bugün
- ismet gurbuz 202418
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- en son alınan iltifat2
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- makarna süzmek5
- rabbin para vermesi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
togg'a benzin ister misin diye sormuşlar o da yok ben togg'um demiş.
küresel güçlerin önünü kesmeye çalıştığı elektrikli milli aracımız. vatan hainlerinin söylediği gibi dış ülkelerin ürettiği parçalardan toplama filan değil tamemen milli aracımızdır. üretim konyada kurulmuş gizli yeraltı fabrikasında gerçekleştirilmiştir. çıktığı gibi bir tane alacağım ve direksiyonunu önüme kıran her yabancı markaya bütün trafik kitlenene kadar korna çalacağım.
(bkz: Togg mu çekeyim yanlarına)
Elektrik faturasından batmış bir hak, elektrikli araba çıksın da alalım diye bekliyor.
yapamazlar diyen muhalefete inat reisin ve ak partinin ülkemize kazandırdığı başyapıt kalıcı eserlerden biridr. evet..
elektrik çok pahalı olacağı için elektrikle çalışamıyacak araba.
kuru fasulye daha ucuz. onunla çalıştırılabilir. ciddiyim.
inanmayan gasssteci Turgay Güler i dinlesin:
"Benim çözümüm var; topluma kuru fasulye dağıtılacak, herkes kendi gazını kendi üretecek"
not: yandaşlar bir başka güzel.
kuru fasulye daha ucuz. onunla çalıştırılabilir. ciddiyim.
inanmayan gasssteci Turgay Güler i dinlesin:
"Benim çözümüm var; topluma kuru fasulye dağıtılacak, herkes kendi gazını kendi üretecek"
not: yandaşlar bir başka güzel.
Güzel araba da biz seri üretime geçince dünyada uçan arabalar falan olur büyük ihtimal.
güzel iş, güzel proje. ancak fazla geç kalınmış proje, gürcan karakaşında kabul ettiği üzere. gürcan karakaş yapabileceği en mantıklı şeyi yapıp firmanın araba firmasından ibaret değil teknoloji firması olması kararını aldı. (tabi tek başına almamıştır eminim)
Şu kesin ki arabanın hedefi Türkiye pazarı değil. Eğer hedef Türkiye pazarı ise ancak vergi alınmazsa satın alınabilir, böyle bir şeyde olmayacaktır herhalde. bence dünyaya satış yapabiliyorsa o da bir şey, en azından ülkeye döviz girer.
Şu kesin ki arabanın hedefi Türkiye pazarı değil. Eğer hedef Türkiye pazarı ise ancak vergi alınmazsa satın alınabilir, böyle bir şeyde olmayacaktır herhalde. bence dünyaya satış yapabiliyorsa o da bir şey, en azından ülkeye döviz girer.
Lan çabuk çıkartın şunu.
Koltuksuz, camsız yetiştiği kadarını sürün piyasaya.
Fosil yakıt alamayacak kadar fakiriz artık.
Allahtan reis elektriği %10 indirdi de, cüzdan ferahladı.
Koltuksuz, camsız yetiştiği kadarını sürün piyasaya.
Fosil yakıt alamayacak kadar fakiriz artık.
Allahtan reis elektriği %10 indirdi de, cüzdan ferahladı.
geliyor geliyor, az kaldı...
https://www.sabah.com.tr/...kastan-dikkat-ceken-mesaj
TOGG'un tasarımına bayıldım. Beklediğimin üzerinde özellikleri var bence fiyatını fazlasıyla hak ediyor.
TOGG'un tasarımına bayıldım. Beklediğimin üzerinde özellikleri var bence fiyatını fazlasıyla hak ediyor.
italyan otomobil tasarımı pininfarina ve çinli otomobil üreticisinin ortak üretime olan "hybrid kinetic k550" ve "hybrid kinetic k750" modellerine ne kadar da çok benziyor.
asla üretime girmeyecek ve satılmayacak arabadır. sadece göz boyama.
asla üretime girmeyecek ve satılmayacak arabadır. sadece göz boyama.
29 Ekim de fabrikası açılacak ve ilk togg un banttan inmesi, 2023 yılının eylül ayında da satışa sunulması hedeflenmektedir. 2024 yılında da avrupa da satışa sunulması bekleniyor. inşallah hayırlısı olur.
edit: inşallah 2023 yılının mart ayında satışa sunulması hedefleniyor
edit: inşallah 2023 yılının mart ayında satışa sunulması hedefleniyor
togg, yerli ve milli otomobil rüyamız umarım vergi verenlerin omuzunda yeni yük olmaz.
neden mi dedim?
devlet teşvikleri ile oluşan (bu teşviklerin yatırım üretim pazarlama finansman satış ar-ge işletme vb ne olduğunu şimdilik tam olarak bilmiyoruz) bu togg projesi umarım geçmediğimiz köprüye, uçmadığımız havaalanına, gitmediğimiz hastaneye, kullanmadığımız yola para vermek, verilen devlet garantisi gibi olmaz bu yerli ve milli otomobil sevdamız.
inşallah devlet "sen yap abi, millet alamazsa da binemezse de ben sana öderim" diyerek, milyonluk araba üretip, benim gibi amelenin ucuz son teknoloji yeni araba alıp bineceğim hayali kurması ve binemediği arabaya kendisine hizmet olarak dönmesi gereken vergileri bu yerli ve milli araba yapanların cebine aktarılacak olması durumu yaşanmaz.
olması muhtemel bir durum da yerli ve milli araba üretip (en ucuzu sanırım şehir içi kullanıma uygun olanı 600-700 bin lira olacak ve 4-5 kişilik aile binip memlekete köye gideyim dese en ucuz 1 milyon lira fiyatı olacak) vergi afları silinen vergiler (bakınız milyar dolarlık devlet ihalesi alanlar ve bunların silinen milyonlarca vergi borçları) vs konulara sonra değiniriz.
dediğim gibi; inşallah yanılırız.
neden mi dedim?
devlet teşvikleri ile oluşan (bu teşviklerin yatırım üretim pazarlama finansman satış ar-ge işletme vb ne olduğunu şimdilik tam olarak bilmiyoruz) bu togg projesi umarım geçmediğimiz köprüye, uçmadığımız havaalanına, gitmediğimiz hastaneye, kullanmadığımız yola para vermek, verilen devlet garantisi gibi olmaz bu yerli ve milli otomobil sevdamız.
inşallah devlet "sen yap abi, millet alamazsa da binemezse de ben sana öderim" diyerek, milyonluk araba üretip, benim gibi amelenin ucuz son teknoloji yeni araba alıp bineceğim hayali kurması ve binemediği arabaya kendisine hizmet olarak dönmesi gereken vergileri bu yerli ve milli araba yapanların cebine aktarılacak olması durumu yaşanmaz.
olması muhtemel bir durum da yerli ve milli araba üretip (en ucuzu sanırım şehir içi kullanıma uygun olanı 600-700 bin lira olacak ve 4-5 kişilik aile binip memlekete köye gideyim dese en ucuz 1 milyon lira fiyatı olacak) vergi afları silinen vergiler (bakınız milyar dolarlık devlet ihalesi alanlar ve bunların silinen milyonlarca vergi borçları) vs konulara sonra değiniriz.
dediğim gibi; inşallah yanılırız.
kesinlikle destekliyorum ancak araba seri üretime geçmeden yüzü eskidi.
Üretim safhaları ilerledikçe birilerini kudurtan marka.
Musluk açılışı yapanlar anlamaz.
Musluk açılışı yapanlar anlamaz.
2 senedir yollara inmeyen oto markamız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar