bugün

entry'ler (6076)

5 şubat 2023 galatasaray trabzonspor maçı

Mertens çok rahat çok profesyonel.

5 şubat 2023 galatasaray trabzonspor maçı

Üzgünüm ama Gol tamamen muslera hatası. 3 kişinin arasındaki oyuncuya pas atılmaz. Daha önce böyle taylan'a atılan pasla 2 gol yemiştik. Muslera'nın bundan vazgeçmesi lazım.

kancık trabzonspor

Son maçları paylaştım Mal mal konuşmadan önce bi bakın.

sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

Bi gün gelcek yobazların şerrinden en çok etkilenmişler olarak ulan ne günler yaşayıp hayatımızı boşuna sikmişiz dicez bence. Ateist bi düşünceden bahsetmiyorum.

çocuklara en büyük kötülüğü kimler yapar

24 saat birlikte olduğu anne babası tabi kim olcak başka aq.

5 şubat 2023 galatasaray trabzonspor maçı

Bu nasıl yatma lan?

görsel

5 şubat 2023 galatasaray trabzonspor maçı

Trabzon galatasaray'a siksen yatmaz, galatasaray yatırır. Her boka bi kulp bulmayın aq.

deprem

Bi baltaya sap olamadım bi siktir git bilader.

kavga çıkarmak isteyene karşı sakin davranmak

Eziklik lan bu.

deprem

La aq yarrak kafalılarına bak deprem beğenmiyolar. Şu şiddette böyle 1-2 saniye değil de 15 saniye sallasa istanbul'un yarısı aşağı iner. illa 7 şiddetine gerek yok. Ki onu da yaşadık. görürsün ananın canını o zaman.

deprem

An itibariyle istanbul fena sallandı lan.

ikizler burcu kadını

Her daim yürüdüğüm kadınlardır.

5 şubat 2023 galatasaray trabzonspor maçı

Trabzonun yatması gereken maç. Bırakın icardi 5 tane atsın aq adam gol atınca her yerde güneş açıyo. Ekonomi bile düzelir belki.

ben bu yazıyı güldür güldür ekibine yazdım

Gayet iyiler. Çghb'ye 1000 basarlar.

yazıcıdan basıp duvara asılası resimler

Bende yazıcı var da siyah beyaz. Siyah beyaz fotolar atın.

lazar markovic

Markovic kim messi mi?

zina yapanların cehennemde cayır cayır yanması

Zina yapanlar yanacak ama sürekli oçluk yapıp namaz kılanlar falan hep cennetlik. Ben zina yapan tarafta olmayı cehennemde yanma pahasına tercih ederim. Ayrıca pembe götlü adalet anlayışınızı sikiyim.

gecenin film sahnesi

https://youtu.be/UJsX0d_FIqk

sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

Son siken iyi siker.

sözlük yazarlarının itirafları

Karşılaştığım insanların çoğunun oç olması tesadüf olamaz, tamamen benim suçum büyük ihtimalle.