bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı11
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- devşirmelik makamı13
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- şakk ı kamer2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kimyon4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- diamond bosphoruss denen yazar3
- the god himself3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- yazın yapılabilecek işler2
- kazıklı maria3
- nady bondar2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- erectovanga2
bunlar sosyolojiden veya sosyopsikolojiden anlamıyor derim hep. en bariz başka bir örneğidir.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
"yerli ve milli otomobil markası" yaratacağız diyeceğinize
"yerli ve milli otomobil" dersen... şu aq dünyasında mercedesinden toyotasına ford una hiç bir marka %100 tek bir ülkenin malzemesini kullanmadığından... dünyada yok aq öyle bir kavram.
ve sen böyle bir kavram atar ve o da %50 si türk geri kalanı şuranınn buranın malı olursa...
adam da daşşak geçer işte sizle.
kendi elinizle malzeme veriyorsunuz.
"marka/sı" desen kimse daşşak geçemezdi. mercedes bir alman markasıdır bitti. kimse sorgulamaz aq hangi parçası alman malı veya tayvan malı diye.
geri zekalılık sizde yani.
Yerli ve milli olan şimdiye kadar sadece heykel üretebilmiş zihniyetin
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Gördüğü an kudurmuşçasına havlayarak tepki verdikleri
Yerli ve milli otomobil.
Burada bunu övenler parasını şak diye bastırıp alabilirler mi?Muhalefet kudurtucu diyorsunuz bir de he he kuduruyoruz burada.
ithalatı olmazsa mevcut piyasada tutunması mümkün olmayan araç.
https://www.sabah.com.tr/...cak-sahibine-kazandiracak
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
Bu arabanın tasarımına ve özelliklerine hayran kalmamak elde değil. Ülkemizin gurur kaynağı şimdiden hepimize hayırlı olsun.
anadol gibi biraz piyasada kalıp ters taklaya gelecek marka.
yakında ikinci elde togg satıcıların ortaya çıkmasına sebebiyet verecek yerli ve mili otomobil markasıdır.
Bu arabayı kim yapacak sahibi kim hangi para ile fabrikası kuruldu bunlarda açıklansın.
Skywell esittir togg.
şehir içi için ideal işte o kadar. Gerçi istanbul normlarında şehir içi için bile çok süper değil de...
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
Mesela her gün erenköy etiler yapmak durumundasın diyelim, götürür getirir.
Fiyatını da düşünürsek buradan ortaya ne çıkıyor? nispeten orta üste göre tasarlanmış fiyat performans aracı olacak.
https://www.sabah.com.tr/...ada-bir-arac-uretiliyor/5
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
TOGG tasarımıyla ve işleviyle beni kendisine hayran bıraktı. Ayrıca fabrikasında gerçekleştirilen röportaj sayesinde ne kadar titiz çalıştıklarını da görmüş oldum. Gurur kaynağımız resmen
Geçen senler üretilen prototip togg inceleme fırsatım olmuştu ve olaya siyasi olarak bakmamıştım. Tek düşündüğüm harika bir otomobil olduğu ve kısa sürede nasıl bu kadar başarılı kaliteli üst düzey aracı üretebildileri olmuştu. Marka değeri harici tesla’ya kafa tutabilen araç olarak görüyordum ta ki düne kadar. Togg un yeni yedek parça fabrikası istanbul Anadolu yakasına Japon’lar tarafından an itibariyle kurulacak, ekibin içinde ki arkadaşıma sorduğum da Japon’lar ne alaka dedim yerli araç vs muhabbeti geçince de “ e oğlum togg u da tesla üretiyor dedi” siktir lan dedim ağız dolusu alaycı gülüş attı sonra düşündüm harbiden togg tesla mı üretiyor?
https://www.sabah.com.tr/...t-surus-icin-hazirlaniyor
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
TOGG'un özelliklerini okudukça bu arabayı alma isteğim daha da artıyor. Üretilmeye başlandığı ilk günden beri hayranlık duyuyorum.
daha yeni üretildi taptaze. made in turkey.
şu çakma yerli ve milli çıkan birinci nesil prototip togg'lar nerde acaba? duruyorlarsa isveç'i protesto amaçlı dereye atıvermek lazım. akp'nin ödediği 40 milyon dolar bir işe yaramış olur.
görsel
görsel
Mercedes kıskanmasın mı şimdi? Otomobilin fabrikası yokken otomobil sattılar sığırlara. beter olun.
görsel
görsel
Full kapasite seri uretim yapan bir fabrik gunde 1000 arac cikarir * hala seri uretim yok ve milleti de NFT cart curt tokatlamislar.
AKP'lilerin hiç değişmeyen modu bu.
görsel
görsel
şubat ta satış, mart ta yollarda olacaktı. Hani ne oldu? Deprem bahanesine sarılmasınlar. bu kafayla giderlerse bunların sözlerine güven olmadığı gibi arabalarına da güven olmayacak.
babayiğitlerimiz sağolsun.
hani şubatta satışa çıkacaktı.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
akp nin bir yalanı daha gün yüzüne çıktı.
akp propaganda malzemesi otomobil markasıdır.
seçim öncesi gövde gösterisi yapacaktı akepe ama deprem ile hesaplar tutmadı tabii. ses seda kesildi bir anda bu araba işinde hani ne oldu?..
Hayal satmaya devam.
Aktroller başlık uplamaya başlamışlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Salak ulusalcıları devrim arabası saçmalığıyla tavlamaya çalışıyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar