bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- neden sevgilim yok4
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- 2026 dünya kupası40
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- nervio5
- kanada4
- japonya9
- herkesle iyi anlaşan insan18
- brezilya4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- ekonomi3
- et2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- sözlüte karı var mı3
- era7capone2
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- dünya13
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- hayatını kaybetmek4
Eşim, togg kullanıcılarına hep soruyor ve hepsi çok memnun araçtan. Bu aralar daha sık görüyorum.
Bence oradakiler para mevzusundan dolayı almıyordur. Arkadaşım çok komik bir fiyata polo almıştı kendisine 3 aylık part time çalışarak. Orada 15.000 euroya en iyi audi, Mercedes modellerini alabiliyorsunuz. Neden 2 milyonluk togg'u alsınlar ki?
Yazları gelip tüm parayı burada ota b.ka harcayınca kimsede sevgi falan kalmamıştır.
Fıs bir araba. O kadar şişirdiler ettiler. Yazılımsal sorunda hareket bile edemiyor.
TOGG, Türkiye’nin geliştirdiği tamamen elektrikli yerli otomobil markasıdır ve üretimi Gemlik’te yapılır.
Sadece zenginlerin alabileceği bir otomobil.
Fakirler ve Orta gelirliler Tofaş ile devam etsinler.
Fakirler ve Orta gelirliler Tofaş ile devam etsinler.
Çarpışma testlerinde büyük başarılar elde etmiştir. Şaseleri epey sağlam 4-5 kat çelik sacdan yapılmadır.
TOGG hakkında düşüncelerim:
Güzel bir görünüşü var.
ismini ve logosunu beğenmedim.
Otomobilleri çok pahalı.
AKP sonrası hükümet sahip çıkarsa daha iyi yerlere varılabilir (Tıpkı Hitler sonrası alman hükümetlerinin Walkswaggen ve Porsche'ye sahip çıkması gibi)
Güzel bir görünüşü var.
ismini ve logosunu beğenmedim.
Otomobilleri çok pahalı.
AKP sonrası hükümet sahip çıkarsa daha iyi yerlere varılabilir (Tıpkı Hitler sonrası alman hükümetlerinin Walkswaggen ve Porsche'ye sahip çıkması gibi)
Yine zarar etmiş.
https://x.com/ajansmuhbir...;t=o1kDp73LU0TuukjZkDd2Ag
Akıl alır gibi değil. Bu arabanın vergisi yok, yani ödenen vergiler sonra iade alınıyor devletten. Ayrıca bankalar da faizsiz kredi veriyor bunun için. Arabanın satışı 2.5 milyonsa 1 milyonluk vergi geri kasaya gidiyor, bankalar faizsiz kredi veriyor millet alsın diye ama yine zararda. Gerçekten inanılmaz.
https://x.com/ajansmuhbir...;t=o1kDp73LU0TuukjZkDd2Ag
Akıl alır gibi değil. Bu arabanın vergisi yok, yani ödenen vergiler sonra iade alınıyor devletten. Ayrıca bankalar da faizsiz kredi veriyor bunun için. Arabanın satışı 2.5 milyonsa 1 milyonluk vergi geri kasaya gidiyor, bankalar faizsiz kredi veriyor millet alsın diye ama yine zararda. Gerçekten inanılmaz.
motoru alman bosch'a ait. şimdi tam olarak burada yerli değil.
ama 60 yıl sonra ilk yerli otomobil denemesi olduğu için yabancı motor kullanması gayet normal.
çünkü sıfırdan bir motor üretmek ve bunun için arge yatırımı yapmak tonla para isteyen bir şey.
tahminimce bu bosch motorlar bir 10-20 yıl kullanılır. zamanla elde edilen bilgi birikimi ile safkan yerli türk motorları da üretilecektir.
bir de sürekli kusur aranması da çok yersiz.
ülken 60 yıl sonra bir şeyler üretmiş. iyi ya da kötü. tak diye kusursuz olmasını beklemek çok abes.
ama 60 yıl sonra ilk yerli otomobil denemesi olduğu için yabancı motor kullanması gayet normal.
çünkü sıfırdan bir motor üretmek ve bunun için arge yatırımı yapmak tonla para isteyen bir şey.
tahminimce bu bosch motorlar bir 10-20 yıl kullanılır. zamanla elde edilen bilgi birikimi ile safkan yerli türk motorları da üretilecektir.
bir de sürekli kusur aranması da çok yersiz.
ülken 60 yıl sonra bir şeyler üretmiş. iyi ya da kötü. tak diye kusursuz olmasını beklemek çok abes.
Ne gereği var böyle maceralara. Yapan yapmış zaten.
Birileri ithal eder getirir. Bizde alır, Tepe tepe kullanır, bir de halis bilmem ne malı diye hava atarız.
Yerli ve milli diye Laga luga ederlerse de parçalarını getirir, burda montaj ederiz. Birde fiyatı murat yaparız al sana orijinal yerli araba.
Togg mogg diyerek başımıza iş çıkarmayın, Milletin ekmeğine mani olmayın. Dimi ama.
Birileri ithal eder getirir. Bizde alır, Tepe tepe kullanır, bir de halis bilmem ne malı diye hava atarız.
Yerli ve milli diye Laga luga ederlerse de parçalarını getirir, burda montaj ederiz. Birde fiyatı murat yaparız al sana orijinal yerli araba.
Togg mogg diyerek başımıza iş çıkarmayın, Milletin ekmeğine mani olmayın. Dimi ama.
Bununla övünenlere baktımda gerçekten sorunlu tipler.
Arabaya modifiye yapıldığında Atatürk ve Bozkurt görünce kuduran tipler.
Birde sorsan yerli ve milli derler.
Gerçi onların kendisi bile yerli ve milli değil ki.
Arabaya modifiye yapıldığında Atatürk ve Bozkurt görünce kuduran tipler.
Birde sorsan yerli ve milli derler.
Gerçi onların kendisi bile yerli ve milli değil ki.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar