bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yazarların en sevdiği meyve9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- seni hayata bağlayan şey12
- 22 haziran 20262
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- opel omega b2
- türkiye a milli futbol takımı14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
T itreten
O smanlı
G eri
G eldi.
O smanlı
G eri
G eldi.
Götüne don alamayan tüplü şahine binemeyen fakir aktrollerin aracın keyfini çıkaracaklara saldırmasını Bu başlıkta gülerek izliyoruz.
Araba 400 bin küsur olacak diyorlar hayalimde bile göremem. Bir söz vardır çok da manidardır.
(bkz: ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça)
(bkz: ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça)
Yapacaksanız yapın artık. Bıktık be! Yerli ve milli, yerli ve milli, yerli ve milli... Başka laf bilmeyen herifler togg togg... Alt tarafı bir otomobil. Yapılsın tabiki; ama bu kadar da milletle dalga geçilmez be kardeşim. Yeter artık!
400bin küsür fiyatlar dolar 7 lirayken konuşuluyordu, bence güncel kurdan konuşalım biraz da, hasbelkader çıkarsa falan hazırlıklı olalım, para biriktirelim.
ona iki milyon vereceğime ev alırım.
fiyatı ağzımdan kaçırdım kusura bakmazsınız artık.
fiyatı ağzımdan kaçırdım kusura bakmazsınız artık.
logosu belli olmuş
görsel
görsel
görsel
logosunun çalıntı olduğu iddiası vardır.
Anlaşılan Gene Yandaş Bir Ajansa paralar kaptırılıp Vergilerimiz Çarçur Edilmiş.
logosunun çalıntı olduğu iddiası vardır.
Anlaşılan Gene Yandaş Bir Ajansa paralar kaptırılıp Vergilerimiz Çarçur Edilmiş.
kendi alanında başarılı olduğu takdirde ülke genelinde üretim konusunda ciddi bir güven ve hareket bilinci oluşturacak şirkettir. bu bakımdan kilit bir öneme sahiptir.
ABD Las Vegas'taki CES 2022 fuarı için Atatürk Havalimanı'nda uçağa yüklenerek götürülen yerli otomobil markası.
https://bit.ly/3mo3f5r
https://bit.ly/3mo3f5r
hey maşallah denir.
togg'un bagajını açan muhabir
https://www.youtube.com/watch?v=Ce0fUg84dPE
https://www.youtube.com/watch?v=Ce0fUg84dPE
Lan arabaya niye bagajda 2 kilo metamfetamin varmış gibi muamele yaptılar ki şimdi bagajı kapamalar falan apar topar.
Ne idugu belli olmayan ve daha 40 milyon firin ekmek yenmesi gereken, olu dogmus araba. Tarlada irgat gibi surulmus 2.el asiret paket passat'i tercih ederim daha iyi.
bagajı ayıplı araba !..
Bu arabanın sahiplerine diyeceğim tek şey.togg açın halinden anlamaz.
40 bin euro fabrika satış fiyatı. Vergisiz hali. Aslında ucuz sadece biz fakiriz.
https://www.youtube.com/w...h?v=yc6HfRyZFHQ&t=30s
elektrikli araç ile lpg'li araç arasında fark kalmadı gibi.
elektrikli araç ile lpg'li araç arasında fark kalmadı gibi.
Rakibi! Adamlar yılların teknoloji devi ve daha da kötüye bunlar kendi aralarında bilgi alışverişi de yapıyor ve sen gelmiş muhtemelen onların 3-4 yıllık reklam parası ile onlardan aldığın teknoloji ile onları geçeceksin...
https://www.reddit.com/r/...gy_that_allows_to_change/
https://www.reddit.com/r/...gy_that_allows_to_change/
Yerli arabadan gümrük vergisi alınmayacakmış.
Eğer fiyatı o kadar olursa elde kalacak olan arabadır. Bir sürü rakipleri var bu aracın. Bu kadar para verip togg mu alırlar yoksa yarı fiyatına tesla, porche nin elektriklilerini mi. Ucuz olması albeniyi artırır.
Dışarıya ucuz içeriye pahalı satılacağını düşündüğüm yerli ve milli araba. Abd'de Avrupa'da 50-60 bin dolara euroya bu arabayı kimse almaz.
toplu konut idaresinin (toki) şehrin en güzel yerlerine, metro tramvay cadde gibi şehir merkezlerine milyonluk lüks daireler yapmasına bakıp fakir fukara düşük gelirli insanlar ev sahibi olsun diye kurulmuş bir yapı lüks konut üretiyor diyenlere "sen fakirlerin düşük ücretlilerin ev sahibi olmasını istemiyorsun" demek gibi bir durumu togg projesinde yaşıyoruz.
örn: tamamen elektrikli volvo c40 recharge satışa sunuldu. yalnızca Care by Volvo hizmeti aracılığıyla online olarak satılan araç aylık abonelikle satın alabilirsiniz.
Ayda £ 729'dan başlayan fiyatla satışa sunulan bu aracın taksitlendirmesine servis, yol yardımı, sigorta ve garanti dahildir.
63 bin euro civarında satılan bu araç devlet teşvikleri düşük vergiler süreli vergi muafiyetleri varken elektrikli araçlara Avrupa’da ödül, Türkiye’de ceza uygulanıyor.
örn: bırakın avrupa'nın ağa baba ülkelerini, Romanya da 8 yaşından büyük araç için ilave 1500 € hurda teşviki ile tam elektrikli araçlar için 10000 €, yeni hibrit araçları için 4500 € satın alma teşviki uygulanmaktadır. Ayrıca elektrikli araçlar mülkiyet vergisinden muaftırlar.
bizde nasıl olacak?
siz ucuz arabaya binebileceğinizi mi sanıyorsunuz?
toplu konut idaresince yapılan teşvik uygulanan yol kenarında lüks konutlara bakıp "toki garibanı ev sahibi yapıyor" diye sevinen cahillerden olmayın.
örn: tamamen elektrikli volvo c40 recharge satışa sunuldu. yalnızca Care by Volvo hizmeti aracılığıyla online olarak satılan araç aylık abonelikle satın alabilirsiniz.
Ayda £ 729'dan başlayan fiyatla satışa sunulan bu aracın taksitlendirmesine servis, yol yardımı, sigorta ve garanti dahildir.
63 bin euro civarında satılan bu araç devlet teşvikleri düşük vergiler süreli vergi muafiyetleri varken elektrikli araçlara Avrupa’da ödül, Türkiye’de ceza uygulanıyor.
örn: bırakın avrupa'nın ağa baba ülkelerini, Romanya da 8 yaşından büyük araç için ilave 1500 € hurda teşviki ile tam elektrikli araçlar için 10000 €, yeni hibrit araçları için 4500 € satın alma teşviki uygulanmaktadır. Ayrıca elektrikli araçlar mülkiyet vergisinden muaftırlar.
bizde nasıl olacak?
siz ucuz arabaya binebileceğinizi mi sanıyorsunuz?
toplu konut idaresince yapılan teşvik uygulanan yol kenarında lüks konutlara bakıp "toki garibanı ev sahibi yapıyor" diye sevinen cahillerden olmayın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar