bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- cuckold erkek3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
intikam filmlerinin babası.film ayrıca insanın beyninde değişik bir psikoz oluşturur ve kime hak vereceğinize karar veremezsiniz.herkes kendine göre haklıdır.
gercekten ilginc bir senaryoya sahip kore filmidir. kacırılan bir adamın neden kacırıldım ben sorusuna cevap araması ve cevabı güzel bi sekilde bulmasını anlatır film. izlenip sonunda abou denilesi bi filmdir.
ikiyüzlü ahlak anlayışına vurulan pek sanatsal darbedir.
--spoiler--
biz her şeye rağmen birbirimizi sevebilmeyi başardık, bakalım siz de bunu yapabilecek misiniz derken intikamcınız kızınızla yatmış olmanın azabından nasıl kurtulabilirsiniz, ve bir canavardan daha kötü olsanız da yaşamaya hakkınız yok mudur?
--spoiler--
--spoiler--
biz her şeye rağmen birbirimizi sevebilmeyi başardık, bakalım siz de bunu yapabilecek misiniz derken intikamcınız kızınızla yatmış olmanın azabından nasıl kurtulabilirsiniz, ve bir canavardan daha kötü olsanız da yaşamaya hakkınız yok mudur?
--spoiler--
güzel bir film.. de, adamların konuştukları dil garip.. bir çok yerde gülesim geldi.. güldüm..
--spoiler--
rahatsız edici senaryosu ve çekimlerine rağmen insanın emeği geçen herkesi takdir etmesini sağlayan bir film. anlatmaya çalıştığı şey zaten normal insanların hayatı değil; size yabancı olan ve farklı gelen insanların hikayesi. normal insanların düşünmekten bile tiksineceği bir tür aşkı bilinçli ve bilinçsiz olarak yaşamış insanların verdiği tepkilerin karşılaştırması gibi. bilinçsizce yaşayan adamda kendinizin benzer bir tuzakta vereceği o aşırı tiksinme ve dehşet dolu tepkiyi görebiliyorsunuz; zaten en kötü hissettiren şey de bu.
--spoiler--
rahatsız edici senaryosu ve çekimlerine rağmen insanın emeği geçen herkesi takdir etmesini sağlayan bir film. anlatmaya çalıştığı şey zaten normal insanların hayatı değil; size yabancı olan ve farklı gelen insanların hikayesi. normal insanların düşünmekten bile tiksineceği bir tür aşkı bilinçli ve bilinçsiz olarak yaşamış insanların verdiği tepkilerin karşılaştırması gibi. bilinçsizce yaşayan adamda kendinizin benzer bir tuzakta vereceği o aşırı tiksinme ve dehşet dolu tepkiyi görebiliyorsunuz; zaten en kötü hissettiren şey de bu.
--spoiler--
2003 yapımı bir Chan wook Park filmi. filmde intikam duygusu ve şiddet ön planda tutulmakta. ama yalın bir film değil kesinlikle. şiddeti tarantino gibi uç noktalarda anlatmıyor çünkü, hayatın bir parçasıymış gibi yorumluyor. izlendikten sonra kişi üzerinde ciddi bir etki bırakması mümkün.
"intikam nasıl alınmalıdır?" sorusunun cevabı. filmografi açısından bir başyapıt. kurgu, hikaye ve kahramanların oyunculuk yeteneği filmi çok üst seviyelere çıkartmakta. aynı zamanda chan wook park'ın üçlemesinin ikinci filmidir..
bir insan bu kadar mı güzel, allah ne verdiyse girişebilir. adam yaşamış hakikaten canı çekiyor insanın izlerken. bazı kısımarından da kusası geliyor. tüm duyguların zirvesinde.
(bkz: koreliler bu işi biliyor)
(bkz: koreliler bu işi biliyor)
türkce dublajlı halinin izlenmemesi gerektigi film. lakin filmin tadını önemli ölcüde kacırıyor.
mükemmel bir senaryoya sahip kore yapımı film. filmin en can alıcı sahnesi, dil kesme sahnesidir. böyle intikam olmaz.
bittikten sonra rahatsız ediciliğini uzun süre hissettiren film.
insanın bazen boş boğazlığının nelere mal olduğunu göstermiştir, hem de çok uç bir örnekle.
insanın bazen boş boğazlığının nelere mal olduğunu göstermiştir, hem de çok uç bir örnekle.
insanı dumur eden filmdir.
her saniye bir şeylere şaşırır kalırsınız ama hiçbiri son sahnelere doğru açığa çıkan gerçeklerdeki kadar sizi şaşırtamaz heralde.
her saniye bir şeylere şaşırır kalırsınız ama hiçbiri son sahnelere doğru açığa çıkan gerçeklerdeki kadar sizi şaşırtamaz heralde.
saf gerçekliğin dışavurumunda bir numaralı film. ama genelde klansmanda ikinci sıradadır.
birinci, the oscar goes tooo ;
(bkz: amadeus)
birinci, the oscar goes tooo ;
(bkz: amadeus)
'hayvandan beter olsamda yasamaya hakkım yok mu?' der oldboy son sahnesinde... sarsan, bıçak gibi kesen film...
kült filmlerden... yalnız gerçekten hassas ve psikolojisi çok çabuk etkilenen kişilerce izlenmemeli...
şansen ben filmi izledikten sonra psikolojim bozuldu ve finallere 1 hafta kala 3 günü yataktan kalkmamak üzere ağır hasta oldum tesadüf müydü bilemiyorum artık.
şansen ben filmi izledikten sonra psikolojim bozuldu ve finallere 1 hafta kala 3 günü yataktan kalkmamak üzere ağır hasta oldum tesadüf müydü bilemiyorum artık.
insana sinemayı sevdiren filmlerdendir oldboy. ya güzel senaryolar, sağlam kurgular iyi filmler çekiliyor dedirten en azından insanda sinema sevgisine dair küçük de olsa o ümidi barındıran filmdir. sinema rahat rahat izleyeceğiniz birşey olmamalı, sizi dürtmeli içinize bir kor düşürmeli ufak ufak yakmalı. düşündürmeli film bittikten sonra da. ya ile başlayan cümleler kurdurmalı. işte oldboy'da tam böyle bir kanımca. yıllar geçse de daha da değerlenecek bir film.
sonunu tahmin edebilseniz bile üzerine konduramadığınız için her şekilde şok edebilecek bir film.
son derece orjinal çekilmiş dövüş sahneleriyle ve insanın midesini bulandırırken aynı zamanda şoke eden finaliyle bir başyapıt olan kore yapımı film.
bu zamana kadar yapılmış en iyi intikam filmlerinden biridir. senaryonun yanı sıra yönetmen de çok başarılıdır.sadece tek seferde çekilmiş kavga sahnesi için bile izlenmelidir ayrıca kusursuz bir kurgu vardır filmde.
bodrum katındaki uzun koridorda yapılan tek planlık kavga sahnesi ile dünya aksiyon tarihine geçecek olan akıllara ziyan bir uzak doğu filmi.
izlerken hep birlikte nefret ettiğimiz, sonunda daha da nefret ettiğimiz film*. entryleri okuyunca acaba bir daha mı izlesem diye kafamdan geçirdim lakin hayır, o işkenceye bir kez daha katlanamayacağım.
edit: eksileyenleri görünce anladım ki herkes her filmi beğenmek zorundaymış efendim. süper film, herkes izlesin, mükemmel lan bundan iyisi yok. klasik hatta ne diyorsunuz siz, bak hala duruyo ya gidip izlesene kardeş.*
edit: eksileyenleri görünce anladım ki herkes her filmi beğenmek zorundaymış efendim. süper film, herkes izlesin, mükemmel lan bundan iyisi yok. klasik hatta ne diyorsunuz siz, bak hala duruyo ya gidip izlesene kardeş.*
öncelikle:
(bkz: intikam soguk yenen bir yemektir)
işte filmin ana fikrini tek kelimeyle verebilmek böyle birşey olur. Yapım en fazla bunun üzerinde yoğunlaşmış ayrıca başrolünde Oh Desau'yu oynayan oyuncu inanılmaz bir performansla filmi yönetmenlik, senaryo ikilisinin ardından kült bir film mertebesine ulaştırmış gibi gözüküyor bana göre. intikam temasını işleyen en iyi film diyebilirim ama çok genel bir yargı olursa uzak doğu filmleri arasında intikam temasını işleyen en iyi film derim yine kendimce.
(bkz: intikam soguk yenen bir yemektir)
işte filmin ana fikrini tek kelimeyle verebilmek böyle birşey olur. Yapım en fazla bunun üzerinde yoğunlaşmış ayrıca başrolünde Oh Desau'yu oynayan oyuncu inanılmaz bir performansla filmi yönetmenlik, senaryo ikilisinin ardından kült bir film mertebesine ulaştırmış gibi gözüküyor bana göre. intikam temasını işleyen en iyi film diyebilirim ama çok genel bir yargı olursa uzak doğu filmleri arasında intikam temasını işleyen en iyi film derim yine kendimce.
--spoiler--
dae su oh'nun filmin bir sahnesinde çekiçle birlikte, uzun bir koridorda 10-15 kişiyi dövdüğü sahne klasik bir dövüş oyunu manzarasını andırmaktadır. hafızlara kazınmıştır o sahne.
ayrıca, dae su oh'ya gerçekten yazık olmuştur yahu.
intikamcısı, yani kardeşine aşık(!) olmuş olan ve kardeşiyle birlikte olurken "dae su oh" tarafından yakalanmış kişi ciddi ciddi psikopattır. ona göre "dae su oh" yüzünden çıkan dedikodulara dayanamayıp intihar eden kardeşine karşı da aşk değil, sevgi değil hasta bir tutku beslemektedir. yemeyip, içmeyip kardeşinin intikamını almak istemektedir. ama bir şeyi unutmuştur ya da bilmek istememektedir; kardeşinin başını yakan "dae su oh" değildir, ta kendisidir. ensest ilişkiye girmiştir sonuçta, bunun ne kadar yanlış olduğunu 40 yaşına bile gelmiş olsa hala kabul edememiştir. belli ki cidden hastadır. "dae su oh" da bu adamın belki sızlayan vicdanını rahatlatmak ya da üzerindeki suçluluk duygusunu atmak için uydurduğu suni bir suçludur aslında. gerçek suçluysa kendisidir; sonuçta kardeşiyle ilişkiye girendir o.
ve hain planlar izleyerek, dae su oh'dan aklınca öc almıştır. ama bir nokta vardır, o da: "dae su oh" "mido" denen kızla birlikte olurken hipnoz altındadır, o kızın kendi öz be öz kızı olduğunu bilmemektedir. zaten hipnotize bile olmamış olsa, sokakta görse tanıyamayacaktır mido'yu.
kısaca dae su oh bok yoluna gitmiştir.
keşke tutsaydın o çeneni.
--spoiler--
dae su oh'nun filmin bir sahnesinde çekiçle birlikte, uzun bir koridorda 10-15 kişiyi dövdüğü sahne klasik bir dövüş oyunu manzarasını andırmaktadır. hafızlara kazınmıştır o sahne.
ayrıca, dae su oh'ya gerçekten yazık olmuştur yahu.
intikamcısı, yani kardeşine aşık(!) olmuş olan ve kardeşiyle birlikte olurken "dae su oh" tarafından yakalanmış kişi ciddi ciddi psikopattır. ona göre "dae su oh" yüzünden çıkan dedikodulara dayanamayıp intihar eden kardeşine karşı da aşk değil, sevgi değil hasta bir tutku beslemektedir. yemeyip, içmeyip kardeşinin intikamını almak istemektedir. ama bir şeyi unutmuştur ya da bilmek istememektedir; kardeşinin başını yakan "dae su oh" değildir, ta kendisidir. ensest ilişkiye girmiştir sonuçta, bunun ne kadar yanlış olduğunu 40 yaşına bile gelmiş olsa hala kabul edememiştir. belli ki cidden hastadır. "dae su oh" da bu adamın belki sızlayan vicdanını rahatlatmak ya da üzerindeki suçluluk duygusunu atmak için uydurduğu suni bir suçludur aslında. gerçek suçluysa kendisidir; sonuçta kardeşiyle ilişkiye girendir o.
ve hain planlar izleyerek, dae su oh'dan aklınca öc almıştır. ama bir nokta vardır, o da: "dae su oh" "mido" denen kızla birlikte olurken hipnoz altındadır, o kızın kendi öz be öz kızı olduğunu bilmemektedir. zaten hipnotize bile olmamış olsa, sokakta görse tanıyamayacaktır mido'yu.
kısaca dae su oh bok yoluna gitmiştir.
keşke tutsaydın o çeneni.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar