bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- allah bu yahudilerin belası versin3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 1 euro 52 93 tl2
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- 0 0 75
- toplu taşıma aracı2
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- ayrılığın 7 aşaması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- tekerlek kaşar4
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
birisinden intikam aldığınızda, aslında ona olabilecek en büyük iltifatı yapıyorsunuzdur. sanki bu şey demek gibi "hayatımı öylesine etkiledin ki karşılık vermem gerekiyor. senin hayatın da benimki kadar derinden etkilenmeli." intikam en büyük tebrik kartı olsa gerek.
hiç kimsenin hakeden kimseden almadığı, alamadığı; hep bir başkasından kullandığı.
insanı ayakta tutan, onun pes etmemesini sağlayan yegane duygudur.
ihtimal ki duygular arasında en kötüsüdür.zaten normal psikolojideki bir insan intikam almak düşüncesinde olmaz.ancak daha da kötüsü vardır ki o da birine kızıp acısını başkasından çıkarmaktır ve kendini intikamını aldığına inandırmaktır...
(bkz: ezel)
birinin elinden en önemli şeyi al,onu çaresiz kıl ,intikam öyle alınır.birinin elinden sevdiğine yardım edecek çaresini al,gittiği yere gidemesin peşinden ,acı asıl öyle çekilir.
kişinin iradesiyle kontrol edip empatisiyle içinde öldürdüğü etçil sarmaşık çiçeğidir.
birinin elinden en önemli şeyi al onu çaresiz kıl intikam öyle alınır .
(bkz: ramiz dayı)
(bkz: ramiz karaeski)
(bkz: ramiz dayı)
(bkz: ramiz karaeski)
intikam denince akla blair waldorf gelebilir .
"intikam soğuk yenen bir yemektir" diyebilmek isterdim, lakin ki "intikam soğuk yenmez, akşama da ısıtır yeriz" denilerek yetiştirilen bir neslin ahvadı olduğum için güzel sözler, aforizmalar falan gelmez bize o işler.
oldukça cazibeli ve davetkardır.
Bakkalda 10 kuruş eksiğim çıktı, cebimdeki sakızı uzattım... Afalladı!! Gün intikam günüdür!
soğuk yenen miydi neydi... *
eski erkek arkadaşımla kahvaltı ediyoruz. onda kalan ve hatıra olarak sakladığı küpeleri isteyip istemediğimi soruyor, "gerek yok" diyorum. bunun üstüne bana dönüp bilmiş bilmiş "vermeyecektim de nezaketen sordum" diyor. aradan 10 dakika geçiyor, bu sefer ben ona sokuluyorum ve gözlerinin içine bakarak en seksi sesimle "beni yine ister miydin?" diyorum. gözleri parlıyor ve, "tabii ki, evet" diyor. bunun üstüne ben önüme dönüyorum ve "vermeyecektim de nezaketen sordum" diyorum. intikam biz kadınları gerçekten güzelleştiriyor.
*
*
etkili olması için en uygun zamanın kollanması gereken şeydir. birinin bir davranışı canınızı yakmıştır, unutmazsınız ve gün gelir siz de onun canını yakacak şekilde davranırınız. eşitlik sağlanır.
Beklenmedik anda beklenmedik yerden vurulan darbenin adıdır.
Akrep burçlarının en belirgin özelliğidir.
Akrep burçlarının en belirgin özelliğidir.
kesinlikle karsi taraf kimden geldigini bilmemeli, boylece iki kere vurmus olursunuz.
gunu gelice sizin azinizdan duyunca da 3. kez vurmus olursunuz. iyi bir intikamin, intikam oldugu, kimden ve neden geldigi bilinmez.
gunu gelice sizin azinizdan duyunca da 3. kez vurmus olursunuz. iyi bir intikamin, intikam oldugu, kimden ve neden geldigi bilinmez.
affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır.
friedrich von schiller
friedrich von schiller
oldukça soğuk yenmelidir. adamın biri demiş ki , affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır. ben iyi biri değilim ama karşımda hiç iyi bir insan olmadı bu da şartları eşitliyor sanırım.
ramiz dayı'nın dediği gibi ''güzel şey intikam''
eski okuldan tanıdığın ama fazla samimi olmadığın bir kızla tesadüfen karşılaşmalar başlar.
her tesadüfen karşılaşmalarda çok şaşırıp birazda yakınlaşırsınız, daha sonra bu kıza aşık olunur.
facete eklersiniz bu sırada tesadüfen sağda solda karşılaşmalarınız devam eder. kızda size çok yakın davranır, umutlanırsınız ama face'te yada msn'de sizle muhabbet etmez, bunu önemsemezsiniz, sonuçta yüz yüze size çok iyi ve sıcak davranıyor.
yine bir gün face'te mesaj atarsınız cevap gelmez. slm dersiniz cevap gelmez. bunu bir kaç akşam yaparsınız, yine bir gün dalga geçer gibi verdiğiniz slm'a bir kelime cevap yazıp işim var der. bunuda bir kaç kez yapar...
işte orgazmdan daha zevkli anlar: tesadüfen yolda görürsünüz size net ortamında doğru düzgün cevap vermeyen o kız yine büyük bir yüzsüzlükle yanınıza gelir sizi öper napıyosun canım der.sizde ''defol git başımdan yea'' gibi hiç beklemediği bir tepki verip kulaklığınızı takıp yolunuza devam edersiniz.
bir erkekle oynayan kız için master card o kızı yolda mal gibi bırakıp gitmek paha biçilemez.
eski okuldan tanıdığın ama fazla samimi olmadığın bir kızla tesadüfen karşılaşmalar başlar.
her tesadüfen karşılaşmalarda çok şaşırıp birazda yakınlaşırsınız, daha sonra bu kıza aşık olunur.
facete eklersiniz bu sırada tesadüfen sağda solda karşılaşmalarınız devam eder. kızda size çok yakın davranır, umutlanırsınız ama face'te yada msn'de sizle muhabbet etmez, bunu önemsemezsiniz, sonuçta yüz yüze size çok iyi ve sıcak davranıyor.
yine bir gün face'te mesaj atarsınız cevap gelmez. slm dersiniz cevap gelmez. bunu bir kaç akşam yaparsınız, yine bir gün dalga geçer gibi verdiğiniz slm'a bir kelime cevap yazıp işim var der. bunuda bir kaç kez yapar...
işte orgazmdan daha zevkli anlar: tesadüfen yolda görürsünüz size net ortamında doğru düzgün cevap vermeyen o kız yine büyük bir yüzsüzlükle yanınıza gelir sizi öper napıyosun canım der.sizde ''defol git başımdan yea'' gibi hiç beklemediği bir tepki verip kulaklığınızı takıp yolunuza devam edersiniz.
bir erkekle oynayan kız için master card o kızı yolda mal gibi bırakıp gitmek paha biçilemez.
(bkz: medea kompleksi)
insanlar aslinda intikam almak icin can acitmazlar. kendinin hissettigini hissettiren de hissetsin ve onu anlasin diye acitirlar. bunu intikamla karıştırmak büyük bir hatadır. bu sadece canı çok yanmış insanoğlunun olması gerektiği gibi kendini anlatma çabasıdır. çünkü aynı acıyı yaşamayıp duymuş veya hayal etmiş insan, aslında sadece okuması gereken romanın özetini okumuş bir öğrenci gibidir. bu şekilde sınava giremez. çünkü bilmesi gerekeni hala bilmiyordur, bildiğini sanıyordur. bu yüzden ona o acıyı özümsetmek gerekir. bu aslında bir bütünleşmedir. tıpkı bir öğrenciyle öğretmenin bütünleşmesi gibi.
sonunda herkes mutlu olacaktır...
sonunda herkes mutlu olacaktır...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar