bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 20262
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
böyle giderse; üretime geçtikten sona, bi 700.000 türk lirası karşılığında anca alınabilecek araç...
t: yerli otomobildir kendisi. avrupa'da ve asya'da şaka maka bolca beğenilmiştir. umarım planlandığı gibi, 2022 yılında seri üretime geçilebilir.
t: yerli otomobildir kendisi. avrupa'da ve asya'da şaka maka bolca beğenilmiştir. umarım planlandığı gibi, 2022 yılında seri üretime geçilebilir.
Hiçbir marka, modelini boş-full-dolu diye sınıflandırmaz. Keriz oltası olmuş basbayağ :d
bahsi geçen sayılarla piyasaya çıkması imkânsız olan araçtır. 2-3 yıl sonra çıkacaksa minimum +%30 daha pahalı olacaktır.
2022 DE YOLLARDA OLACAĞI iDDA EDiLiYOR.
ÇOK BÜYÜK iDDAYA GiRDiM, SÖYLEDiKLERi TARiHTE NATTAN iNiP YOLLARDA GÖRÜRSEK ÇALIŞTĞIM FABRiKADA EŞŞEK GiBi ANIRACAM.
ÇOK BÜYÜK iDDAYA GiRDiM, SÖYLEDiKLERi TARiHTE NATTAN iNiP YOLLARDA GÖRÜRSEK ÇALIŞTĞIM FABRiKADA EŞŞEK GiBi ANIRACAM.
Kim nasıl okuyacak bu ismi, doğru düzgün bir isim koyulsa keşke şu araca.
Gerçi oğuz kaxan, tengir tungur gibi bir isim koyulur kesin.
Gerçi oğuz kaxan, tengir tungur gibi bir isim koyulur kesin.
isim ofsayt birde pahalı.
(bkz: togg kapı sesi)
hiçbir zaman seri üretime geçilmeyecek ve türkiye karayollarında hiçbir zaman göremeyeceğimiz araba markası.
sadece bir propagandaydı. hayal kurmayın.
sadece bir propagandaydı. hayal kurmayın.
umarum bogg olmaz.
Zamanında yaptığımız ve daha sonra rafa kaldırılan devrim arabalarını hatırlayın. Onun sonunun gelmesinin sebebi de aptal aptal dalga geçenler ve arabanın kuyusunu kazanlardı. Bugün TOGG yerli elektrikli araç üretimi yapacak olan bir ülkeyiz ve hala içimizdeki beyinsizler bunu yıkmaya çalışıyorlar. Aynı hataları yapmaktan vazgeçmiyoruz.
fakat bunun adı muhalefet değil en basit tabir ile ahmaklıktır. bu vatanın aziz mühendislerinin yüksek çabasını takdir edin ve en azından buna çomak sokmaya çalışmayın. Bırakın da bari evlatlarımızın zamanında ülkemiz kendi arabasını üretebiliyor olsun.
fakat bunun adı muhalefet değil en basit tabir ile ahmaklıktır. bu vatanın aziz mühendislerinin yüksek çabasını takdir edin ve en azından buna çomak sokmaya çalışmayın. Bırakın da bari evlatlarımızın zamanında ülkemiz kendi arabasını üretebiliyor olsun.
çamurdan da olsa üretilmesi gereken araç.
bu ülke türk haricinde 70-75 tane ırka ev sahipliği yapıp yılda milyarlarca dolar zarar ediyor. arap,k*rt, ermeni gibi ırkların bu ülkeye verdiği zararlar saymakla bitmez.
benzin ile çalışan araç furyasını 20-30 sene önce kaçırdık. şimdi yeni bir çağ başlıyor otomobil sektöründe.
mutlaka üretmeliyiz. üretelim ki mantığını çözelim.
bu ülke türk haricinde 70-75 tane ırka ev sahipliği yapıp yılda milyarlarca dolar zarar ediyor. arap,k*rt, ermeni gibi ırkların bu ülkeye verdiği zararlar saymakla bitmez.
benzin ile çalışan araç furyasını 20-30 sene önce kaçırdık. şimdi yeni bir çağ başlıyor otomobil sektöründe.
mutlaka üretmeliyiz. üretelim ki mantığını çözelim.
Yedek parçası çok pahalı.
Jet Fadıl'ın imza procesi..
bu araç üretim projesi ne oldu acaba o kadar hava atıyorduk kendi arabamızı üreteceğiz diye...
yalan oldu galiba diğerleri gibi..
yalan oldu galiba diğerleri gibi..
rte nin inşaat ekonomisi stratejisi gereği şuan marmara çevresindeki çelik imalatçıları, harıl harıl yapısal çelik inşaat işlerini yapmaktalar.
fabrika inşaatı bittikten sonra 2022 sonunda yollarda olur mu olmaz mı hep birlikte göreceğiz.
fabrika inşaatı bittikten sonra 2022 sonunda yollarda olur mu olmaz mı hep birlikte göreceğiz.
italya tarafından Çin için tasarlanmış, Çin beğenmeyince akboylara kakalanmış zavallı otomobil takımı.
Seri üretimi yoktur.
italyan üretimi bir arabayla yerli, milli masturbasyonu yapılmaktadır.
Bu iğrenç bir şey.
Seri üretimi yoktur.
italyan üretimi bir arabayla yerli, milli masturbasyonu yapılmaktadır.
Bu iğrenç bir şey.
gemlik ilçesini il yapacak fabrikada üretilecektir.
https://www.donanimhaber....-carpici-aciklama--135397
Babayiğitlerden birisi Elektrik araba için erken demiş.
Babayiğitlerden birisi Elektrik araba için erken demiş.
Cahil beyanı. Yeni nesil şarj istasyonlarıyla en fazla yarım saatte yüzde 80 doluyor bataryalar.
1 buçuk milyon tl satış fiyatıyla gururumuz diye seçim meydanlarında anırmazlarsa bende birşey bilmiyorum.
Malum zat gecen yabancılar depolarını fulleyip dişarı çıkiyorlar diye gururlanmıştı. Aynı şey.
Malum zat gecen yabancılar depolarını fulleyip dişarı çıkiyorlar diye gururlanmıştı. Aynı şey.
nah emotu olsa da atabilsem şuraya.
Her araba modelinin kendine has bir kokusu vardır. Yerli ve milli arabamız nasıl kokacak meraklardayız.
(bkz: Togg kokusu)
(bkz: Togg kokusu)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar