bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- allah bu yahudilerin belası versin3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl2
- lip balm kullanan erkek6
- sedat pekmez18
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- toplu taşıma aracı2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- diamond bosphoruss denen yazar7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- tekerlek kaşar4
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası15
sorularını tübitak hazırlamıştır. *
geometri sorusu göremediğim sınavdır.
gerçekten kolay olacak diyenleri göt eden sınav olmuştur.
türkçe sorularının zorluk dereceleri normaldi ama çelişkili şık barındıran soru sayısı fazlaydı.
tarih ve coğrafya tamamen bilgiye dayalıydı.
bu yüzden ezberci değil yorum gücü yüksek öğrencilerin seçileceğini söyleyenlerin derhal ortaya çıkmaları rica olunur.
matematik ise diğer testlere göre kolaydı. *
zaman yetmedi anasını satıym..
türkçe sorularının zorluk dereceleri normaldi ama çelişkili şık barındıran soru sayısı fazlaydı.
tarih ve coğrafya tamamen bilgiye dayalıydı.
bu yüzden ezberci değil yorum gücü yüksek öğrencilerin seçileceğini söyleyenlerin derhal ortaya çıkmaları rica olunur.
matematik ise diğer testlere göre kolaydı. *
zaman yetmedi anasını satıym..
matematikdeki mantık ve kimyadaki bilim adamı sorusuyla beni yamultmayı becermiş olan sınavdır.
kimyadaki bilim adamı sorusu ile sınav ortasında kahkaha atmama sebep olmuştur.
lan koca kimya1 de soracak soru mu bulamadınız allasen *
lan koca kimya1 de soracak soru mu bulamadınız allasen *
türkçe ve sosyal bilimler soruları tabiri caizse kazıktı.
(bkz: ygs 2010)
(bkz: ygs 2010)
olmuş bitmiş sınavdır.Türkçesi gerçekten kazıktır.Dil Bilgisinden itina ile kaçınan D grubu arkadaşlara da çok çok geçmiş olsun...ilk sayfadan yapılır mı bu be.Hiç mi öğretmediler bi işe nasıl başlarsan öyle gider diye...Ayrıca o boğazlarda bi tarafınıza "..."*
Girenlere,çıkanlara selam olsun...
Girene çıkana da aşk olsun...
Girenlere,çıkanlara selam olsun...
Girene çıkana da aşk olsun...
yaklaşık 1,5 saat önce çıktığım sınavdır.
türkçe kolaydı, sosyal biraz kazık gibiydi. neyse atlattık, bakalım nolucak... hayırlısı...
türkçe kolaydı, sosyal biraz kazık gibiydi. neyse atlattık, bakalım nolucak... hayırlısı...
an itibariyle haber türk'te sorular yanıtlanmaktadır.
matematikteki mantık,fendeki kimyagerler,tarihteki isyan sorusuyla afallatan,türkçe de ikili şık arasında bolca bırakan nedense tüm denemelerde fazla gelen sürenin bu sefer yetmemesiyle sonuçlanan,onun dışında çokta kasmayan bir sınav olmuştur.bekliyoruz...
sinava giren bir lise son ogrencisi olaraktan oncelikle sunu belirtiyim ki, soru kaliplari bakimindan kendimi 73-74 sorularini cozer gibi hissettigim bir sinavdi. yogun bilgi icerikli sorulari, son yirmi yilda matematikte adi bile anilmamis mantik sorulariyla falan kendine has bir giris yapti sagolsun. ayrica sinavdan once neredeyse her buyuk yayinevinden, dershane ve cikmis sorular denemelerinden 450 civari puan alan bendenizin, su anda 410-420lerde beklemesine sebep olmustur. kisacasi;
taskisla,
hayallerimde yasiyor olacaksin...
kib mucuk.
taskisla,
hayallerimde yasiyor olacaksin...
kib mucuk.
mantıksız insanların hazırlamış olduğu sınavdır. Matematikte mantık, kimyada ise bilim adamı sormuşlardır. geometri sorusunun az olması bazı kesimleri mutlu etmiştir.*
felsefedeki michelangelo dan kimyada çıkan michelangeloyu elememi sağlamıştır.ama az daha göte geliyorduk.
o değil de kim hazırladı lan bu soruları.
sorularda yazım yanlışı yapanlar bizi test ediyor yahu nasıl iştir bu.
arkadaşım timar değil tımar.
anomallik değil kuzum anormallik olacak.
sorularda yazım yanlışı yapanlar bizi test ediyor yahu nasıl iştir bu.
arkadaşım timar değil tımar.
anomallik değil kuzum anormallik olacak.
kimsenin 160 soruyu doğru cevapları ve açıklamaları ile copy-paste yapmasın dediğim sınavdır.
yüzbinlerce insanı uçurumun kıyısına getirip şöyle bir aşağılara doğru baktıran sınav. her an uçabilirsiniz, ama bağdaş kurup seyre de dalabilirsiniz.
sosyal gerçekten pek çok insanı batırmıştır.nedeni ise ikinci bölüm sorularının ilk bölümde kullanılmasıdır.ösym her zamanki olayını yaparak matematikte iki şıklı soruyu çıkarmayı başarmıştır.*
saçmalıktan öte bişeydi bu anlayamadım.ikinci sınavda matematik bölüm testlerinde fizik sorusu çıkabilir diye şimdiden saçma düşüncelere kapıldım. (bkz: bi garip)
bütün yıl geometri çalışanların yasını tuttuğu sınav. hiç geometri yoktu. *
geometri sevmeyen kesim tarafından benimsenmiş fakat bendeniz gibi geometri severler ve canı sıkılınca dahi geometri çözenler tarafından pekte hoş karşılanmamıştır. sosyal bilgiler bölümüne zamanı yetiştirememiş biri olarak lanet olsun bu soruları hazırlayanlara demekten başka içimden hiçbirşey geçmeyen sınav. birde şu konu var ki "ulen öküz orda grup yazıyo periyot deil düzgün oku."
(bkz: ben bu yazıyı kendime yazdım)
(bkz: ben bu yazıyı kendime yazdım)
2010 ayağı ösym tarihinin yüz karası olan sınav. en alakasız şeyleri sormuşlar. mantık nedir lan? bugüne kadar çıkmamış konu? bir de 50 tane akademisyenin aylarca kapanıp hazırladığı sınavda çıkan hataya bakın! 91 asal sayıymış! diyecek lafım yok... full çekecektim be...
ayrıca türkçe ve sosyalden sıçtırtan, kasım kasım kasılmış, sadece 8 tane geometri sorusu barındırarak bünyemi pes ettirmeyi başarmış sınavdır.
ayrıca türkçe ve sosyalden sıçtırtan, kasım kasım kasılmış, sadece 8 tane geometri sorusu barındırarak bünyemi pes ettirmeyi başarmış sınavdır.
fen bilimlerinde yoruma dayalı sorular hakimdi. artık eski sorular yok, çarp/böl-ekle-çıkart. konuya hakim olmak bu sınavda başarıyı getirir. 1,5 milyon aday ter dökmüş. emeklerinin karşılıklarını almaları dilenir.
türkçe sorularıyla ağlatmıştır, sıçtırmıştır. 30 neti çok nadir bulan bir adam olarak 15 nete razıyım paşam.
sadece ogrencileri degil, dersaneleri de got etmis sinav.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar