bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
bir şairin kitabında ankara dan en'kara olarak bahsettiğini gördüğümde hak vermemek imkansız demiştim ona. en'kara dır o beton şehri.
Bir yil once "Haziran ayinda Istanbul'a donecegim" diyerek geldigim sehir olur kendileri. Haziran ayinin uzerinden 4 ay gecti ve ben isbu entryyi Ankara'dan yazmaktayim efenim. Genel olarak gelgitli bir iliskimiz olmakta birlikte kendisine yurekten baglandigim sehirdir de ayni zamanda. Nesini sevdigime dair zihnimde somut herhangi bir sey olmamasina ragmen; bayram tatilinde erkenden Istanbul'dan kacip siginmisligim da vardir bu sehre. Bircok Ankaralinin aksine Kizilay'dan terapotik anlamda faydalanabilen nadir kisilerden biri oldugumu da ekleyeyim. Canim sikilinca gidip bi cay iciyorum ve icim aciliyor valla. ohh miss.
ankara fıskiyeyi kim kırdı zirvesine 3 gün sonra ev sahipliği yapacak şehirdir.
kendine has kulturunun baska hicbir sehirde bulunamayacagi, dogdugum, yasadigim ve olmek istedigim, yerlisinin asik oldugu sehir.
Havaların soğuması ile birlikte ayaz ve soğuğuna alışmakta yine zorluk çekeceğim memleketim.
yarin ulu sozluk olarak damgamizi vuracagimiz guzel sehir.
(bkz: ankara fıskiyeyi kim kırdı zirvesi)
(bkz: ankara fıskiyeyi kim kırdı zirvesi)
Havası soğuk insanları sıcak mükemmel şehrim. Son dönemde eğlence hayatının laşkalaşması dışında her hangi bir sıkıntı görmüyorum.
yüksek lisans eğitimime devam ettiğim şehir. özellikle cebeci tarafı candır.
demetevler, yeşievler, karşıyaka, özevler, onkoloji tarafları varoş olsada güzel olan yenimahalle gibi güzide bir semte sahip, aşık olduğum şehir.
ankarali olmayanlara bu sehri neden sevdigimizi anlatmanin guc oldugu, kendimize verdigimiz cevaplari da yeterli bulamadigimiz sehir. denizin yok ki, murekkep kokarsin. nasil sevdirdin kendini be!
çok fazla anıma dekorluk etmiş şehir. en güzeli sonbahar hali sanırsam.
Kızılayda herkes sosyetedir. Sincanın apaçisi boldur. Eryamanın cool oluşu. Etimesgutun arada kalmışlığı. Ümitköyün, çayyolunun, çankayanın ve yakınlardaki semtlerin zenginliği ve diğer ilçelerden ayrılışı. Gençlik parkındaki eğlencenin dibi. Anıtkabirde tüylerin diken diken olması. Olmassa olmazımız bentderesi. Hemen dibindeki Hacı Bayram-ı Veli Camiinin oluşu ve buna garipser bakışlarımız. Her yanı gri olan şehrimiz Harikalar Diyarı, güzel ve doğallığı yerinde olan köylerimiz (Ayaş, Beypazarı, Kızılcahamam, Güdül, Polatlı ...) birçok yobaz insanına rağmen sevdiklerimiz yüzünden katlandığımız şehir.
sevmek için yaşanmışlıkların gerektiği şehir. "gittim, şöyle bir gezdim ve hiç sevmedim" derseniz geçerli sayılamaz. yaşayacaksınız bu şehirde. sokaklarında sevgilinizle el ele gezeceksiniz. bir barı mesken edinecek, çalışanlarla sağlam dostluklar kuracak, yeri geldiğinde mekanın kalabalıklığı nedeni ile müşteri değil çalışan olacaksınız. gece metroyu kaçıracak, taksiciyle pazarlık yapacaksınız. canınız sıkılacak, tunalıya yürüyecek, aracınız varsa park caddesini kolaçan edeceksiniz. oradan ayrılmak zorunda kaldığınızda, geri dönüp arayabileceğiniz, eski günleri yad edeceğiniz arkadaşlarınız olacak. soğuğunda üşüyecek, sıcağında kavrulacaksınız. kat kat giyinmeyi öğreneceksiniz. sabah buz gibi havada sokağa çıkıp, öğlen kısa kollu üst ile gezmeyi öğreneceksiniz. kahvaltı için çatı'ya, ders çalışmak için bilkent kütüphanesi'ne gidecek, ulus'ta eski meclisi, mustafa kemal atatürk heykelini ziyaret edip duygulanacaksınız. anıttepe'nin ferah sokaklarında yürüyüp, ata'nın huzurunda ağlayacaksınız. yoksa "denizi bile yok" fasa fiso...
siz hiç bir şehre aşık oldunuz mu? soğuk bakışlı gri yüzlü bir şehre?
hiç bir şehre adım attığınızda, ölüm anında göz önünden geçen film şeridi gibi geçti mi hatıralarınız gözünüzün önünden?
bir şehirde aldığınız ilk nefes, yeni doğan bebeği ağlatan ilk nefes gibi ağlattı mı sizi?
siz hiç bir şehre aşık oldunuz mu? ben oldum,bir kadına aşık olurcasına aşık oldum.
Karşılığı var mıydı yoksa platonik bir aşk mıydı hiç bir zaman anlamadım.
siz hiç bir meçhule aşık oldunuz mu?sonunu asla bilemeyeceğiniz bir meçhule..
siz hiç bir şehre aşık oldunuz mu?soğuk bakışlı gri yüzlü bir şehre... *
hiç bir şehre adım attığınızda, ölüm anında göz önünden geçen film şeridi gibi geçti mi hatıralarınız gözünüzün önünden?
bir şehirde aldığınız ilk nefes, yeni doğan bebeği ağlatan ilk nefes gibi ağlattı mı sizi?
siz hiç bir şehre aşık oldunuz mu? ben oldum,bir kadına aşık olurcasına aşık oldum.
Karşılığı var mıydı yoksa platonik bir aşk mıydı hiç bir zaman anlamadım.
siz hiç bir meçhule aşık oldunuz mu?sonunu asla bilemeyeceğiniz bir meçhule..
siz hiç bir şehre aşık oldunuz mu?soğuk bakışlı gri yüzlü bir şehre... *
an itibariyle 21 derecedir.
Deniz kenarı insanı için kanser gibidir.
Ankara da yaşaman gerçeğini kabul etmen zor olur, sonra bunu kabullenmek ve buna alışmak zorunda kalırsın.
Ankara da yaşaman gerçeğini kabul etmen zor olur, sonra bunu kabullenmek ve buna alışmak zorunda kalırsın.
Başkentimizdir.
ciddi anlamda yaşanılası hiçbir sokacağı caddesi ve hatta semti bulunmayan şehir.
merak ediyorum siz sevdiklerinizle nerede toplanıyorsunuz. gene bıktım gene bıktım. bokum gibi şehir. bokum daha üstün hatta. semte sokağa ayırsan daha çok insan toplar bokum yani. bu kadar edemedin bravo ankara.
yahu bi turist gelse başkentinizi göreyim dese bu bok yığınını mı görecek allağınsen. allahtan istanbul falan var da kurtarıyoruz. ülkemizi falan da yansıtmıyoruz. neden başkent olmuş anlamam. ee memur kenti falan filan diyorsunuz da memuru batsın hepsinin asık suratına sıçayım. ellerinde çantalar olan siyah kaşeli gözlüklü adamlar iphone larıyla sürekli yapacakları işleri konuşuyorlar ve bunu yaşamak veyahut hayat zannediyorlar.
daha da beteri sevgilinizle gidebileceğiniz şayet erkekseniz yanınızda kız dolaştıracağınız hiçbir yer yok. bahçelievlerde yarım saatte sıkılırsınız. tunalıya çıksanız geberirsiniz. kafelerde paranız suyunu çeker kızılayda herkes sevgilinize bakar rahatsız olursunuz. öpemezsiniz bile.
ya burda nasıl yaşanır amk kenti ya. tayyip başkent seçse burayı seçerdi. ah be atam hatayı burda yapmışsın işte. muhafakarlıktan ölecekler yani. ah ulan be atam be.
merak ediyorum siz sevdiklerinizle nerede toplanıyorsunuz. gene bıktım gene bıktım. bokum gibi şehir. bokum daha üstün hatta. semte sokağa ayırsan daha çok insan toplar bokum yani. bu kadar edemedin bravo ankara.
yahu bi turist gelse başkentinizi göreyim dese bu bok yığınını mı görecek allağınsen. allahtan istanbul falan var da kurtarıyoruz. ülkemizi falan da yansıtmıyoruz. neden başkent olmuş anlamam. ee memur kenti falan filan diyorsunuz da memuru batsın hepsinin asık suratına sıçayım. ellerinde çantalar olan siyah kaşeli gözlüklü adamlar iphone larıyla sürekli yapacakları işleri konuşuyorlar ve bunu yaşamak veyahut hayat zannediyorlar.
daha da beteri sevgilinizle gidebileceğiniz şayet erkekseniz yanınızda kız dolaştıracağınız hiçbir yer yok. bahçelievlerde yarım saatte sıkılırsınız. tunalıya çıksanız geberirsiniz. kafelerde paranız suyunu çeker kızılayda herkes sevgilinize bakar rahatsız olursunuz. öpemezsiniz bile.
ya burda nasıl yaşanır amk kenti ya. tayyip başkent seçse burayı seçerdi. ah be atam hatayı burda yapmışsın işte. muhafakarlıktan ölecekler yani. ah ulan be atam be.
* orospuların, fahi$elerin, para babaların fink attığı berbat sikindirik bir $ehir. verin yunanistan'a gitsin amk.
her gittiğimde bir adım geriye gidebilmeyi başarmış şehir *. başkent mi değişmiş lan gibi bir hissiyat oluşuyor insanda. öte yandan tiyatoya en çok ilgi gösterilen şehirdir bu güzel insanlar hayat nefesi verir şehire.
sevilmez, özlenir.
dogup büyüdügüm ancak insanlarını, trafigini ve şehir yapısını sevmedigim bi şehirdir çocuklugumdan beri hayalim bu şehirden gitmekdi. ankarada yaşayan insanlar genelde iç anadolu bölgesindendir.
yüzüm soğuktan ne zaman felç olacak diye düşündüren şehir.
gerçek yüzünü göstermeye başlayan dünyanın en zeki şehri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar