bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- bir şeyler söyle3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- seri gizli artı oy veren melek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
entry'ler (154)
anahtar.
kimse yazmamış ama, tekila ve vodkayı 2,5 tl'ye bulabileceğiniz rahat mı rahat mekan. hem ferah, hem geniş, hem ucuz, hem rahat. genelde kızlar tuvaleti dolu oluyor günde ortalama dört beş kız kustuğu için. erkekler tuvaletinden çıkan kız görürseniz şaşırmayın. yaşadım ordan biliyorum. unutmadan, son zamanlarda daimi müşterilerini üzmeye başladığını söylemek isterim. iki hafta kapalıydınız tamam. geçen yine gittim, yok efendim anahtar kayıpmış, yok efendim yemek varmış. hoş değil bunlar. özletmeyin kendinizi.
sigarayı ters yakmak başlı başına yapılan en şapşal kazalardandır.
yanlış önerme.
itiraf ediyorum: sözlükte bu kadar aşık yazar olduğundan haberim yoktu.
varlığı dert, yokluğu yara.
2011'e benzemesin, çok bi şey istemiyorum.
"Ne olacaksın sen şimdi?" diye soranlara, "başbakan" diye cevap verdiğim bölümüm. bazı insanların düşünceleri o kadar sığ ki, siyaset fakültesinde okuyorsan ya başkabakan olursun ya cumhurbaşkanı.
bu yaşıma kadar canımı en çok acıtmış olan olay. bu acı zamanla da geçmiyor ki. bak bir ay geçti, üç ay geçti, dördüncü ay geçti. sonra yıllar da geçicek. ama ben hep özlemeye devam edeceğim. yine sonunda kavuşamıcaz en çok acıtan işte.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
mesela facebookta birinin fotoğrafını çok beğendim "beğen" butonuna basıcam, eğer o fotoğrafı çok kişi beğenmişse vazgeçiyorum "hadi ordan lan, elli kişi beğenmiş daha ne?" moduna giriyorum.
öğrencileri psikopat haline getirmeyi amaç edinmiş yeryüzündeki bütün küfürleri sonuna kadar hakeden kurumun, lanet sınavı.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
"yıl olmuş 2011, insanlar doğru düzgün başlık açmasını bilmiyor." durumundan kat kat iyi olan saçma tespit.
ince bi davranış.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
sözlüğün ne hallere düştüğünün göstergesi.
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
yine gidip şifreye göz yuman, mağdurların karşısına 1234657448 kişi çıkaracağını iddia eden bir lidere sahip partiye verecekse hiç vermesindir. aman vermesindir, eksik olsundur efendim.
sol elle sağ ele oje sürmek. ya pa maz sı nız!
paraya doymayan adam.
kimi yazarların hissettiği duygu. (bkz: ben)
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.