bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
böyle giderse; üretime geçtikten sona, bi 700.000 türk lirası karşılığında anca alınabilecek araç...
t: yerli otomobildir kendisi. avrupa'da ve asya'da şaka maka bolca beğenilmiştir. umarım planlandığı gibi, 2022 yılında seri üretime geçilebilir.
t: yerli otomobildir kendisi. avrupa'da ve asya'da şaka maka bolca beğenilmiştir. umarım planlandığı gibi, 2022 yılında seri üretime geçilebilir.
Hiçbir marka, modelini boş-full-dolu diye sınıflandırmaz. Keriz oltası olmuş basbayağ :d
bahsi geçen sayılarla piyasaya çıkması imkânsız olan araçtır. 2-3 yıl sonra çıkacaksa minimum +%30 daha pahalı olacaktır.
2022 DE YOLLARDA OLACAĞI iDDA EDiLiYOR.
ÇOK BÜYÜK iDDAYA GiRDiM, SÖYLEDiKLERi TARiHTE NATTAN iNiP YOLLARDA GÖRÜRSEK ÇALIŞTĞIM FABRiKADA EŞŞEK GiBi ANIRACAM.
ÇOK BÜYÜK iDDAYA GiRDiM, SÖYLEDiKLERi TARiHTE NATTAN iNiP YOLLARDA GÖRÜRSEK ÇALIŞTĞIM FABRiKADA EŞŞEK GiBi ANIRACAM.
Kim nasıl okuyacak bu ismi, doğru düzgün bir isim koyulsa keşke şu araca.
Gerçi oğuz kaxan, tengir tungur gibi bir isim koyulur kesin.
Gerçi oğuz kaxan, tengir tungur gibi bir isim koyulur kesin.
isim ofsayt birde pahalı.
(bkz: togg kapı sesi)
hiçbir zaman seri üretime geçilmeyecek ve türkiye karayollarında hiçbir zaman göremeyeceğimiz araba markası.
sadece bir propagandaydı. hayal kurmayın.
sadece bir propagandaydı. hayal kurmayın.
umarum bogg olmaz.
Zamanında yaptığımız ve daha sonra rafa kaldırılan devrim arabalarını hatırlayın. Onun sonunun gelmesinin sebebi de aptal aptal dalga geçenler ve arabanın kuyusunu kazanlardı. Bugün TOGG yerli elektrikli araç üretimi yapacak olan bir ülkeyiz ve hala içimizdeki beyinsizler bunu yıkmaya çalışıyorlar. Aynı hataları yapmaktan vazgeçmiyoruz.
fakat bunun adı muhalefet değil en basit tabir ile ahmaklıktır. bu vatanın aziz mühendislerinin yüksek çabasını takdir edin ve en azından buna çomak sokmaya çalışmayın. Bırakın da bari evlatlarımızın zamanında ülkemiz kendi arabasını üretebiliyor olsun.
fakat bunun adı muhalefet değil en basit tabir ile ahmaklıktır. bu vatanın aziz mühendislerinin yüksek çabasını takdir edin ve en azından buna çomak sokmaya çalışmayın. Bırakın da bari evlatlarımızın zamanında ülkemiz kendi arabasını üretebiliyor olsun.
çamurdan da olsa üretilmesi gereken araç.
bu ülke türk haricinde 70-75 tane ırka ev sahipliği yapıp yılda milyarlarca dolar zarar ediyor. arap,k*rt, ermeni gibi ırkların bu ülkeye verdiği zararlar saymakla bitmez.
benzin ile çalışan araç furyasını 20-30 sene önce kaçırdık. şimdi yeni bir çağ başlıyor otomobil sektöründe.
mutlaka üretmeliyiz. üretelim ki mantığını çözelim.
bu ülke türk haricinde 70-75 tane ırka ev sahipliği yapıp yılda milyarlarca dolar zarar ediyor. arap,k*rt, ermeni gibi ırkların bu ülkeye verdiği zararlar saymakla bitmez.
benzin ile çalışan araç furyasını 20-30 sene önce kaçırdık. şimdi yeni bir çağ başlıyor otomobil sektöründe.
mutlaka üretmeliyiz. üretelim ki mantığını çözelim.
Yedek parçası çok pahalı.
Jet Fadıl'ın imza procesi..
bu araç üretim projesi ne oldu acaba o kadar hava atıyorduk kendi arabamızı üreteceğiz diye...
yalan oldu galiba diğerleri gibi..
yalan oldu galiba diğerleri gibi..
rte nin inşaat ekonomisi stratejisi gereği şuan marmara çevresindeki çelik imalatçıları, harıl harıl yapısal çelik inşaat işlerini yapmaktalar.
fabrika inşaatı bittikten sonra 2022 sonunda yollarda olur mu olmaz mı hep birlikte göreceğiz.
fabrika inşaatı bittikten sonra 2022 sonunda yollarda olur mu olmaz mı hep birlikte göreceğiz.
italya tarafından Çin için tasarlanmış, Çin beğenmeyince akboylara kakalanmış zavallı otomobil takımı.
Seri üretimi yoktur.
italyan üretimi bir arabayla yerli, milli masturbasyonu yapılmaktadır.
Bu iğrenç bir şey.
Seri üretimi yoktur.
italyan üretimi bir arabayla yerli, milli masturbasyonu yapılmaktadır.
Bu iğrenç bir şey.
gemlik ilçesini il yapacak fabrikada üretilecektir.
https://www.donanimhaber....-carpici-aciklama--135397
Babayiğitlerden birisi Elektrik araba için erken demiş.
Babayiğitlerden birisi Elektrik araba için erken demiş.
Cahil beyanı. Yeni nesil şarj istasyonlarıyla en fazla yarım saatte yüzde 80 doluyor bataryalar.
1 buçuk milyon tl satış fiyatıyla gururumuz diye seçim meydanlarında anırmazlarsa bende birşey bilmiyorum.
Malum zat gecen yabancılar depolarını fulleyip dişarı çıkiyorlar diye gururlanmıştı. Aynı şey.
Malum zat gecen yabancılar depolarını fulleyip dişarı çıkiyorlar diye gururlanmıştı. Aynı şey.
nah emotu olsa da atabilsem şuraya.
Her araba modelinin kendine has bir kokusu vardır. Yerli ve milli arabamız nasıl kokacak meraklardayız.
(bkz: Togg kokusu)
(bkz: Togg kokusu)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar