bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- yürüyüş partisi8
- lise defteri6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ilgi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- beyaz otomobil satın almak14
- dünya3
- ismet gurbuz 20245
- kadınların beli açık gezmesi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- gönüllü esaret paradoksu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- makarna süzmek5
- bugün de meme atan olmaması13
- güne bir şarkı bırak19
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
T itreten
O smanlı
G eri
G eldi.
O smanlı
G eri
G eldi.
Götüne don alamayan tüplü şahine binemeyen fakir aktrollerin aracın keyfini çıkaracaklara saldırmasını Bu başlıkta gülerek izliyoruz.
Araba 400 bin küsur olacak diyorlar hayalimde bile göremem. Bir söz vardır çok da manidardır.
(bkz: ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça)
(bkz: ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça)
Yapacaksanız yapın artık. Bıktık be! Yerli ve milli, yerli ve milli, yerli ve milli... Başka laf bilmeyen herifler togg togg... Alt tarafı bir otomobil. Yapılsın tabiki; ama bu kadar da milletle dalga geçilmez be kardeşim. Yeter artık!
400bin küsür fiyatlar dolar 7 lirayken konuşuluyordu, bence güncel kurdan konuşalım biraz da, hasbelkader çıkarsa falan hazırlıklı olalım, para biriktirelim.
ona iki milyon vereceğime ev alırım.
fiyatı ağzımdan kaçırdım kusura bakmazsınız artık.
fiyatı ağzımdan kaçırdım kusura bakmazsınız artık.
logosu belli olmuş
görsel
görsel
görsel
logosunun çalıntı olduğu iddiası vardır.
Anlaşılan Gene Yandaş Bir Ajansa paralar kaptırılıp Vergilerimiz Çarçur Edilmiş.
logosunun çalıntı olduğu iddiası vardır.
Anlaşılan Gene Yandaş Bir Ajansa paralar kaptırılıp Vergilerimiz Çarçur Edilmiş.
kendi alanında başarılı olduğu takdirde ülke genelinde üretim konusunda ciddi bir güven ve hareket bilinci oluşturacak şirkettir. bu bakımdan kilit bir öneme sahiptir.
ABD Las Vegas'taki CES 2022 fuarı için Atatürk Havalimanı'nda uçağa yüklenerek götürülen yerli otomobil markası.
https://bit.ly/3mo3f5r
https://bit.ly/3mo3f5r
hey maşallah denir.
togg'un bagajını açan muhabir
https://www.youtube.com/watch?v=Ce0fUg84dPE
https://www.youtube.com/watch?v=Ce0fUg84dPE
Lan arabaya niye bagajda 2 kilo metamfetamin varmış gibi muamele yaptılar ki şimdi bagajı kapamalar falan apar topar.
Ne idugu belli olmayan ve daha 40 milyon firin ekmek yenmesi gereken, olu dogmus araba. Tarlada irgat gibi surulmus 2.el asiret paket passat'i tercih ederim daha iyi.
bagajı ayıplı araba !..
Bu arabanın sahiplerine diyeceğim tek şey.togg açın halinden anlamaz.
40 bin euro fabrika satış fiyatı. Vergisiz hali. Aslında ucuz sadece biz fakiriz.
https://www.youtube.com/w...h?v=yc6HfRyZFHQ&t=30s
elektrikli araç ile lpg'li araç arasında fark kalmadı gibi.
elektrikli araç ile lpg'li araç arasında fark kalmadı gibi.
Rakibi! Adamlar yılların teknoloji devi ve daha da kötüye bunlar kendi aralarında bilgi alışverişi de yapıyor ve sen gelmiş muhtemelen onların 3-4 yıllık reklam parası ile onlardan aldığın teknoloji ile onları geçeceksin...
https://www.reddit.com/r/...gy_that_allows_to_change/
https://www.reddit.com/r/...gy_that_allows_to_change/
Yerli arabadan gümrük vergisi alınmayacakmış.
Eğer fiyatı o kadar olursa elde kalacak olan arabadır. Bir sürü rakipleri var bu aracın. Bu kadar para verip togg mu alırlar yoksa yarı fiyatına tesla, porche nin elektriklilerini mi. Ucuz olması albeniyi artırır.
Dışarıya ucuz içeriye pahalı satılacağını düşündüğüm yerli ve milli araba. Abd'de Avrupa'da 50-60 bin dolara euroya bu arabayı kimse almaz.
toplu konut idaresinin (toki) şehrin en güzel yerlerine, metro tramvay cadde gibi şehir merkezlerine milyonluk lüks daireler yapmasına bakıp fakir fukara düşük gelirli insanlar ev sahibi olsun diye kurulmuş bir yapı lüks konut üretiyor diyenlere "sen fakirlerin düşük ücretlilerin ev sahibi olmasını istemiyorsun" demek gibi bir durumu togg projesinde yaşıyoruz.
örn: tamamen elektrikli volvo c40 recharge satışa sunuldu. yalnızca Care by Volvo hizmeti aracılığıyla online olarak satılan araç aylık abonelikle satın alabilirsiniz.
Ayda £ 729'dan başlayan fiyatla satışa sunulan bu aracın taksitlendirmesine servis, yol yardımı, sigorta ve garanti dahildir.
63 bin euro civarında satılan bu araç devlet teşvikleri düşük vergiler süreli vergi muafiyetleri varken elektrikli araçlara Avrupa’da ödül, Türkiye’de ceza uygulanıyor.
örn: bırakın avrupa'nın ağa baba ülkelerini, Romanya da 8 yaşından büyük araç için ilave 1500 € hurda teşviki ile tam elektrikli araçlar için 10000 €, yeni hibrit araçları için 4500 € satın alma teşviki uygulanmaktadır. Ayrıca elektrikli araçlar mülkiyet vergisinden muaftırlar.
bizde nasıl olacak?
siz ucuz arabaya binebileceğinizi mi sanıyorsunuz?
toplu konut idaresince yapılan teşvik uygulanan yol kenarında lüks konutlara bakıp "toki garibanı ev sahibi yapıyor" diye sevinen cahillerden olmayın.
örn: tamamen elektrikli volvo c40 recharge satışa sunuldu. yalnızca Care by Volvo hizmeti aracılığıyla online olarak satılan araç aylık abonelikle satın alabilirsiniz.
Ayda £ 729'dan başlayan fiyatla satışa sunulan bu aracın taksitlendirmesine servis, yol yardımı, sigorta ve garanti dahildir.
63 bin euro civarında satılan bu araç devlet teşvikleri düşük vergiler süreli vergi muafiyetleri varken elektrikli araçlara Avrupa’da ödül, Türkiye’de ceza uygulanıyor.
örn: bırakın avrupa'nın ağa baba ülkelerini, Romanya da 8 yaşından büyük araç için ilave 1500 € hurda teşviki ile tam elektrikli araçlar için 10000 €, yeni hibrit araçları için 4500 € satın alma teşviki uygulanmaktadır. Ayrıca elektrikli araçlar mülkiyet vergisinden muaftırlar.
bizde nasıl olacak?
siz ucuz arabaya binebileceğinizi mi sanıyorsunuz?
toplu konut idaresince yapılan teşvik uygulanan yol kenarında lüks konutlara bakıp "toki garibanı ev sahibi yapıyor" diye sevinen cahillerden olmayın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar