bugün
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- bazen şık bazen relax mod2
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- yalaka2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sophia osako2
- fight club5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kemalist dünya24
- bioloji2
- cevcet2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- hesabı gizliye almak3
- anın görüntüsü20
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- true'nun çaylak olması16
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
o kadar da kötü değil. ilke göre fena sayılmaz.
ortalama bir avrupa arabası da bu donanımlara sahip.
eğer togg devam ederse daha iyi hale gelecektir. sadece zaman lazım.
ortalama bir avrupa arabası da bu donanımlara sahip.
eğer togg devam ederse daha iyi hale gelecektir. sadece zaman lazım.
T10f sedan modelleri ile satış rakamlarını ciddi derecede artıracak olan markadır, şuanda bile Ankara’da her güzergahta t10x modeli suvlarını görmenin mümkün olduğu markadır, baya iyi satmış adamlar tebrik etmek gerek.
artık model güncellemesi yapması gerekiyor. 3 sene önceki t10x ile aynı tasarım halen.
Pahalı ve modelleri hep aynı millet ekran arızası çok yaşanıyor diye şikayet ediyolardı.
masklavi hocam bir arabanın güncellenmesi için en az bi 5-6 yıl aynı tarzda satılması gerekir. bu 5-6 yıllık süre zarfında model sadece makyaj operasyonu geçirebilir.
5-6 yıla yeni bir kasada ya da yeni bir platformda çıkacaktır elbet.
5-6 yıla yeni bir kasada ya da yeni bir platformda çıkacaktır elbet.
2024 te 14 milyar tl zarar etmiş .
Tesla daha ucuz. Tesla almak daha mantıklı.
200 kişiyi işten çıkardığı iddia edilen fabrika.
https://www.bursahakimiye...n-cikarma-iddiasi-1470112
https://www.bursahakimiye...n-cikarma-iddiasi-1470112
en ucuz arabası ÖTV düzenlemesi sonrası 1 milyom 900 bin oldu.
300 işçi çıkarılmış.
Eurocap' ten 5 yıldız alarak Avrupa'da da başarılı işlere imza atacak olan markadır, gerçektende gurur vericidir bu durum 5 yıldız almak her markanın harcı değildir.
Türkiye'nin yerli ve milli otomobili Togg, Euro NCAP testlerinden 5 yıldız aldı.
Türkiye'nin doğuştan elektrikli otomobil markası Togg'un T10X ve T10F araçları Avrupa standartlarında güvenlik önlemlerini içeren Euro NCAP testlerinden başarıyla geçti.
5 yıldız alan Togg üstün güvenlik özellikleriyle dikkat çekti.
Böylece Togg dünyanın önde gelen güvenlik otoritesinden onay aldı.
https://www.ntv.com.tr/ot...iz,JzNd1LoDlU-U5Nmp9-N3Ew
Şahsen güvendiğim ve bizzat kullanarak (t10x) tahminimden de başarılı bulduğum otomobil markasıdır.
Türkiye'nin doğuştan elektrikli otomobil markası Togg'un T10X ve T10F araçları Avrupa standartlarında güvenlik önlemlerini içeren Euro NCAP testlerinden başarıyla geçti.
5 yıldız alan Togg üstün güvenlik özellikleriyle dikkat çekti.
Böylece Togg dünyanın önde gelen güvenlik otoritesinden onay aldı.
https://www.ntv.com.tr/ot...iz,JzNd1LoDlU-U5Nmp9-N3Ew
Şahsen güvendiğim ve bizzat kullanarak (t10x) tahminimden de başarılı bulduğum otomobil markasıdır.
motoru alman bosch'a ait. şimdi tam olarak burada yerli değil.
ama 60 yıl sonra ilk yerli otomobil denemesi olduğu için yabancı motor kullanması gayet normal.
çünkü sıfırdan bir motor üretmek ve bunun için arge yatırımı yapmak tonla para isteyen bir şey.
tahminimce bu bosch motorlar bir 10-20 yıl kullanılır. zamanla elde edilen bilgi birikimi ile safkan yerli türk motorları da üretilecektir.
hyundai mesela ilk kurulduğunda mitsubishi motoru kullanıyordu.
kia da mazda motoru kullanıyordu.
ikisi birleştikten sonra kendi safkan motorlarını ürettiler.
togg'un tam olarak safkan bir yerli olabilmesi için 10-20 yıl lazım. farklı motorlar ve bilgi birikimini elde edebilmesi için.
ama 60 yıl sonra ilk yerli otomobil denemesi olduğu için yabancı motor kullanması gayet normal.
çünkü sıfırdan bir motor üretmek ve bunun için arge yatırımı yapmak tonla para isteyen bir şey.
tahminimce bu bosch motorlar bir 10-20 yıl kullanılır. zamanla elde edilen bilgi birikimi ile safkan yerli türk motorları da üretilecektir.
hyundai mesela ilk kurulduğunda mitsubishi motoru kullanıyordu.
kia da mazda motoru kullanıyordu.
ikisi birleştikten sonra kendi safkan motorlarını ürettiler.
togg'un tam olarak safkan bir yerli olabilmesi için 10-20 yıl lazım. farklı motorlar ve bilgi birikimini elde edebilmesi için.
Gayet başarılı bulduğum, Avrupa'nın en güvenli otomobillerini üreten markadır, ayrıca hiçbir markaya benzemez kendi DNA' sı ile oluşturulan tasarım dilleri vardır, bazı Alman markalarından dahil daha alınabilinirliği yüksek , gayet dinamik tasarımlı ruhu olan araçlar üreten markadır, helal olsun, yolları açık olsun, umarım türkiye pazarı'nda gösterdikleri başarıyı, Avrupa pazarında da gösterirler.
Togg, T10X ile T10F'in 4x4 versiyonlarını satışa sundu.
"4More" takısıyla satılacak otomobillerden T10X, "Obsidiyen" isimli özel bir tasarım paketine sahip olacak.
T10X V2 4More: (468): 3.233.641 TL
T10F V2 4More (523 km): 3.133.641 TL.
"4More" takısıyla satılacak otomobillerden T10X, "Obsidiyen" isimli özel bir tasarım paketine sahip olacak.
T10X V2 4More: (468): 3.233.641 TL
T10F V2 4More (523 km): 3.133.641 TL.
Togg'da meydancı mısın mübarek..
Avrupa'ya ilk kez otomobil ihracatı gerçekleştirmiş olan Avrupa'nın ilk Doğuş'tan elektrikli otomobil markasıdır, başarılı olacaktır.
Almanyadan sonra avrupada değil, turk ve islam dunyasinda, pazarında ilerlemesi gereken şirket.
Bir yönüyle turkiyenin umutlarindan birisi.
görsel
Nisan ayında benimsin inş.
Nisan ayında benimsin inş.
Ekepeli memurlar in alması için tasarlanmış arabadır. Yapıminda emekli, gariban ve öğrencilerin katkıları çoktur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar