bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- devşirmelik makamı13
- 0 0 75
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- su içmekten göbeğin çıkması2
- lionel messi11
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- frenkler2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- yaz aşkı bulamamak2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
sınava girecek olan arkadaşlara Allah'tan kolaylık ve sabır dilediğim sınavdır. zordur,kafa karıştırıcıdır,ömür törpüsüdür ama bu herkese böyledir. şu anda herkes şaşkın nasıl bir sınav olacak? kaç puan alacağım...vb sorular milletin kafasını bulandırıp duruyordur. yine bir sistem değişikliğine gelen 2006 öss den başarılı çıkan biri olarak şunu söyleyebilirim ki,bu kafa karışıklığını insan isterse kendi lehine çevirebilir. yeter ki sağlam durun,korkun ama abartmayın,etrafınızdakileri sıkmayın,kendinize güvenin(lafım çalışanlara),derin bir nefes alın veeeeeeee geçmiş olsun bitti gitti hayrını görün.:)
pek de mühim olmayan sınavdır. eğer güzel sanatlar düşünmüyorsanız psikolojik çöküntüler ve depresyonlar ikinci sınava saklanmalıdır. ikinci sınavdan da başvuru ücreti almak varken niye birle yetinsinler ki değil mi ama? rahat olun rahat. asıl korkmanız ve arkanızı kollamanız gereken ikinci bölüm sınavlarıdır.
420 lerde gezinenlerin eğer diğer sınavlarda da bu paralelde sonuçlar alılarsa... ne bileyim ben! hiç bir şeyin belli olmadığı sınav.
(bkz: bindik bir alamete gedeyoz gıyamete)
(bkz: bindik bir alamete gedeyoz gıyamete)
hepsi bir şekilde geçiyor dediğim sınavdır. her şey gelip geçiyor. tabi zamanında neler düşündürüyor, ne sıkıntılar çektirtiyor. allah ne ede şu sınavları önümüze koyanları.. ama geçecek gidecek. ayaklarınızı suya sokacaksınız sevdiceğinizle, mavi bir cumartesi günü. adaya gidersiniz. bak 25 mayısta zirveye gelirsiniz.
sorulan 160 sorudan 32 net çıkardığında haziran da yapılacak lys lere girebileceğin sınav.
he diyelim hiç çalışmadın lise sonda da afedersin it gibi gezdin tozdun, kafanında derse merse pek iyi bastığı söylenemez ve 16 net yapabildin.
işte o zamanda açıköğretime veya 2 yıllık meslek yüksek okullarına girme şansın doğuyor.
e ne diyelim başarılar...
he diyelim hiç çalışmadın lise sonda da afedersin it gibi gezdin tozdun, kafanında derse merse pek iyi bastığı söylenemez ve 16 net yapabildin.
işte o zamanda açıköğretime veya 2 yıllık meslek yüksek okullarına girme şansın doğuyor.
e ne diyelim başarılar...
20 netle barajın geçildiği , bazı dershane öğretmenlerinin ise en az 50 net yapılması gerektiğini , tabi bu benim için geçerli değil ikiye katlarım allaama , söylediği , hislere güvenilecek olursa kolay gececek sınav.
türkçe hariç öteki derslerden kolay sorular gelecektir. demedi demeyin.
tmlerin fen bölümünde, sözellerinse matematik ve fen bölümünde sıçacağı sınav olacaktır.
herkese başarılar dilediğim sınavdır.
Kolay gelsin gençlere. Bu sistem hakkında hiçbirşey bilmiyorum ama üç kere öss'ye girmiş biri olarak tek tavsiyem tavsiyelere kulak asmayın. Yardırın gitsin. Sınavdan çıktıktan sonra da televizyonda cevapları dinlemek yerine sinemaya gitmeyi ihmal etmeyin. Eve gelince de açın bi Pes2010 , girin training'e döşeyin boş kaleye.
Kolay gelsin gençlere. Bu sistem hakkında hiçbirşey bilmiyorum ama üç kere öss'ye girmiş biri olarak tek tavsiyem tavsiyelere kulak asmayın. Yardırın gitsin. Sınavdan çıktıktan sonra da televizyonda cevapları dinlemek yerine sinemaya gitmeyi ihmal etmeyin. Eve gelince de açın bi Pes2010 , girin training'e döşeyin boş kaleye.
sınava girecekler yarın(c.tesi) pek fazla ders çalışıpta beyini yormamalı. Bütün akranlarıma, bana, sınava girecek herkese başarılar diliyorum.
kendimi dişçi koltuğunda bekliyormuş gibi hissetmemi sağlayan sınav.inşallah eli hafiftir, herkese başarılar...
yeterince çalışmış bir öğrencinin dozunda heyecan ve soğukkanlılıkla girdiği takdirde istediği sonuçları alabileceği sınavdır. yarışmacı arkaaşlara başarılar diliyorum.
not: evden çıkmadan çişinizi yapmayı unutmayın. sınavdan önce de çok su içmeyin, rezil etmeyin adamı.
not: evden çıkmadan çişinizi yapmayı unutmayın. sınavdan önce de çok su içmeyin, rezil etmeyin adamı.
yarın gerçekleşecek olan ve barajın çok düşük olduğundan* çoğu insanın geçebileceği ancak yinede heyecan yaratan sınavdır.beklenmektedir.
11 nisan 2010 da ( yarın) gerçekleşecek korkunç olay. *
girecek yazarlara başarılar dilediğim sınav.
kolay olacağını düşündüğüm bu sene ilki yapılacak olan sınav.korkmaya gerek yok gençler.*~
yarın göreceğiz, o mu bize biz mi ona.
yarın götümüze kaçacak olan sınavdır.
bursa da türbelerden medet uman insanların türbe trafiği yaratmasını sağlayan sınav. yıldırım tarafında bir sürü insan ürbelere akın etmiştir çocuklarıyla. çalışmadıktan sonra ne fayda olucakki.
çalışmayanın allah'ından, çalışanın ise hakkını bulacağı sınav.
sınava girecek olan lise bitirme aşamasındaki gençlerin nedense bütün bu sınav kısaltmalarını küfürsel bi kısaltmaya çevirmeleri bitmemiştir bi..
hayır anlamıyorum ki onun zevki neydi. biz de yapardık, gülerdik felan da cidden niye bitmedi hala bu ??
bir de bilmem kaç gencin tükeneceği biteceği şövle olacağı bövle olacağı felan sınav değildir. bilakis komik bir sınavdır. çıktıktan sonra lan buna mı kasmışız bu kadar diyeceğiniz sınavdır. ve ilk stresi atlattıktan sonra lys ye daha rahat girmenizi sağlayacağından iyi de bir sınavdır. sınava gitmeden önce bunu okursanız, rahatlarmısınız biraz bilmiyorum ama rahatlamalısınız. çünkü çok çalışanlar, o über insanlar, ki sözlükte pek dolanmayanlardır aynı zamanda zaten ilk yüzde 7 lik dilimdeki insanlardır.boşverin onları. 8 ila 20 lik dilimde ise çok çalışıp çok stres yapanlar ile çok çalışmayıp rahat olarak sınava giren adamlar oluyor. ne kadar rahat olursanız diliminiz o kadr yüksek olur.
misal ben, çok rahat sallaya sallaya girdim sınava ye yüzde 11 lik dilimde idim. he çok bi başarı mıdır ? değildir. lakin idare eder dedik, idare eder. kaldı ki toplasan 3 deneme çözmemişimdir hazırlık sürecimde.
haydi siz de şimdi o sınava giderken rahat olun, kastırmayın ve güzel güzel rahat rahat çözün sorularınızı.
son sözüm de süreye olucak, fazlasıyla yetiyor efenim rahat çözdüğünüz takdirde.
ama yetiyomuş lan zaten diye yaymayın, bi de saate bakıp durmayın.
hesaplamalarıma göre saate bakmak sınav süresinin yüzde 5 ine tekabül ediyor..
hayır anlamıyorum ki onun zevki neydi. biz de yapardık, gülerdik felan da cidden niye bitmedi hala bu ??
bir de bilmem kaç gencin tükeneceği biteceği şövle olacağı bövle olacağı felan sınav değildir. bilakis komik bir sınavdır. çıktıktan sonra lan buna mı kasmışız bu kadar diyeceğiniz sınavdır. ve ilk stresi atlattıktan sonra lys ye daha rahat girmenizi sağlayacağından iyi de bir sınavdır. sınava gitmeden önce bunu okursanız, rahatlarmısınız biraz bilmiyorum ama rahatlamalısınız. çünkü çok çalışanlar, o über insanlar, ki sözlükte pek dolanmayanlardır aynı zamanda zaten ilk yüzde 7 lik dilimdeki insanlardır.boşverin onları. 8 ila 20 lik dilimde ise çok çalışıp çok stres yapanlar ile çok çalışmayıp rahat olarak sınava giren adamlar oluyor. ne kadar rahat olursanız diliminiz o kadr yüksek olur.
misal ben, çok rahat sallaya sallaya girdim sınava ye yüzde 11 lik dilimde idim. he çok bi başarı mıdır ? değildir. lakin idare eder dedik, idare eder. kaldı ki toplasan 3 deneme çözmemişimdir hazırlık sürecimde.
haydi siz de şimdi o sınava giderken rahat olun, kastırmayın ve güzel güzel rahat rahat çözün sorularınızı.
son sözüm de süreye olucak, fazlasıyla yetiyor efenim rahat çözdüğünüz takdirde.
ama yetiyomuş lan zaten diye yaymayın, bi de saate bakıp durmayın.
hesaplamalarıma göre saate bakmak sınav süresinin yüzde 5 ine tekabül ediyor..
an itibariyle yaklaşık 10 dakika sonra başlayacak sınavdır, şu anda salon başkanları "birbirinizle konuşmak yasak, bizlerle konuşmak yasak, kalem-silgi alışverişi yasak, o yasak, bu yasak, şu yasak, ancak tuvalet görevliler nezaretinde olmak koşulu ile serbest, yani istediğiniz an gidip sıçabilir ve işeyebilirsiniz..." şeklinde konuşma yapıyor olsa gerek.
edit: ben bunları yazarken 5 dakika kalmış yaaaav...
edit: ben bunları yazarken 5 dakika kalmış yaaaav...
an itibariyle(benim saatime göre) başlamıştır.
"eveeet atlar, yerini aldı, start vrildi ve yarış başladı. ilk soruyu çözen yaklaşık 700.000 at yarışa önde girdi, 2. soruya gelindiğinde bazı atların hala ilk soruda takılı olduğunu görüyoruz, 400.000 at 3. soruyu da yaptı bile 4. sorudalar, evet yarış büyük heyecanla devam ediyor sayın seyirciler..."
"eveeet atlar, yerini aldı, start vrildi ve yarış başladı. ilk soruyu çözen yaklaşık 700.000 at yarışa önde girdi, 2. soruya gelindiğinde bazı atların hala ilk soruda takılı olduğunu görüyoruz, 400.000 at 3. soruyu da yaptı bile 4. sorudalar, evet yarış büyük heyecanla devam ediyor sayın seyirciler..."
(bkz: ygs deyken sözlüğe girmek)
matematik sorularının özellikle problemlerin cidden kolay oldugu sınav. ama o soruların icine mantık sorusu koyan zihniyeti de sevmek(!) isterim doğrusu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar