bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek3
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- velvet26
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülük4
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ismet gürbüz2
- ciguli kral2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- 2026 dünya kupası25
- ingiliz aksanı6
- borsa istanbul2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beşar esad3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- çomar putu4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- merhabalar biraderler4
Amerikan versiyonunu izlemediğim için uyarlama hakkında yorum yapamayacağım dizi. tek bir şey var beren nasıl bir güzelliksin sen ya?
ben mi yanlış görüyorum yoksa kanal d aynı gün ilk yayının ardına tekrarını mı koyuyor dediğim dizi.
dizinin ilk bölümü sıkılmadan izlenilmiştir de dizide "barış" ve "cemre" var isim mi kalmadı şaka mısınız? ceren koy ceyda koy, barış diyeceğine savaş de mesela.
Kadrosu iyi olan kanal d dizisi. konusunu zaten ismi ozetliyor. bu bolum fena degildi.
ilk bölümünde hiç reklam verilmeyen dizi. insanları ekrana çok güzel bağladıklarını düşünüyorum. zira amerikan dizisi revenge'nin birebir aynısı. kanal d'ye satmışlar diziyi, ya da hak vermişler. bizimkiler izlemez öyle amerikan dizilerini.
beren saat gene zengin, etrafdaki herkes şöhretli, boğaza karşı sıçan insanlar dolu senaryosu var. beren saat'in küçüklüğü yeşil gözlü sarışın bi kız iken şimdi bildiğimiz beren olmuş.
nejat işler gülbeyaz dizinden koşup gelmiş gibi, kirli sakal, yelek.
engin herper bana mark zuckerberg'i hatırlattı nedense.
zafer algöz'ün şahika karakteri olan karısını öperken insanı boşaltırcasına bi ses vermişler. çok şehvetli öpüyor, ipneliğine sanırım.
beren saat gene zengin, etrafdaki herkes şöhretli, boğaza karşı sıçan insanlar dolu senaryosu var. beren saat'in küçüklüğü yeşil gözlü sarışın bi kız iken şimdi bildiğimiz beren olmuş.
nejat işler gülbeyaz dizinden koşup gelmiş gibi, kirli sakal, yelek.
engin herper bana mark zuckerberg'i hatırlattı nedense.
zafer algöz'ün şahika karakteri olan karısını öperken insanı boşaltırcasına bi ses vermişler. çok şehvetli öpüyor, ipneliğine sanırım.
kayıp şehiri ve umutsuz ev kadınlarını ne zaman izleyeceğiz acabaa? bu dizi yüzünden. başka bir güne koyamadılar mı acabaa?
Berenin kucuklugunu canlandiran sarisin sirin kizla berenin gozlerinin rengi arasindaki bariz farkliliga takildigim dizi. Hayir nerde gorulmus o renk yesilin o renge donustugu, cocuga lens falan taksalarmis iyi olurmus.
izlenebilitesi yüksek dizi. o ne demek lan?!
Beren Saat'in yeni başlayan dizisidir.
olmuş dizidir. tutacaktır. beren saat bu diziyle yine güçlü yardırımlar yapacağının, güçlü sinyallerini vermiştir bugün yayımlanan ilk bölümde. mert fırat "oyuncuyum len ben" demiştir. karakterler genel olarak etkileyicidir. oyunculuklar üst düzeydir.
nejat mı? sıçıp savurmadan kaç bölüm dayanabilir, orasını allah bilir.
nejat mı? sıçıp savurmadan kaç bölüm dayanabilir, orasını allah bilir.
sırf intikam kelimesi, uludağ sözlük'te nick altı yapsın diye çekilen dizi.
beren saat' i bu rolde beğendiğim ve tuttuğum dizidir. hep zengin kadın, ağlayan kadın rolünde görmekten gına gelmişken psikopat rolünde görmek önce şaşırttı sonra alıştırdı. beren saat ezber bozacaksa bu dizide bozacaktır. asıl oyunculuk gerektiren sahneler bu dizide.
fetih 1453 filminde ki urban ustanın kızının sarı saçlı hali. seri artılık.
an itibari ile kanal d işin bokunu çıkarmış dizinin ilk bölümünü üçüncü kez vermektedir. sabaha kadar sürer la bu.
bir gecede 3. kez tekrar edilerek daha birinci bölümünde soğutmuş dizi.
(bkz: intikam dizisinin üçüncü tekrarı)
(bkz: intikam dizisinin üçüncü tekrarı)
revenge dizisini izleyen birisi olarak yerli versiyonunu çok beğenmediğimi söyleyebilirim. orjinalini izleyenler çok fazla hata bulabilir, bazı yerlerde rahatsız olabilir. kanal d üç defa yayınlamasaydı daha iyi olacaktı.
iki dizinin afişi de şu şekildedir:
https://fbcdn-sphotos-b-a...818089114_825396396_n.jpg
iki dizinin afişi de şu şekildedir:
https://fbcdn-sphotos-b-a...818089114_825396396_n.jpg
bu akşam tesadüfen baya bi izledim ve dizinin orjinalini izleyen bir fani olarak şunu söyleyebilirim; olmuş aga bu iş.
çakma falan diye hiç bok atmayacağım, bu kadar yapılırdı zaten, helal olsun.
ha izleyecek miyim? hayır. snobluktan falan değil orjinalinde zaten 29 bölüm izledim daha ne uğraşacağım?
beğendim yerleri:
engin hepileri harika bir seçim olmuş, nolan karakteri dizinin orjinalinde de harika bir karakter ve engin hepileri cuk oturmuş.
david clarke (orjinalinde iftiraya uğrayan baba) teröristlere finansal yardım edip uçak düşürülme olayına karıştığı iddiasıyla mahkum olmuştu. yerli versiyonda banka hortumlama mevzusu da iyi düşünülmüş.
çakma falan diye hiç bok atmayacağım, bu kadar yapılırdı zaten, helal olsun.
ha izleyecek miyim? hayır. snobluktan falan değil orjinalinde zaten 29 bölüm izledim daha ne uğraşacağım?
beğendim yerleri:
engin hepileri harika bir seçim olmuş, nolan karakteri dizinin orjinalinde de harika bir karakter ve engin hepileri cuk oturmuş.
david clarke (orjinalinde iftiraya uğrayan baba) teröristlere finansal yardım edip uçak düşürülme olayına karıştığı iddiasıyla mahkum olmuştu. yerli versiyonda banka hortumlama mevzusu da iyi düşünülmüş.
soğuk mezelerimiz gelmiştir.
intikam mezeleri.
intikam mezeleri.
Çekimleri oldukça hoş, canlı renkler, net görüntüler. Çekim olarak çok başarılı.
hala çakma diyorlar amk.
dizinin aynısı bu. hem çakma tabiri böyle biraz araktan geliyor.
bu arakta değil dizinin yapımında v.b abc studios'un adı kocaman kocaman geçiyor.
dizinin aynısı bu. hem çakma tabiri böyle biraz araktan geliyor.
bu arakta değil dizinin yapımında v.b abc studios'un adı kocaman kocaman geçiyor.
bu dizide tek sevmediğim şey beren saat'in o kabarık saçları. umarım kısa sürede siyaha boyatır ve güzel bir şekil verir.
Nejat işler gayet iyi güzel de o anne karakterindeki kadının götü göbeği ne lan öyle? Bari dar giyme dizide oynuyon bi kendine gel.
Bi de 3 kere yayınladılar ilk bölümü. Oha diyorum yani.
Bi de 3 kere yayınladılar ilk bölümü. Oha diyorum yani.
sürrealist dizi. köpek sonsuz yaşamı bulmuş, beren hala intikam peşinde. bi dur bi soluklan, noluyo lan de!
diziden tek hatırladığım 'deriiinnnn babaaaa, deriiiinnn babaaaaa' budur
zeytinyağlı barbunya gibidir. soğudukça güzelleşir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar