bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ingiliz aksanı3
- merhabalar biraderler3
- galatasaray lobisi10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aile evinde yaşamak8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğün en şey yazarı2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- çomar putu2
- sedat pekmez14
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- midas2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- işe uykusuz gitmek2
- yazarların ilk kedileri2
- fight club2
- allah9
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
ilk dinlediğin andan bitesiye kadar ağlatan şarkıdır. halil sezai nin en iyi şarkılarından bir tanesidir.
bünyede ayrı yeri olan, takılan şarkıdır, dinlenesidir, güzeldir...
ömür gedik ve halil sezai'nin düeti tadından yenmez . şarkı tasavvuf etkileri taşır.
"haykırsam.. ellerimi açsam yalnız sana.. ağlasam çocuk gibi, eskileri anlatsam..
derviş gibi.. abdal gibi.. tapar gibi.. paramparça..."
"haykırsam.. ellerimi açsam yalnız sana.. ağlasam çocuk gibi, eskileri anlatsam..
derviş gibi.. abdal gibi.. tapar gibi.. paramparça..."
teoman'ın özlediğim şarkısıdır. nereden aklıma geldi bilmiyorum. dinleyeyim bari.
Halil Sezai ile Ömür Gediğin düet yaptığı parça.
teoman , sezen aksu ve müslüm gürses tarafından yorumlanan hoş bir şarkı. ancak hiçbiri teoman ın yorumuna meydan okuyamaz. insanı alıp uzaklara götüren bir şarkı.
Harika bi teoman şarkısı.
ne kadar halil sezai'yi pek sevmesem de bu şarkısı beni bağlamıştır.hissederek dinleyebildiğim nadir parçalardan.
insanın her doğum gününde aklına takılan ve tüm gün içten içe söylenen teoman şarkısıdır.
teomanın 33 yaşında yani babasının öldüğü yaşta yayınladığı on yedi albümünde yer alan kült parça.
şuan teoman yorumunu dinlerken birden karşıma çıkması aslında beni pek heyecanlandırmamış olan güzel parça.
not: müzik tesadüfleri sever.
not: müzik tesadüfleri sever.
ömür gedik ile halil sezai'nin güzel bir işidir bu.
Bir Ozan Çobanoğlu filmi. Tetikçi bir adam ile kan davasını yenememiş Ömer adlı kıronun hikayesini anlatır.
halil sezai ile gündeme gelse de hep teoman'ın paramparçası olarak kalacaktır.
biraz bira, biraz şarap önce cereyan eden olaylar zinciri.
sözleri hep derviş gibi, aptal gibi... diye söylenen şarkı. aptal değil aptal arkadaşım, abdal...
etkileyen şarkıdır. geçen gün niyetlendim dinlemeye biri geldi bir şey sordu araya kaynadı. şimdi fizy mood'dan dinliyordum bir şeyler birden karşıma çıktı. sevindirdi. hüzünlendirdi.
teoman' ın yaptığı kavırın orjinalinden güzel olduğu şarkıdır. adeta can bahşetmiştir teo.
yapılmış en iyi şarkılardan. babamın öldüğü yaşa gelince dinlemek daha değişik olucak.
"aradım, mesajlar çıktı kapattım.
telesekretere konuşamayanlardanım." kısmı ile ayrı dokunduran pek güzel teo şarkısı.
telesekretere konuşamayanlardanım." kısmı ile ayrı dokunduran pek güzel teo şarkısı.
teoman'ın efsane ve en güzel şarkısıdır. teoman'ın en büyük hayranı olduğumdan ve teomanı en iyi anlatan şarkı olduğundan dolayı yeri bende ayrıdır. aynı zamanda bir erkeği de çok iyi anlatır.
ayrıca halil sezai'nin şu akustik versiyonda gerçekten çok iyi yorumladığı kendi şarkısıdır.
her iki şarkı da oldukça üzücü olsa da, dertleri başkadır.
https://www.youtube.com/watch?v=JEG93LID7tg
ayrıca halil sezai'nin şu akustik versiyonda gerçekten çok iyi yorumladığı kendi şarkısıdır.
her iki şarkı da oldukça üzücü olsa da, dertleri başkadır.
https://www.youtube.com/watch?v=JEG93LID7tg
nurgül yeşilçay'ın nefes kesen bir mature olduğunu bir kez daha idrak etmemize sebep olan dizi.
sadece nurgül'ü gösterin, diğerlerini görmesek de olur.
sadece nurgül'ü gösterin, diğerlerini görmesek de olur.
Dizinin yarın alacağı reytingle ilgili az çok fikir verecek örneklem görüşü: http://www.nefessenaryo.com
Bizim burdaki big chefs te çekilmiş dizi.
şimdi izleyince fark ettim.
şimdi izleyince fark ettim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar