bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- diamond bosphoruss denen yazar6
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- gammaz çetesi çökertildi2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- 0 0 72
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- kimyon4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- şakk ı kamer2
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- the god himself3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kazıklı maria3
Fazla tercih edileceğini zannetmiyorum.umarim haksız çıkarım.
alamayacağım yrli araba.
güzel ama halkın büyük çoğunluğu için alınması hayal gibi görünen araba markamız.
Togg aracımız için aynı segmentte olan rakipleriyle kıyas yapılıp ucuz denmesine şaşırıyorum. Yuvarlak hesap togg ile rakipleri arasında 100.000 lira oynuyor.
rakibi şu diyeceğiniz ithal araçtan togg daha pahalı.
Bunu neden mi dedim?
Açıklayalım efeeem...
Kalburüstü modellerden Volvo XC-40 Recharge satış fiyatı 1.760.000 lira. Togg ile kıyaslandığında Volvo daha güçlü motor, daha uzun menzil ve "Volvo kalitesi güvencesi yani"deyim de anlayın.
Bu volvo'ya koyduğunuz verginin aynısını togg'a koydunuz mu? Togg fiyatlandırması nasıl oldu bilen varsa aydınlatsın.
Volvo'da devletin koyduğu vergi 800.000 lira (yuvarlak rakam)
Siz togg için de 800.000 lira vergi mi koydunuz?
Koymadınız mı?
Kaç lira vergi koydunuz togg için ve hangi segmentte ne kadar vergilendi togg?
Eğer devlet togg için ithal araçlara uyguladığı vergilendirme uygulamıyorsa togg rakiplerinden pahalı.
rakibi şu diyeceğiniz ithal araçtan togg daha pahalı.
Bunu neden mi dedim?
Açıklayalım efeeem...
Kalburüstü modellerden Volvo XC-40 Recharge satış fiyatı 1.760.000 lira. Togg ile kıyaslandığında Volvo daha güçlü motor, daha uzun menzil ve "Volvo kalitesi güvencesi yani"deyim de anlayın.
Bu volvo'ya koyduğunuz verginin aynısını togg'a koydunuz mu? Togg fiyatlandırması nasıl oldu bilen varsa aydınlatsın.
Volvo'da devletin koyduğu vergi 800.000 lira (yuvarlak rakam)
Siz togg için de 800.000 lira vergi mi koydunuz?
Koymadınız mı?
Kaç lira vergi koydunuz togg için ve hangi segmentte ne kadar vergilendi togg?
Eğer devlet togg için ithal araçlara uyguladığı vergilendirme uygulamıyorsa togg rakiplerinden pahalı.
Kura ile 1.000.000 liraya togg almak şu an en akıllıca iş.
Örn: paranızın satınalma gücünü korumuş olur hem araba sahibi olup ulaşım ihtiyacınızı gidermiş olursunuz.
Binip kullanıp sonra zevkinizi alıp aracınızı ikinci el olarak satmak isterseniz 1.000.000 liraya aldığınız aracı akdıktan en az 4 ay sonra 1.200.000 liraya (tahminen, şimdilik) satabilirsiniz.
Örn: paranızın satınalma gücünü korumuş olur hem araba sahibi olup ulaşım ihtiyacınızı gidermiş olursunuz.
Binip kullanıp sonra zevkinizi alıp aracınızı ikinci el olarak satmak isterseniz 1.000.000 liraya aldığınız aracı akdıktan en az 4 ay sonra 1.200.000 liraya (tahminen, şimdilik) satabilirsiniz.
Togg'un tüm modellerinin isimleri:
C segment SUV: T10X
C segment sedan: T10S
X Coupe: T10CX
C segment MPV: T10V
B segment SUV: T8X
C segment SUV: T10X
C segment sedan: T10S
X Coupe: T10CX
C segment MPV: T10V
B segment SUV: T8X
Ne zaman özelleştirilecek merak konusudur.
Zira özelleştirilmeyen şirket kalmamıştır.
Ama bir dakika bu şirket özel yani ticari değil mi?
Ama reklamlar...
Neyse.
Zira özelleştirilmeyen şirket kalmamıştır.
Ama bir dakika bu şirket özel yani ticari değil mi?
Ama reklamlar...
Neyse.
togg pahalı değil, biz fakiriz.
Tolga gg.
Togg mükemmel bi olay canı gönülden helal olsun Ama ülkede 98 model külüstür araba 200 bin lira. Togg'dan önce bunun konuşulması, togg'un da 500 bin tl falan olması lazım. 100 tane asgari ücreti hiç yemesen bu arabayı alamıyorsun. 100 tane asgari ücret demek 8 sene yemeyip içmeyip para biriktirmen demek. Ne anladım olum ben bu işten. Hadi bizim millet için yapılmadığını varsayalım, hangi yabancı güvenip de alcak bu arabayı?
Servis konusunda bosch ile anlaşmaları vizyoner insanların elinde bir proje olduğunu gösteriyor bu işin iyi tarafı fakat kapasiteyi brutal yöntemler ile çok acil arttırmaları gerekiyor yirmi bin arabayı bu gün Türkiye de tek bir distribütörün tek bir bayisi satıyor zaten.
Güzel bir girişimdir. Bir başlangıçtır aynı zamanda.
fabrika yok len aq. akp yaptıysa bogg atarım len aq.
Almanya'da herkes bmw, mercedes, volkswagen'e binebiliyor biz niye kendi ürettiğimiz arabaya binemiyoruz. Lan 100 bin tl olsun da demiyoruz 500 bin tl olsun. isteseler bal gibi olur. Ama o zaman 98 model külüstür arabaları 200 bine satamazsın. Hesaplar kitaplar sikişler. Her zaman olduğu gibi. 98 model araba asgari ücretin 8500 tl olduğu yerde 200 bin tl olamaz aq. Bizim millete 98 model araba 1 milyon tl desen, 1 milyon tl vereyim gel lütfen götümü de sik diye yalvarır.
isim olarak güzel buluyorum markayı.
gelecekce yok mu olur yoksa kalıcı mı olur bilmiyorum. ama tam elektrikli araba olması ve suv modelinde olması sebebiyle şansı yüksek görüyorum ben.
devletin kontrolü ne kadar az olursa başarı oranı o kadar artacaklar. çünkü togg'un ortağı olan şirketler iş yapmayı para kazanmayı marka yaratmayı ve sürdürmeyi bilen şirketler.
gelecekce yok mu olur yoksa kalıcı mı olur bilmiyorum. ama tam elektrikli araba olması ve suv modelinde olması sebebiyle şansı yüksek görüyorum ben.
devletin kontrolü ne kadar az olursa başarı oranı o kadar artacaklar. çünkü togg'un ortağı olan şirketler iş yapmayı para kazanmayı marka yaratmayı ve sürdürmeyi bilen şirketler.
zall ve yan hesabı feramist togg'dan fonlanıp da gelmişler... vay amünyum...
Servis ağı olarak Bosch la anlaşmışlar
Helal olsun.
Helal olsun.
2024 yıl sonu hollanda’ya gelecekmiş. Bende istiyorum nasip olursa.
Gönül ister arabayı herkes alsın devamı gelsin vs vs. Ancak fiyata bakacak olursak. Genel olarak insanların pek talep etmesi mümkün değil. Şimdi insanlar particilik uğruna bir şeyler söylüyor ama yardım programında bile yardım ederim diyerek sonra yardım etmeyen cinsten insanlardan bahsediyoruz. Aslında haklılar çünkü araba almak zaten artık zor bir durum alacak olan kaç kişi riske eder parasını.
Keşke yanında bir de herkesin alabileceği gibi bir araba üretselerdi hyundai i20 gibi. Tek seçenekli olması kötü ama yine de bir yerden başlamak lazım. Sonuçta ülkemizin otomobili hayırlı olsun, yollarda görmek keyifli olacak.
hayırlısı .
güzel güzel , 80bin zenginin kim olduğu belli.
sen ben alabiliyor muyuz ? cevap ?
sen ben alabiliyor muyuz ? cevap ?
Teknolojiyi tam 8 sene geriden takip eden araç.
Bu donanımdaki elektrikli araçlar 2015 senesinde üretilmeye başlanmıştı zaten.
Bu taklit ürünü bir başarı olarak lanse etmeye çalışmak da anca bizim gibi ülkelerde olur...
Abi çok gerideyiz. Dış pazarda bir karşılığı olmaz diye düşünüyorum.
Belki hatır rica üzerine katarlılar alır.
Onun dışında avrupalıya bu aracı satamazsın. Dönüp bakmaz bile.
iç pazarda da kaç kişi alabilir ki zaten...
Yine de hayırlısı olsun.
Bir yerden başladılar hiç değilse. Ne diyelim. Bu da bir şey.
Bu donanımdaki elektrikli araçlar 2015 senesinde üretilmeye başlanmıştı zaten.
Bu taklit ürünü bir başarı olarak lanse etmeye çalışmak da anca bizim gibi ülkelerde olur...
Abi çok gerideyiz. Dış pazarda bir karşılığı olmaz diye düşünüyorum.
Belki hatır rica üzerine katarlılar alır.
Onun dışında avrupalıya bu aracı satamazsın. Dönüp bakmaz bile.
iç pazarda da kaç kişi alabilir ki zaten...
Yine de hayırlısı olsun.
Bir yerden başladılar hiç değilse. Ne diyelim. Bu da bir şey.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar