bugün

entry'ler (7679)

sinan akçıl

Gazzeliler bizdeki islamci artiklari kada prim kasip ajitasyon yapmiyorlar…

Vicik vicik show
Bunlar yuzunden bitmiyor zaten savas bu akartiklar tweet atsin diye.

italya

Vur şanlı italyam sezarın aşkı ile vur!

14 haziran 2024 almanya iskoçya maçı

iskoçyada etekler yarıya indirildi.

yurtdışında sokakta mastürbasyon yapan göçmen

Memur bey kalkanı indirmiş hemen.

günaydın sözlük

Para kirletir
Aşk söyletir
Sevgi bekletir
Umut yaşatır
Salı sallanır...

Günaydın,

irem derici nin erkek sevdası

Dünyanın bütün cereahları birleşti bunu anca amcaoğluma benzetebildiler ama ego desen uzay.

9 haziran 2024 fenerbahçe başkan seçimi

Mehmet uçum denen kişi konuştuğu an aziz yıldırım seçimi kaybetmişti
Kupa için kendini aqpye elletenlerden değiliz neticede

2 başkan adayına da mesafeli olduğum için oy kullanmadım

Ali Koç'a başarılar dilerim.

9 haziran 2024 fenerbahçe başkan seçimi

Gençlik yıllarımızda Fener'le gururlandıysak mimarı sensin. Sonrasında sana kızdığımız da oldu sövdüğümüz de. Vallahi hepsi Fenerlilikten. Hakkını helal et Büyük Başkan, sen babasın bizim için, efsanesin.

9 haziran 2024 fenerbahçe başkan seçimi

Ali Koc istifa
Nerde transferler baskan!!!

aziz yıldırım ve ali koç un canlı yayına çıkması

Karsi cins olsalar aksam otelde biterdi .

aziz yıldırım ve ali koç un canlı yayına çıkması

Ekrem - Binali gibi oldu
Sifira sifir elde var sifir.

aziz yıldırım ve ali koç un canlı yayına çıkması

ahahahah aziz tribüne oynuyo iki efsane var biri fsm biri Atatürk dedi.

aziz yıldırım ve ali koç un canlı yayına çıkması

Koç tam bir beyaz yaka s2kici, aziz başkanı manyak etti. plaza piçiyle toplantı yapılmaz. kriz yönetim stres yönetim ne varsa kullanıyo herif.

günaydın sözlük

Günaydın. Sınava girecek tüm gençlere başarılar
Tavsiyem hiç takmayın. Türkiye de akademi ortaçağ kilisesinden daha gerici ve bilim dışı.
Ben üç üniversiteden atıldım
Bişey kaybetmezsiniz.

meral akşener in sarı saçları

Ne icardi sevgisiymis arkadas.

fethullah gülen öldü mü sorunsalı

Erken seçim loading.

mfö nün en güzel şarkısı

istedim.

4 haziran 2024 anayasa mahkemesi kararları

Arkadaşlar , herifler Anayasa Mahkemesi kararlarını tanımıyor yine bildiğini okuyor siz neden bu kadar sevindiniz arkadaşlar balık hafızanızı sikeyim arkadaşlar..

günaydın sözlük

Günaydın. Hızlı bi' şekilde Niğde ve Kayseri'ye gitmem gerekiyor.. Ben bu uğursuz si2m Salı'sının nesini neresini seveyim..

ahmet uğurlu

Usta bir oyuncunun ölümünü memeye bağlamak da A+ bir dalyaraklık gerektirir gerçekten.