bugün
- online yazarlar6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- nofap4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tarot falına inanan salak8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- kadınlar neden aldatır16
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- fransız arabaları3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- lionel messi11
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- bazı alimler2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- cayenne4
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
aynı projeyi chp yapsa övmekten yeri göğü, sosyal medyayı inletirler, sırf kendileri yapmadı diye atmadıkları bok kalmadı.
bizim millete geri kalmak müstehak. eleştirip bok atmaya devam edin. sonra gidin fransız tenekesine 1 milyon verin.
bizim millete geri kalmak müstehak. eleştirip bok atmaya devam edin. sonra gidin fransız tenekesine 1 milyon verin.
2017'de konsepti sergilendiğinden beri üzerinden 6 yıl geçmiş olan ultra yerli ve milli araç.
Azcık dünyayı takip edin!
Çin ve almanya elektrikli araçlarda 10-15 bin dolarlık indirimlere gitti!
Bu ve benzer şartlarda rekabet şansı şimdilik yok!
Keşke çok ucuz olsa da herkes kullansa o ayrı.
Çin ve almanya elektrikli araçlarda 10-15 bin dolarlık indirimlere gitti!
Bu ve benzer şartlarda rekabet şansı şimdilik yok!
Keşke çok ucuz olsa da herkes kullansa o ayrı.
Mercedes kardeşim işine bak.:)hahah
Vay be 1 milyon olsaydı nasıl alırdık. 950 bin olması gerçekten uygun olmuş. Evet.
Bir adet 8500 TL vardı gözleri dolan.
Bir adet 8500 TL vardı gözleri dolan.
en ucuz arabası 1 milyon. gerçekten halka inmişler. bravo.
Asgari ücretle 112 ay yemeden içmeden para biriktirirseniz sizde alabilirsiniz.
Arkadaşlar o bugünün parası teslim almaya gelin dedikleri zaman 1 buçuk milyon olmayacağının garantisi yok ve bu fiyatlara gelecektir.
Kim alabilecek 953bine? Kıymanın kilosu 300TL,gariban eti olan tavuğun kilosu 150TL, peynirin kilosu 100TL, ekmek 6TL olmuş.Bebek maması bile 250 TL.Kiralar 3 kattan fazla arttı, şimdi hükümet %25 kira zam sınırını da kaldırdı. Dolar 20TL oldu, temel tüketim maddelerine yeni zamlar geleceği kesin iken ve yoksullaşmanın derinleşecekken kaç kişi bu parayı verebilecek.TOGG yerine araba pili üretmek gibi alternatif projelere yönelinse daha iyi olurdu. Mesela ingilterenin uluslararası alanda tanıman bir cep telefonu markası yoktur, fakat Vodafone üzerinden hem büyük kazanç sağlar hem de ülke markasını daha da yükseltir. Şimdi BMW,Mercedes, Volvo, AUDi, Ford ve Honda gibi uluslararası alanda tanınmış markalar varken, Togg uluslararası rekabette çok zorlanacak. Şark kurnazı hükümetin ne kadar zararlı olduğunun bir göstergesi
itibardan taviz vermedikleri gibi ötvden de vermedikleri araç.
iktidar değişirse üretiminin devam edeceğinden şüphelendiğim ak araba markası.
babayiğitler meydana çıkıyor.
hala bu aracın seri üretime geçip satışa sunulacağını sanan insan türevleri var... neredeyse 5 yıldır 2023 de yollarda olacak diyor malum kişiler. hiçmi beyniniz yok hiçmi düşünemiyorsunuz? 5 yaşındaki çocuk bile inanmaz bunlara.
Sahip olmak için az 1 milyona liraya sahip olunması gereken araç. 8500 lira asgari ücretle nasıl olacaksa artık?
Ya bana zorla Togg savunduracaksiniz ya…
Bak kardesim, 20bin kapasiteli uretime baslayan arac fiyati ile milyon tane arac satan firmanin fiyatlarini karsilastirmak dogru degil.
Tesla tabii ki daha ucuz olacak. Bataryasini ve motorunu kendi gelistirmeye basladi ayrica.
Bak kardesim, 20bin kapasiteli uretime baslayan arac fiyati ile milyon tane arac satan firmanin fiyatlarini karsilastirmak dogru degil.
Tesla tabii ki daha ucuz olacak. Bataryasini ve motorunu kendi gelistirmeye basladi ayrica.
Tesla toplamda 3.7 milyon arac satmis.
Yani ayni parcadam 4 milyon tane almis diyelim, sen 20bin tane almissin.
Tesla 25 sene sonra kendi motorunu ve bataryasini gelistirmis, sen daha yolun basindasin.
Say say bitmez farklar.
Yani ayni parcadam 4 milyon tane almis diyelim, sen 20bin tane almissin.
Tesla 25 sene sonra kendi motorunu ve bataryasini gelistirmis, sen daha yolun basindasin.
Say say bitmez farklar.
Bakın dünyada da bu özellikte bir aracı herhangi bir ülkenin herhangi bir vatandaşı asgari ücretle alamaz. Bunlar klasman vitrin araçları. Ülkelerin forsunu simgeler. O yüzden benim işçim niye alamıyo yeaaa diye hayıflanmayın.
Evvelâ şunu söyleyelim ki fiyatı muadillerine göre ucuzdur. Vatanımıza, milletimize hayırlı olsun.
1 milyon 215 tl diyor ensonhaber.com
bu da
60 bin 750 euro ediyor.
bu da
60 bin 750 euro ediyor.
Doğru ise fiyat makul kardeşim maalesef makul maalesef.
önce ufaktan başlayıp halkın alabileceği bir araç yapılsaydı. aynı vw gibi. sürekli zenginler okşanıyor
biraz daha makul fiyatta olaydı rekor kırardı ama fiyatı standartlara göre yüksek.
Bedava kapış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar