bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- owner of a lonely heart2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- enjoy im vaccinated3
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- günün şiiri6
- kadir inanır22
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- dümbelettin efendi2
bakınız, amerikada xiaomi, casper, monster laptop fiyatına satılan otomobiller, çoğu yerli bile değil, ihraç.
akp, tefecilerin, galericilerin, müteahhitlerin partisi, halkın partisi değil.
https://www.cars.com/shopping/price-under-1000/
görsel
görsel
akp, tefecilerin, galericilerin, müteahhitlerin partisi, halkın partisi değil.
https://www.cars.com/shopping/price-under-1000/
görsel
görsel
Türkiye’nin ilk elektrikli araç markasıdır .
Buna harcanan parayla kaç tane aç doyardı.
Yersiz ve milletsiz olanların sürekli eleştirdiği yerli ve milli arabamız.
2023 mayis secimlerinden sonra devlet kademesinde prestiji biten arabadir. Secim yolunda her sey mubah tabi bu ampuller icin.
Diyanet isleri baskani pek muhterem sahisa bile a6 alinmis diyanet filosunda togg dururken...
Pardon lan! Diyanet filosu mu dedim ben?
Yarin, bir gun buna ucak da alir sayin c.baskani!
Ne? Duyamadim. Kamuda tasarruf mu dediniz?..
Diyanet isleri baskani pek muhterem sahisa bile a6 alinmis diyanet filosunda togg dururken...
Pardon lan! Diyanet filosu mu dedim ben?
Yarin, bir gun buna ucak da alir sayin c.baskani!
Ne? Duyamadim. Kamuda tasarruf mu dediniz?..
Sizin derdiniz şehir dışına gitmek değil, caka satarak gitmek. TOGG bu havayı attıramıyor demek ki; yoksa ne diye canım arabayı şehir dışına götürmesinler?
Gaziantep’te bir Togg T10X şarj esnasında yandı. Yangın, soğutma tekniğiyle kontrol altına alındı.
milli gurur, tükiye nin son yıllardaki en güzel başarısı.
bu ismi geçici bir marka sanıyordum ve ilk araç banttan inince asıl markayı açıklayacaklar sanıyorum ama togg yapıştı kaldı. anlam veremedim.
honda ayışığı 2.el'de t10x v2 full modeline yakından bakma fırsatına erişmiştim. hafif bir vag esintisi var. yani çok aman aman değil ancak ülkemizin yine de bir şeyler üretmesi çok güzel. zamanla gelişeceğine inandığım ve desteklediğim bir proje. 60 yıllık yerli otomobil hasretinin sona ermesini sağlamıştır.
fazla sıkıntı çıkaran bir araba olduğunu duydum.
yerli ve millidir ama fiyat konusunda bir şey yapılması gerekiyor. alamıyor millet.
seçim uğruna millleti oyalamak için harcanan markadır emektir.
yerli otomobil markamız.
TOGG ; "türkiye otomobil geliştirme grubu"nun kısaltması. çıkardıkları otomobilin markası.
Trafikte inatlaşılmayacak tek araç tipi. La adam mercedes bmw mi sürüyor itlik köpeklik mi yaptı parasını pulunu sikim indirin ağzını burnunu kırın bi sikim olmaz. Ama bunu süren boyunsuz badem bıyıklılar yok mu sanki devlet benim başıma amk!
içinde dandik bir pil var.
ve berbat bir kumandaya sahip... kaba ve estetik sıfır!
ve berbat bir kumandaya sahip... kaba ve estetik sıfır!
iyi hoş ama şöyle pırıl pırıl bir heykelin yanında bir hiçtir tabii ki. israf ısraf.
elektrikli araçlar şu an yetişkinler için uzaktan kumandalı oyuncak arabalardan farkı yok. yetişkinler için oyuncak...
ilerleyen teknoloji ne getirecek bilinmez, tamamen arz-talep dengesinde üreticilerin kar marjıyla kullanıcıların talepleri arasında birinin galibiyetiyle sonuçlanacak.
garajda unutulan 20-30 yıllık bir arabayı veya koleksiyonerlerin ya da anısı hatırası olan kişilerin sakladığı 5-10 yıl kontağı açılmadığı arabayı arabadan pek anlamayan biri bile 1-2 saatlik uğraş ve bir kaç parça malzeme ile tekrar çalıştırıp trafiğe çıkarabilir.
ya da alıp gerekli bakımları yapılıp arabayı 40-50 yıl binen kullanan insanlar var.
trafikte gördüğünüz şahin doğan kartal vb yerli arabalara bakıp ki bu arabalar togg denen arabadan daha da yerli ve millidir; siz 40 yıl sonra şimdi aldığınız togg veya herhangi bir arabaya bineceğinizi mi sanıyorsunuz?
evet diyorsanız cahillik ötesi bir durumu yaşıyor, muhtemelen zeka sorunu yaşıyorsunuz demektir.
ne bileyim...
şu an 1990 model bir tofaş arabaya arabadan daha değerli ses sistemini kurup sokaklarda kezban avına çıkıp kafamızı silkersiniz ama şu an üretilen togg ile veya herhani elektrikli arabayla 30 yıl sonra bu çomarlığı yapamayacaksınız.
ilerleyen teknoloji ne getirecek bilinmez, tamamen arz-talep dengesinde üreticilerin kar marjıyla kullanıcıların talepleri arasında birinin galibiyetiyle sonuçlanacak.
garajda unutulan 20-30 yıllık bir arabayı veya koleksiyonerlerin ya da anısı hatırası olan kişilerin sakladığı 5-10 yıl kontağı açılmadığı arabayı arabadan pek anlamayan biri bile 1-2 saatlik uğraş ve bir kaç parça malzeme ile tekrar çalıştırıp trafiğe çıkarabilir.
ya da alıp gerekli bakımları yapılıp arabayı 40-50 yıl binen kullanan insanlar var.
trafikte gördüğünüz şahin doğan kartal vb yerli arabalara bakıp ki bu arabalar togg denen arabadan daha da yerli ve millidir; siz 40 yıl sonra şimdi aldığınız togg veya herhangi bir arabaya bineceğinizi mi sanıyorsunuz?
evet diyorsanız cahillik ötesi bir durumu yaşıyor, muhtemelen zeka sorunu yaşıyorsunuz demektir.
ne bileyim...
şu an 1990 model bir tofaş arabaya arabadan daha değerli ses sistemini kurup sokaklarda kezban avına çıkıp kafamızı silkersiniz ama şu an üretilen togg ile veya herhani elektrikli arabayla 30 yıl sonra bu çomarlığı yapamayacaksınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar