bugün
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- falıma bakmak isteyen var mı11
- iş flörtü3
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- göğüs dekoltesi olan erkek2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- kemal kılıçdaroğlu8
- çita leopar jaguar farkı2
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- çifte memiş2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- online yazarlar8
- devşirmelik makamı13
- manipülasyon nasil önlenir5
- ikna sanatı2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
bunlar sosyolojiden veya sosyopsikolojiden anlamıyor derim hep. en bariz başka bir örneğidir.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
Yerli ve milli olan şimdiye kadar sadece heykel üretebilmiş zihniyetin
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Burada bunu övenler parasını şak diye bastırıp alabilirler mi?Muhalefet kudurtucu diyorsunuz bir de he he kuduruyoruz burada.
ithalatı olmazsa mevcut piyasada tutunması mümkün olmayan araç.
https://www.sabah.com.tr/...cak-sahibine-kazandiracak
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
anadol gibi biraz piyasada kalıp ters taklaya gelecek marka.
yakında ikinci elde togg satıcıların ortaya çıkmasına sebebiyet verecek yerli ve mili otomobil markasıdır.
Bu arabayı kim yapacak sahibi kim hangi para ile fabrikası kuruldu bunlarda açıklansın.
Skywell esittir togg.
şehir içi için ideal işte o kadar. Gerçi istanbul normlarında şehir içi için bile çok süper değil de...
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
https://www.sabah.com.tr/...ada-bir-arac-uretiliyor/5
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
Geçen senler üretilen prototip togg inceleme fırsatım olmuştu ve olaya siyasi olarak bakmamıştım. Tek düşündüğüm harika bir otomobil olduğu ve kısa sürede nasıl bu kadar başarılı kaliteli üst düzey aracı üretebildileri olmuştu. Marka değeri harici tesla’ya kafa tutabilen araç olarak görüyordum ta ki düne kadar. Togg un yeni yedek parça fabrikası istanbul Anadolu yakasına Japon’lar tarafından an itibariyle kurulacak, ekibin içinde ki arkadaşıma sorduğum da Japon’lar ne alaka dedim yerli araç vs muhabbeti geçince de “ e oğlum togg u da tesla üretiyor dedi” siktir lan dedim ağız dolusu alaycı gülüş attı sonra düşündüm harbiden togg tesla mı üretiyor?
https://www.sabah.com.tr/...t-surus-icin-hazirlaniyor
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
daha yeni üretildi taptaze. made in turkey.
şu çakma yerli ve milli çıkan birinci nesil prototip togg'lar nerde acaba? duruyorlarsa isveç'i protesto amaçlı dereye atıvermek lazım. akp'nin ödediği 40 milyon dolar bir işe yaramış olur.
görsel
görsel
Mercedes kıskanmasın mı şimdi? Otomobilin fabrikası yokken otomobil sattılar sığırlara. beter olun.
görsel
görsel
Full kapasite seri uretim yapan bir fabrik gunde 1000 arac cikarir * hala seri uretim yok ve milleti de NFT cart curt tokatlamislar.
AKP'lilerin hiç değişmeyen modu bu.
görsel
görsel
şubat ta satış, mart ta yollarda olacaktı. Hani ne oldu? Deprem bahanesine sarılmasınlar. bu kafayla giderlerse bunların sözlerine güven olmadığı gibi arabalarına da güven olmayacak.
babayiğitlerimiz sağolsun.
hani şubatta satışa çıkacaktı.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
seçim öncesi gövde gösterisi yapacaktı akepe ama deprem ile hesaplar tutmadı tabii. ses seda kesildi bir anda bu araba işinde hani ne oldu?..
Hayal satmaya devam.
Aktroller başlık uplamaya başlamışlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar