bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- tarot falına inanan salak8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez17
- fransız arabaları3
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar2
- aldım kabul ettim3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- bazı alimler2
- devşirmelik makamı13
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- lionel messi11
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- erkekler neden aldatır2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- helal olsun be2
- ithal et2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
entry'ler (154)
anahtar.
kimse yazmamış ama, tekila ve vodkayı 2,5 tl'ye bulabileceğiniz rahat mı rahat mekan. hem ferah, hem geniş, hem ucuz, hem rahat. genelde kızlar tuvaleti dolu oluyor günde ortalama dört beş kız kustuğu için. erkekler tuvaletinden çıkan kız görürseniz şaşırmayın. yaşadım ordan biliyorum. unutmadan, son zamanlarda daimi müşterilerini üzmeye başladığını söylemek isterim. iki hafta kapalıydınız tamam. geçen yine gittim, yok efendim anahtar kayıpmış, yok efendim yemek varmış. hoş değil bunlar. özletmeyin kendinizi.
sigarayı ters yakmak başlı başına yapılan en şapşal kazalardandır.
yanlış önerme.
itiraf ediyorum: sözlükte bu kadar aşık yazar olduğundan haberim yoktu.
varlığı dert, yokluğu yara.
2011'e benzemesin, çok bi şey istemiyorum.
"Ne olacaksın sen şimdi?" diye soranlara, "başbakan" diye cevap verdiğim bölümüm. bazı insanların düşünceleri o kadar sığ ki, siyaset fakültesinde okuyorsan ya başkabakan olursun ya cumhurbaşkanı.
bu yaşıma kadar canımı en çok acıtmış olan olay. bu acı zamanla da geçmiyor ki. bak bir ay geçti, üç ay geçti, dördüncü ay geçti. sonra yıllar da geçicek. ama ben hep özlemeye devam edeceğim. yine sonunda kavuşamıcaz en çok acıtan işte.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
bir anda aklına düşer, o mavi gözleri, gülümseyen yüzü sonra sen bişiiler yazarsın, ağlarsın, birilerine anlatırsın ama ona ulaşamazsın. ne yaparsan yap ulaşamazsın.
mesela facebookta birinin fotoğrafını çok beğendim "beğen" butonuna basıcam, eğer o fotoğrafı çok kişi beğenmişse vazgeçiyorum "hadi ordan lan, elli kişi beğenmiş daha ne?" moduna giriyorum.
öğrencileri psikopat haline getirmeyi amaç edinmiş yeryüzündeki bütün küfürleri sonuna kadar hakeden kurumun, lanet sınavı.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
ygs dediniz şifre çıktı. lys dediniz sorular çalındı. şimdi sıra açıklamaya geldiğinde sanki gezi planına gün belirler gibi "haftasonu da olabilir, pazartesi de olur, perşembe de olabilir yeaani kafamıza göre takılıyoruz be kanka" modunda girildi.
sizin işiniz bu değil mi zaten? siz bu iş için para almıyor musunuz? karnınızı doyurmuyor musunuz?
hepsi haram olsun lan. çok içten söylüyorum bunu yazıklar olsun.
insanda yaşama hevesi bırakmıyorsunuz. bari çıkın deyin ki "biz bunu açıklamacağız. ya da iki ay sonra açıklayacağız" deyin. beklemeyelim. her dakika o ösym'nin boktan sitesine girmek zorunda kalmayalım. sinir sahibi olduk burda.
"yıl olmuş 2011, insanlar doğru düzgün başlık açmasını bilmiyor." durumundan kat kat iyi olan saçma tespit.
ince bi davranış.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
duyarlılığın göstergesi.
olması gereken.
takdir edilen.
sözlüğün ne hallere düştüğünün göstergesi.
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
gitmek için hala neyi bekliyoruz?
yine gidip şifreye göz yuman, mağdurların karşısına 1234657448 kişi çıkaracağını iddia eden bir lidere sahip partiye verecekse hiç vermesindir. aman vermesindir, eksik olsundur efendim.
sol elle sağ ele oje sürmek. ya pa maz sı nız!
paraya doymayan adam.
kimi yazarların hissettiği duygu. (bkz: ben)
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.
sebepleri arasında şunları gösterebiliriz:
1) neden kötülendiği anlaşılmayan entryler
bir entry girersiniz, mesela bilgi içerikli veya yalnızca tanım yapılmış olan. bir bakmışsınız ki kötülenmiş. sebebi nedir bilemezsiniz. kötüleyenin sebebini mesajla bildirmesini de istersiniz ama sebebini onun da bilmediğini düşünürsek bu neredeyse imkansız bir olaydır. sonuç olarak siz yazdığınızla, araştırdığınızla, emek harcadığınızla kalırsınız.
2) atatürk veya türkiye "cumhuriyeti" hakkında girdiğiniz entrylerin +'dan çok - oy alması
bu devlet onun sayesinde varsa, biz her şeyimizi ona borçluysak ve bundan gurur duyuyorsak bunu özgürce ifade etme hakkına da sahibiz. ama ne yazık ki bazı atatürk karşıtları, cumhuriyet, demokrasi ile alakası olmayan şeriat yanlıları -belli ki yaşadıkları ülkeden ve ülkedeki düzenden oldukça rahatsızlar- durmadan -'lerler. onu geçtim, şeriat karşıtı bir yazının sürekli - oy alması bu sözlüğün artık eskisi gibi değil de iktidar yalakası, bilinçsiz yazarlardan meydana geldiğini gösteriyor. hepsi demiyorum tabii ki. sadece gözlemlediğim kadarıyla konuşuyorum.
3) yazdığınız yazıların, girdiğiniz entrylerin okunmaması *
şimdi ben bunu yazıyorum ya, kimse okumayacak. biliyorum. bu da benim boşa kürek çektiğimi gösteriyor. e öyleyse geçerim duvarın karşısına konuşurum. hem bir beklentim de olmaz bu sayede. bu da benim yazma isteğimi köreltmez.
4) neden silindiği anlaşılamayan entryler
bir bakmışsınız ki silik yazısının yanında birkaç rakam belirmiş. "siyaset de yapmadım, küfür de etmedim, cinsel içerikli şeyler de paylaşmadım e peki?" merakla bakarsınız; sebep olarak da "ilk cümle tanım içermeli" diye de yazmış mod hazretleri. oysaki zaten ilk cümle tanım. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu lan?
işte öyle. zaten bir süredir yazmıyorum burada. ama bundan sonra da çok sık gireceğimi zannetmiyorum. zannetmiyorum diyorum çünkü büyük konuşmak istemiyorum. ben seviyordum yani burayı.
yine kendi kendime konuştum. neyse gideyim ben.