirin kilosu 100TL, ekmek 6TL olmuş.Bebek maması bile 250 TL.Kiralar 3 kattan fazla arttı, şimdi hükümet %25 kira zam sınırını da kaldırdı. Dolar 20TL oldu, temel tüketim maddelerine yeni zamlar geleceği kesin iken ve yoksullaşmanın derinleşecekken kaç kişi bu parayı verebilecek.TOGG yerine araba pili üretmek gibi alternatif projelere yönelinse daha iyi olurdu. Mesela ingilterenin uluslararası alanda tanıman bir cep telefonu markası yoktur, fakat Vodafone üzerinden hem büyük kazanç sağlar hem de ülke markasını daha da yükseltir. Şimdi BMW,Mercedes, Volvo, AUDi, Ford ve Honda gibi uluslararası alanda tanınmış markalar varken, Togg uluslararası rekabette çok zorlanacak. Şark kurnazı hükümetin ne kadar zararlı olduğunun bir göstergesi
itibardan taviz vermedikleri gibi ötvden de vermedikleri araç.
iktidar değişirse üretiminin devam edeceğinden şüphelendiğim ak araba markası.
babayiğitler meydana çıkıyor.
hala bu aracın seri üretime geçip satışa sunulacağını sanan insan türevleri var... neredeyse 5 yıldır 2023 de yollarda olacak diyor malum kişiler. hiçmi beyniniz yok hiçmi düşünemiyorsunuz? 5 yaşındaki çocuk bile inanmaz bunlara.
Sahip olmak için az 1 milyona liraya sahip olunması gereken araç. 8500 lira asgari ücretle nasıl olacaksa artık?
Ya bana zorla Togg savunduracaksiniz ya…
Bak kardesim, 20bin kapasiteli uretime baslayan arac fiyati ile milyon tane arac satan firmanin fiyatlarini karsilastirmak dogru degil.
Tesla tabii ki daha ucuz olacak. Bataryasini ve motorunu kendi gelistirmeye basladi ayrica.
Bak kardesim, 20bin kapasiteli uretime baslayan arac fiyati ile milyon tane arac satan firmanin fiyatlarini karsilastirmak dogru degil.
Tesla tabii ki daha ucuz olacak. Bataryasini ve motorunu kendi gelistirmeye basladi ayrica.
Tesla toplamda 3.7 milyon arac satmis.
Yani ayni parcadam 4 milyon tane almis diyelim, sen 20bin tane almissin.
Tesla 25 sene sonra kendi motorunu ve bataryasini gelistirmis, sen daha yolun basindasin.
Say say bitmez farklar.
Yani ayni parcadam 4 milyon tane almis diyelim, sen 20bin tane almissin.
Tesla 25 sene sonra kendi motorunu ve bataryasini gelistirmis, sen daha yolun basindasin.
Say say bitmez farklar.
Bakın dünyada da bu özellikte bir aracı herhangi bir ülkenin herhangi bir vatandaşı asgari ücretle alamaz. Bunlar klasman vitrin araçları. Ülkelerin forsunu simgeler. O yüzden benim işçim niye alamıyo yeaaa diye hayıflanmayın.
Evvelâ şunu söyleyelim ki fiyatı muadillerine göre ucuzdur. Vatanımıza, milletimize hayırlı olsun.
1 milyon 215 tl diyor ensonhaber.com
bu da
60 bin 750 euro ediyor.
bu da
60 bin 750 euro ediyor.
Doğru ise fiyat makul kardeşim maalesef makul maalesef.
önce ufaktan başlayıp halkın alabileceği bir araç yapılsaydı. aynı vw gibi. sürekli zenginler okşanıyor
biraz daha makul fiyatta olaydı rekor kırardı ama fiyatı standartlara göre yüksek.
Bedava kapış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar