bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- clydeless bonnie3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- hoşgeldin pazartesi7
- bully2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- krista allen2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ikinci el elbise giymek2
- kemal kılıçdaroğlu9
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- düşün ki o bunu okuyor4
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- haksızsam haksızsın deyin2
aynı projeyi chp yapsa övmekten yeri göğü, sosyal medyayı inletirler, sırf kendileri yapmadı diye atmadıkları bok kalmadı.
bizim millete geri kalmak müstehak. eleştirip bok atmaya devam edin. sonra gidin fransız tenekesine 1 milyon verin.
bizim millete geri kalmak müstehak. eleştirip bok atmaya devam edin. sonra gidin fransız tenekesine 1 milyon verin.
2017'de konsepti sergilendiğinden beri üzerinden 6 yıl geçmiş olan ultra yerli ve milli araç.
Azcık dünyayı takip edin!
Çin ve almanya elektrikli araçlarda 10-15 bin dolarlık indirimlere gitti!
Bu ve benzer şartlarda rekabet şansı şimdilik yok!
Keşke çok ucuz olsa da herkes kullansa o ayrı.
Çin ve almanya elektrikli araçlarda 10-15 bin dolarlık indirimlere gitti!
Bu ve benzer şartlarda rekabet şansı şimdilik yok!
Keşke çok ucuz olsa da herkes kullansa o ayrı.
Mercedes kardeşim işine bak.:)hahah
Vay be 1 milyon olsaydı nasıl alırdık. 950 bin olması gerçekten uygun olmuş. Evet.
Bir adet 8500 TL vardı gözleri dolan.
Bir adet 8500 TL vardı gözleri dolan.
en ucuz arabası 1 milyon. gerçekten halka inmişler. bravo.
Asgari ücretle 112 ay yemeden içmeden para biriktirirseniz sizde alabilirsiniz.
Arkadaşlar o bugünün parası teslim almaya gelin dedikleri zaman 1 buçuk milyon olmayacağının garantisi yok ve bu fiyatlara gelecektir.
Kim alabilecek 953bine? Kıymanın kilosu 300TL,gariban eti olan tavuğun kilosu 150TL, peynirin kilosu 100TL, ekmek 6TL olmuş.Bebek maması bile 250 TL.Kiralar 3 kattan fazla arttı, şimdi hükümet %25 kira zam sınırını da kaldırdı. Dolar 20TL oldu, temel tüketim maddelerine yeni zamlar geleceği kesin iken ve yoksullaşmanın derinleşecekken kaç kişi bu parayı verebilecek.TOGG yerine araba pili üretmek gibi alternatif projelere yönelinse daha iyi olurdu. Mesela ingilterenin uluslararası alanda tanıman bir cep telefonu markası yoktur, fakat Vodafone üzerinden hem büyük kazanç sağlar hem de ülke markasını daha da yükseltir. Şimdi BMW,Mercedes, Volvo, AUDi, Ford ve Honda gibi uluslararası alanda tanınmış markalar varken, Togg uluslararası rekabette çok zorlanacak. Şark kurnazı hükümetin ne kadar zararlı olduğunun bir göstergesi
itibardan taviz vermedikleri gibi ötvden de vermedikleri araç.
iktidar değişirse üretiminin devam edeceğinden şüphelendiğim ak araba markası.
babayiğitler meydana çıkıyor.
hala bu aracın seri üretime geçip satışa sunulacağını sanan insan türevleri var... neredeyse 5 yıldır 2023 de yollarda olacak diyor malum kişiler. hiçmi beyniniz yok hiçmi düşünemiyorsunuz? 5 yaşındaki çocuk bile inanmaz bunlara.
Sahip olmak için az 1 milyona liraya sahip olunması gereken araç. 8500 lira asgari ücretle nasıl olacaksa artık?
Ya bana zorla Togg savunduracaksiniz ya…
Bak kardesim, 20bin kapasiteli uretime baslayan arac fiyati ile milyon tane arac satan firmanin fiyatlarini karsilastirmak dogru degil.
Tesla tabii ki daha ucuz olacak. Bataryasini ve motorunu kendi gelistirmeye basladi ayrica.
Bak kardesim, 20bin kapasiteli uretime baslayan arac fiyati ile milyon tane arac satan firmanin fiyatlarini karsilastirmak dogru degil.
Tesla tabii ki daha ucuz olacak. Bataryasini ve motorunu kendi gelistirmeye basladi ayrica.
Tesla toplamda 3.7 milyon arac satmis.
Yani ayni parcadam 4 milyon tane almis diyelim, sen 20bin tane almissin.
Tesla 25 sene sonra kendi motorunu ve bataryasini gelistirmis, sen daha yolun basindasin.
Say say bitmez farklar.
Yani ayni parcadam 4 milyon tane almis diyelim, sen 20bin tane almissin.
Tesla 25 sene sonra kendi motorunu ve bataryasini gelistirmis, sen daha yolun basindasin.
Say say bitmez farklar.
Bakın dünyada da bu özellikte bir aracı herhangi bir ülkenin herhangi bir vatandaşı asgari ücretle alamaz. Bunlar klasman vitrin araçları. Ülkelerin forsunu simgeler. O yüzden benim işçim niye alamıyo yeaaa diye hayıflanmayın.
Evvelâ şunu söyleyelim ki fiyatı muadillerine göre ucuzdur. Vatanımıza, milletimize hayırlı olsun.
1 milyon 215 tl diyor ensonhaber.com
bu da
60 bin 750 euro ediyor.
bu da
60 bin 750 euro ediyor.
Doğru ise fiyat makul kardeşim maalesef makul maalesef.
önce ufaktan başlayıp halkın alabileceği bir araç yapılsaydı. aynı vw gibi. sürekli zenginler okşanıyor
biraz daha makul fiyatta olaydı rekor kırardı ama fiyatı standartlara göre yüksek.
Bedava kapış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar