bugün
- seksten sonra bira içmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- 2026 dünya kupası14
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- cuckold erkek3
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- evlilikteki en büyük sorun4
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- köyde gece tuvalete gitmek7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul6
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
bunlar sosyolojiden veya sosyopsikolojiden anlamıyor derim hep. en bariz başka bir örneğidir.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
Yerli ve milli olan şimdiye kadar sadece heykel üretebilmiş zihniyetin
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Burada bunu övenler parasını şak diye bastırıp alabilirler mi?Muhalefet kudurtucu diyorsunuz bir de he he kuduruyoruz burada.
ithalatı olmazsa mevcut piyasada tutunması mümkün olmayan araç.
https://www.sabah.com.tr/...cak-sahibine-kazandiracak
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
anadol gibi biraz piyasada kalıp ters taklaya gelecek marka.
yakında ikinci elde togg satıcıların ortaya çıkmasına sebebiyet verecek yerli ve mili otomobil markasıdır.
Bu arabayı kim yapacak sahibi kim hangi para ile fabrikası kuruldu bunlarda açıklansın.
Skywell esittir togg.
şehir içi için ideal işte o kadar. Gerçi istanbul normlarında şehir içi için bile çok süper değil de...
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
https://www.sabah.com.tr/...ada-bir-arac-uretiliyor/5
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
Geçen senler üretilen prototip togg inceleme fırsatım olmuştu ve olaya siyasi olarak bakmamıştım. Tek düşündüğüm harika bir otomobil olduğu ve kısa sürede nasıl bu kadar başarılı kaliteli üst düzey aracı üretebildileri olmuştu. Marka değeri harici tesla’ya kafa tutabilen araç olarak görüyordum ta ki düne kadar. Togg un yeni yedek parça fabrikası istanbul Anadolu yakasına Japon’lar tarafından an itibariyle kurulacak, ekibin içinde ki arkadaşıma sorduğum da Japon’lar ne alaka dedim yerli araç vs muhabbeti geçince de “ e oğlum togg u da tesla üretiyor dedi” siktir lan dedim ağız dolusu alaycı gülüş attı sonra düşündüm harbiden togg tesla mı üretiyor?
https://www.sabah.com.tr/...t-surus-icin-hazirlaniyor
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
daha yeni üretildi taptaze. made in turkey.
şu çakma yerli ve milli çıkan birinci nesil prototip togg'lar nerde acaba? duruyorlarsa isveç'i protesto amaçlı dereye atıvermek lazım. akp'nin ödediği 40 milyon dolar bir işe yaramış olur.
görsel
görsel
Mercedes kıskanmasın mı şimdi? Otomobilin fabrikası yokken otomobil sattılar sığırlara. beter olun.
görsel
görsel
Full kapasite seri uretim yapan bir fabrik gunde 1000 arac cikarir * hala seri uretim yok ve milleti de NFT cart curt tokatlamislar.
AKP'lilerin hiç değişmeyen modu bu.
görsel
görsel
şubat ta satış, mart ta yollarda olacaktı. Hani ne oldu? Deprem bahanesine sarılmasınlar. bu kafayla giderlerse bunların sözlerine güven olmadığı gibi arabalarına da güven olmayacak.
babayiğitlerimiz sağolsun.
hani şubatta satışa çıkacaktı.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
seçim öncesi gövde gösterisi yapacaktı akepe ama deprem ile hesaplar tutmadı tabii. ses seda kesildi bir anda bu araba işinde hani ne oldu?..
Hayal satmaya devam.
Aktroller başlık uplamaya başlamışlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar