bugün
- sözlük kızlarının vücutları8
- yılmaz güney9
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- ameliyat olmak3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- kuzenin içine boşalmak9
- fakirin sevmesi hak mıdır2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- namaz takkesi4
- kemal kılıçdaroğlu17
- macaristan da sulyok'un görevden alınması2
- bu akşam rakı içecek olmam2
- sırrı süreyya önder4
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- winona ryder3
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- velvet5
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birader yazar olmak4
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- yengeyi götürmek3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- erkekler neden az yaşar4
- evde mum bulundurmak5
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- ioçk kızmış beyler4
- gulmekicinyaratilmis4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- metrobüs kliması4
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- yaşama nedenleri2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- chobani stadyumu2
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yaz aşkı bulamamak7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
entry'ler (154)
anahtar.
kimse yazmamış ama, tekila ve vodkayı 2,5 tl'ye bulabileceğiniz rahat mı rahat mekan. hem ferah, hem geniş, hem ucuz, hem rahat. genelde kızlar tuvaleti dolu oluyor günde ortalama dört beş kız kustuğu için. erkekler tuvaletinden çıkan kız görürseniz şaşırmayın. yaşadım ordan biliyorum. unutmadan, son zamanlarda daimi müşterilerini üzmeye başladığını söylemek isterim. iki hafta kapalıydınız tamam. geçen yine gittim, yok efendim anahtar kayıpmış, yok efendim yemek varmış. hoş değil bunlar. özletmeyin kendinizi.
sigarayı ters yakmak başlı başına yapılan en şapşal kazalardandır.
yanlış önerme.
itiraf ediyorum: sözlükte bu kadar aşık yazar olduğundan haberim yoktu.
varlığı dert, yokluğu yara.
2011'e benzemesin, çok bi şey istemiyorum.
"Ne olacaksın sen şimdi?" diye soranlara, "başbakan" diye cevap verdiğim bölümüm. bazı insanların düşünceleri o kadar sığ ki, siyaset fakültesinde okuyorsan ya başkabakan olursun ya cumhurbaşkanı.
bu yaşıma kadar canımı en çok acıtmış olan olay. bu acı zamanla da geçmiyor ki. bak bir ay geçti, üç ay geçti, dördüncü ay geçti. sonra yıllar da geçicek. ama ben hep özlemeye devam edeceğim. yine sonunda kavuşamıcaz en çok acıtan işte.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
mesela facebookta birinin fotoğrafını çok beğendim "beğen" butonuna basıcam, eğer o fotoğrafı çok kişi beğenmişse vazgeçiyorum "hadi ordan lan, elli kişi beğenmiş daha ne?" moduna giriyorum.
öğrencileri psikopat haline getirmeyi amaç edinmiş yeryüzündeki bütün küfürleri sonuna kadar hakeden kurumun, lanet sınavı.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
"yıl olmuş 2011, insanlar doğru düzgün başlık açmasını bilmiyor." durumundan kat kat iyi olan saçma tespit.
ince bi davranış.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
sözlüğün ne hallere düştüğünün göstergesi.
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
yine gidip şifreye göz yuman, mağdurların karşısına 1234657448 kişi çıkaracağını iddia eden bir lidere sahip partiye verecekse hiç vermesindir. aman vermesindir, eksik olsundur efendim.
sol elle sağ ele oje sürmek. ya pa maz sı nız!
paraya doymayan adam.
kimi yazarların hissettiği duygu. (bkz: ben)
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.