bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- ellerim bos gonlum hos2
- anın görüntüsü23
- enjoy im vaccinated3
- erkekler neden erken ölür3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- her kadın güzeldir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- büstiyer2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- kemalist dünya24
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- mustafa kemal atatürk7
aldığı yeni arabası ile kazasız belasız günler dilediğim yazardır. bu kadar da naifimdir. her ne kadar beni barbar gibi lanse etse de severiz kendisini abisi olarak *.
not: levye; kullanabilenin elinde güç kazanır. levyeyi kullanmadan evvel, kaldırabilmek gerekir. ha gayret demek istiyorum.
not: levye; kullanabilenin elinde güç kazanır. levyeyi kullanmadan evvel, kaldırabilmek gerekir. ha gayret demek istiyorum.
vaaaay araba yapmışız he yazarı.. bu arabayı cumartesi gün oynanacak beşiktaş - gaLatasaray maçında kuLLanmak istiyorsundur sen.. anLadım ben.. beşiktaşımız bir yensin heLe söz.. çıkarız.. *bende bayrak var, forma var, atkı var.. bayrağı arabanın üstüne asarız, bende camdan dışarı sarkarım "Lay Lay Lay Lay Laaaaaaayy ooooo beşiktaş" diye bağırırken sende kornaya basarsın.. bak maç çıkışında beni kapaLının önünden aLırsın.. beşiktaş - ortaköy arası dağıtırız.. meşaLe aLmayı unutma.. hadi be kartaLım, hadi be mey.. tüm beşiktaş sakinLeri sizi istiyor..
bir sütlü kengelin lafına kanmayın diyen yazar.
ayrıca arabanın yanında boğaza nazır villa da almış, ona da yeni aldığı yatıyla ulaşım sağlanabiliyormuş eheuehue..
ayrıca arabanın yanında boğaza nazır villa da almış, ona da yeni aldığı yatıyla ulaşım sağlanabiliyormuş eheuehue..
daha önce hakkında entry girip girmediğimi unuttuğum yazar. hazır unutmuşken kendisine bir entry girmek istedim. sol framede, online listesinde, entry altlarında ismini her gördüğümde bana geyiğin tavan yaptığı, dünyanın kurtarılmasının es geçildiği, yüzlerin nedensiz yere sürekli güldüğü, eğlenceli içki masalarını hatırlatan yazar.
lutfen nedim çıldiricimmm.. yok öyle bi'şey? ancak boğaza nazır villa ve yat doğru bak...
devedikeni adlı yazarın tahriklerine kapılmayan diyen yazar.. bak dedim..
devedikeni adlı yazarın tahriklerine kapılmayan diyen yazar.. bak dedim..
lan en çok benim emeğim var o arabada uyarısı ile ortamlara akacağımız cümleyi de toparlayamama mahal vermiş yazar.*
ferrarisini satan biLge tadında bir insan oLmasını diLediğim yazar.. ne dersin?.. kaça satarsın?.. kaç kiLometre yaptın?.. doktordan mı, bağğğyandan mı, avukattan mı satıLık?.. bunLarın hiç birinden değiLse kimden?..
(bkz: ferrarisine lpg taktıran züppe)
kıvamında yazar...
kıvamında yazar...
kendisiyle yapmış olduğum sohbet sırasında erasmusu idol edinmiş olduğu izlenimini aldığım yazar. nitekim kendi kendimize konuşuyorduk..
eniştemizle birlikte zirvede tanıştığım güzel insan.beni görünce o kadar samimi davrandı ki içim mutlulukla doldu valla.
edit: haa göbek te attı alwayssleep le
edit: haa göbek te attı alwayssleep le
zirveye gelmiş ne iyi etmiş. sohbet edememiş olsakta onu görmek bile yetti .*
zirveye geldiğinde elimde rakı vardı. kendimden utantım yeminlen. sonra sabaha kadar şarap...
gönüller bir olsun azizim, yemişim muhabbeti...
gönüller bir olsun azizim, yemişim muhabbeti...
mey:merhaba
cedric:merhaba ben mey
mey:aaa bende mey
mey+cedric+bütün masa:puahahhahahaha
cedric:merhaba ben mey
mey:aaa bende mey
mey+cedric+bütün masa:puahahhahahaha
Tasavvuf edebiyatında aşktır.
zirvede bir tanısabildik, "heee o sen miydin" dedi, ben "aha şimdi sıctık, kafa göz dalacak" diye iç gecirirken bir yandan da çok masum ve mazlum bakıslar atmaya calıstım. heralde işe yaradı ki bi'şey yapmadı.* muhabbet etmek kısmet olmadı ama cok güleryüzlüydü. bir de benden duymus olmayın ama bir kıvırıyor, bir kıvırıyor.
gerçekten canının sıkıldığına katıldığım yazar kişisi.
(bkz: uludag sozluk e bir daha gelinse alinacak nickler)
hata: bu entry sadece bakınızdan oluşuyor ve bakınız 50 karakterden uzun olduğundan alınamayacak nicklerdenmiş. iyi de, bunu almicam ki, mey nickini alcam. olm mallaştım yine. yok lan, maksat 50 karakterlik bkz vermek için saçmalamak. ahan da başlık, buyurun doldurun;
(bkz: 50 karakterden uzun bkz vermek için saçmalamak)
hata: bu entry sadece bakınızdan oluşuyor ve bakınız 50 karakterden uzun olduğundan alınamayacak nicklerdenmiş. iyi de, bunu almicam ki, mey nickini alcam. olm mallaştım yine. yok lan, maksat 50 karakterlik bkz vermek için saçmalamak. ahan da başlık, buyurun doldurun;
(bkz: 50 karakterden uzun bkz vermek için saçmalamak)
ilk kez gormenin kısmet oldugu sekerlik. *
üçüncü nesil -mütemadiyen- çaylak. "çaylak yap butonu" müdavimlerinden. ayda bir almazsa krize giriyor...
zirvede eğlenmiş, organizatörlerle arasında problem yokmuş ankara'dan gelen yazarlara da teşekkür ediyor imiş. biz de "bi'şey değil" der, farklı fikirlere açık olunması gerektiğini, herkesin değer yargılarının farklı olduğun ortak görüşünde birleşir, bu gereksiz muhabbeti burda keseriz...
(bkz: şafak beş)
(bkz: adam mı öldürdün) -ahahah-
zirvede eğlenmiş, organizatörlerle arasında problem yokmuş ankara'dan gelen yazarlara da teşekkür ediyor imiş. biz de "bi'şey değil" der, farklı fikirlere açık olunması gerektiğini, herkesin değer yargılarının farklı olduğun ortak görüşünde birleşir, bu gereksiz muhabbeti burda keseriz...
(bkz: şafak beş)
(bkz: adam mı öldürdün) -ahahah-
çakkıdı çakkıdı oynarken nickini kafama kazıdığım yazar değil başka biri pek şeker, cadıya da benziyor aman işte herşeyin iyisinden olan.. tey tey tey..
neden hala çaylak olduğunu anlayamadığım yazardır.
edit: çaylaklıktan çoktan çıkmış, üstüne bir daha çaylak olmuş. ne derler? evet.
edit: çaylaklıktan çoktan çıkmış, üstüne bir daha çaylak olmuş. ne derler? evet.
stevemcqueen in anlasilamaz format dusmanligi başlığına yazdığı entryler nedeni ile çaylak olan yazar.
not: başlık silinmiştir.
yani ;
(bkz: üçüncü nesil çaylak)**
not: başlık silinmiştir.
yani ;
(bkz: üçüncü nesil çaylak)**
365 günün 413 günü çaylak olan yazar. kalan 67 günde de yazarlık yapıyor. pardon çaylak olmaya çalışıyor.
buradan mod.lara seslenmek istiyorum affedin arkadaşımı. ne olur? söz bir daha yapmayacak.. *
buradan mod.lara seslenmek istiyorum affedin arkadaşımı. ne olur? söz bir daha yapmayacak.. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar