bugün
- akp aslında yok her şey dekor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi6
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- devlet gücü6
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- haitinin gol atmış olması5
- anın görüntüsü17
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- oyuncu koltugu4
- 2026 dünya kupası23
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- lionel messi11
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karsan jest2
- dünya8
- duygusal yankı2
- zalican2
entry'ler (154)
anahtar.
kimse yazmamış ama, tekila ve vodkayı 2,5 tl'ye bulabileceğiniz rahat mı rahat mekan. hem ferah, hem geniş, hem ucuz, hem rahat. genelde kızlar tuvaleti dolu oluyor günde ortalama dört beş kız kustuğu için. erkekler tuvaletinden çıkan kız görürseniz şaşırmayın. yaşadım ordan biliyorum. unutmadan, son zamanlarda daimi müşterilerini üzmeye başladığını söylemek isterim. iki hafta kapalıydınız tamam. geçen yine gittim, yok efendim anahtar kayıpmış, yok efendim yemek varmış. hoş değil bunlar. özletmeyin kendinizi.
sigarayı ters yakmak başlı başına yapılan en şapşal kazalardandır.
yanlış önerme.
itiraf ediyorum: sözlükte bu kadar aşık yazar olduğundan haberim yoktu.
varlığı dert, yokluğu yara.
2011'e benzemesin, çok bi şey istemiyorum.
"Ne olacaksın sen şimdi?" diye soranlara, "başbakan" diye cevap verdiğim bölümüm. bazı insanların düşünceleri o kadar sığ ki, siyaset fakültesinde okuyorsan ya başkabakan olursun ya cumhurbaşkanı.
bu yaşıma kadar canımı en çok acıtmış olan olay. bu acı zamanla da geçmiyor ki. bak bir ay geçti, üç ay geçti, dördüncü ay geçti. sonra yıllar da geçicek. ama ben hep özlemeye devam edeceğim. yine sonunda kavuşamıcaz en çok acıtan işte.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
mesela facebookta birinin fotoğrafını çok beğendim "beğen" butonuna basıcam, eğer o fotoğrafı çok kişi beğenmişse vazgeçiyorum "hadi ordan lan, elli kişi beğenmiş daha ne?" moduna giriyorum.
öğrencileri psikopat haline getirmeyi amaç edinmiş yeryüzündeki bütün küfürleri sonuna kadar hakeden kurumun, lanet sınavı.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
"yıl olmuş 2011, insanlar doğru düzgün başlık açmasını bilmiyor." durumundan kat kat iyi olan saçma tespit.
ince bi davranış.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
sözlüğün ne hallere düştüğünün göstergesi.
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
yine gidip şifreye göz yuman, mağdurların karşısına 1234657448 kişi çıkaracağını iddia eden bir lidere sahip partiye verecekse hiç vermesindir. aman vermesindir, eksik olsundur efendim.
sol elle sağ ele oje sürmek. ya pa maz sı nız!
paraya doymayan adam.
kimi yazarların hissettiği duygu. (bkz: ben)
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.