bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yürüyüş partisi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- gocu abi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- günün sözü2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- oyuncu2
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- beyaz otomobil satın almak10
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupası16
- mısır4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- yeni zelanda3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
bunlar sosyolojiden veya sosyopsikolojiden anlamıyor derim hep. en bariz başka bir örneğidir.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
Yerli ve milli olan şimdiye kadar sadece heykel üretebilmiş zihniyetin
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Burada bunu övenler parasını şak diye bastırıp alabilirler mi?Muhalefet kudurtucu diyorsunuz bir de he he kuduruyoruz burada.
ithalatı olmazsa mevcut piyasada tutunması mümkün olmayan araç.
https://www.sabah.com.tr/...cak-sahibine-kazandiracak
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
anadol gibi biraz piyasada kalıp ters taklaya gelecek marka.
yakında ikinci elde togg satıcıların ortaya çıkmasına sebebiyet verecek yerli ve mili otomobil markasıdır.
Bu arabayı kim yapacak sahibi kim hangi para ile fabrikası kuruldu bunlarda açıklansın.
Skywell esittir togg.
şehir içi için ideal işte o kadar. Gerçi istanbul normlarında şehir içi için bile çok süper değil de...
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
https://www.sabah.com.tr/...ada-bir-arac-uretiliyor/5
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
Geçen senler üretilen prototip togg inceleme fırsatım olmuştu ve olaya siyasi olarak bakmamıştım. Tek düşündüğüm harika bir otomobil olduğu ve kısa sürede nasıl bu kadar başarılı kaliteli üst düzey aracı üretebildileri olmuştu. Marka değeri harici tesla’ya kafa tutabilen araç olarak görüyordum ta ki düne kadar. Togg un yeni yedek parça fabrikası istanbul Anadolu yakasına Japon’lar tarafından an itibariyle kurulacak, ekibin içinde ki arkadaşıma sorduğum da Japon’lar ne alaka dedim yerli araç vs muhabbeti geçince de “ e oğlum togg u da tesla üretiyor dedi” siktir lan dedim ağız dolusu alaycı gülüş attı sonra düşündüm harbiden togg tesla mı üretiyor?
https://www.sabah.com.tr/...t-surus-icin-hazirlaniyor
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
daha yeni üretildi taptaze. made in turkey.
şu çakma yerli ve milli çıkan birinci nesil prototip togg'lar nerde acaba? duruyorlarsa isveç'i protesto amaçlı dereye atıvermek lazım. akp'nin ödediği 40 milyon dolar bir işe yaramış olur.
görsel
görsel
Mercedes kıskanmasın mı şimdi? Otomobilin fabrikası yokken otomobil sattılar sığırlara. beter olun.
görsel
görsel
Full kapasite seri uretim yapan bir fabrik gunde 1000 arac cikarir * hala seri uretim yok ve milleti de NFT cart curt tokatlamislar.
AKP'lilerin hiç değişmeyen modu bu.
görsel
görsel
şubat ta satış, mart ta yollarda olacaktı. Hani ne oldu? Deprem bahanesine sarılmasınlar. bu kafayla giderlerse bunların sözlerine güven olmadığı gibi arabalarına da güven olmayacak.
babayiğitlerimiz sağolsun.
hani şubatta satışa çıkacaktı.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
seçim öncesi gövde gösterisi yapacaktı akepe ama deprem ile hesaplar tutmadı tabii. ses seda kesildi bir anda bu araba işinde hani ne oldu?..
Hayal satmaya devam.
Aktroller başlık uplamaya başlamışlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar