bugün
- birader yazar olmak13
- kemalist dünya13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- arda güler4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- seri gizli artı oy veren melek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- gönüllü moderatörlük2
- 2026 dünya kupası23
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- demet evgar10
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
Üflemeli bir Türk Halk çalgısıdır. Ana gövde, Kamış ve Kıskaç olmak üzere üç parçadan oluşmaktadır. Kıskaç kamışın uç kısmına takılmaktadır. Kıskaç kamış üzerinde aşağı veya yukarı doğru itilir ve yaklaşık bir perdelik ses değişimi sağlanarak akort edilebilir.Gürgen, ceviz, erik vb. ağaçlarından yapılan Mey yaklaşık bir oktavlık ses mesafesine sahiptir. Yedi üstte, bir altta olmak üzere toplam sekiz tane melodi perdesi vardır. Cura Mey,Orta Mey, Ana Mey olmak üzere üç çeşit mey vardır. Ayrıca Azerbeycan'da Mey'e Balaban adı verilmektedir.*
http://www.discoverturkey.../kultursanat/b-h-mey.html
http://www.discoverturkey.../kultursanat/b-h-mey.html
severiz can-ı gönülden. nice yıllara birlikte, abla yazarı, can ciğer.
sözlükte her zaman okumaktan zevk aldığım eğlence kaynağı yazar. biriyle girdiği entry yazışması beni koparmıştı. okumaktan altıma sı.caktım . print screen etmeyi unuttuğum güne hay diyim ne diyim. o yazsın biz okuyalım ...iki zirveye geldi(evet saydım) ama ikisinde de yoktum. benim geldiklerim de o. bir dahakine görüşmek dileğiyle.
(bkz: evet geri geldim)
(bkz: evet geri geldim)
şarap mantarlarından oluşturduğum dandirik koleksiyonumun, en nadide mantarını bana armağan etmiş yazar.
oldukça manidar bu mantarın oldukça ironik olduğunu düşünmekteyim.
ha fiyatta anlaşabilirsek herkese seve seve satabilirim. *
oldukça manidar bu mantarın oldukça ironik olduğunu düşünmekteyim.
ha fiyatta anlaşabilirsek herkese seve seve satabilirim. *
1. yaşımızda evi yakma tehlikesiyle beni baş başa bırakan yazar, o kadar kocaman gülümsetti ki beni sigaram düştü elimden! helal diyor yanaklarından mıncırıyorum kendilerinin *
şaraplar hazır mığ?
ya mezeler?
eğlence başlasın madem... nice yıllara cağnım...
ya mezeler?
eğlence başlasın madem... nice yıllara cağnım...
sarhoş eden yazar. yirim...
eski nickini bile bilirim ben bunun. tabir-i caizse sümüklü halini.. hey gidi sözlük hey, ne günlerimiz geçti. çok iyi insandır vesselam, e birde beşiktaşlı. bundan iyisi daha ne olacak. 1. yaş zirvesinde yine dağıtacağız, yine yiyeceğiz tavuk şişleri, urfa dürümleri. sözlüğün birinci yılı kendisine kutlu olsun. ayrıyeten *
1. yılın kutlu olsun yazarı.
günlerde birgün yine şirkette iletişimin çok yönlülüğü ile ilgili bir eğitim veriyorum.
eğitimciler bilir kağıt kullanılarak oynanan ve iletişimin tek tönlü olmasının ne gibi sonuçlar doğuracağını anlatan bir oyun vardır. katılımcılardan 10 - 15 saniye kadar gözlerini kapatmaları istenir ve daha önce verdiğiniz kağıdı önce ikiye katlamaları sonra sağdan bir parça sonra soldan bir parça koparmalarını tekrar ikiye katlayıp sol üst köşeden bir parça koparmalarını söylerim. ama net komutlar vermediğim için neticede herkesin kağıdı farklı şekillere bürünür. böylece hayatın sırrını çözmüş gibi bakın kağıtlarınıza der ve iletişimin öneminden dem vururum.
arkasına bir askerlik hikayesi de eklerim ki tam olsun nedir bu şöyle ki, yaz ayında hava çok sıcak komutanın misafiri var falan. komutan ere git büfeden iki frigo al gel der ama emir tekrarı almaz. 1 saat geçer er yok ortada, 2 saat geçer komutan iyice meraklanmıştır. er kan ter içinde elinde bir kriko ile geri döner ve komutandan ikinci krikoyu bulamadığı için özür diler falan. yani emir tekrarı, iletişim, görev verdiğin kişini görevini tam anlayıp anlamadığı önemlidir.
neyse sözüm ona iletişim sorunu çektiğimiz bir gmy de eğitimde. adam takmış şirket içi mailleşmelerde bile bilgilerinize arz ederim densin hatta onu geçtim eleman statündeki kişi hazırladığı işi bağlı bulunduğu gmy ye mail atsın. o da bana atsın vs. diye. tam anlamıyla bir hiyerarşi yaratıyor ama bunun iletişim kopukluğuna ve işleri aksattığını anlamıyor. odun yani senin anlayacağın..
neyse eğitimde o da gözlerini kapadı, kağıdını katladı, yırttı falan. herkesin gözlerini açtırdım ve kağıtlarının birbirlerinin görmesi için havaya kaldırttım. bu gmy ye şunu söyledim ; sayın bilmemne beyin dikkatine, kağıdınızı havaya kaldırıp bakmanızı, diğer kağıtlarla karşılaştırmanızı ve hayatın sırrı olan iletişimin önemimi kavramanızı bilgilerinize arz ederim saygılarımla mey. ne mi oldu dersiniz uyandım haha..keşke...birgün..
eğitimciler bilir kağıt kullanılarak oynanan ve iletişimin tek tönlü olmasının ne gibi sonuçlar doğuracağını anlatan bir oyun vardır. katılımcılardan 10 - 15 saniye kadar gözlerini kapatmaları istenir ve daha önce verdiğiniz kağıdı önce ikiye katlamaları sonra sağdan bir parça sonra soldan bir parça koparmalarını tekrar ikiye katlayıp sol üst köşeden bir parça koparmalarını söylerim. ama net komutlar vermediğim için neticede herkesin kağıdı farklı şekillere bürünür. böylece hayatın sırrını çözmüş gibi bakın kağıtlarınıza der ve iletişimin öneminden dem vururum.
arkasına bir askerlik hikayesi de eklerim ki tam olsun nedir bu şöyle ki, yaz ayında hava çok sıcak komutanın misafiri var falan. komutan ere git büfeden iki frigo al gel der ama emir tekrarı almaz. 1 saat geçer er yok ortada, 2 saat geçer komutan iyice meraklanmıştır. er kan ter içinde elinde bir kriko ile geri döner ve komutandan ikinci krikoyu bulamadığı için özür diler falan. yani emir tekrarı, iletişim, görev verdiğin kişini görevini tam anlayıp anlamadığı önemlidir.
neyse sözüm ona iletişim sorunu çektiğimiz bir gmy de eğitimde. adam takmış şirket içi mailleşmelerde bile bilgilerinize arz ederim densin hatta onu geçtim eleman statündeki kişi hazırladığı işi bağlı bulunduğu gmy ye mail atsın. o da bana atsın vs. diye. tam anlamıyla bir hiyerarşi yaratıyor ama bunun iletişim kopukluğuna ve işleri aksattığını anlamıyor. odun yani senin anlayacağın..
neyse eğitimde o da gözlerini kapadı, kağıdını katladı, yırttı falan. herkesin gözlerini açtırdım ve kağıtlarının birbirlerinin görmesi için havaya kaldırttım. bu gmy ye şunu söyledim ; sayın bilmemne beyin dikkatine, kağıdınızı havaya kaldırıp bakmanızı, diğer kağıtlarla karşılaştırmanızı ve hayatın sırrı olan iletişimin önemimi kavramanızı bilgilerinize arz ederim saygılarımla mey. ne mi oldu dersiniz uyandım haha..keşke...birgün..
38 sayfalık yazı yazıp bir genel müdür yardımcısı kelimesini uzun yazamayacak kadar değişik bir üşengeçlik yapısına sahip tencereci. eğitim meğitim veriyorum diye de bizi uyutuyor. yer mi anadolu insanı mı masalları be?
(bkz: siboplar)
uzun uzun yazsa bile totoş olmaktan kurtulamayacak yazar. başka bir hata bulamadınız dimi. yirim.
uzun uzun yazsa bile totoş olmaktan kurtulamayacak yazar. başka bir hata bulamadınız dimi. yirim.
kendisiyle dalga geçenlere göğsümü siper edip, uğruna dalgakıran olabileceğim yazar. kuru fasulye pilavım, cacığım, kemalpaşa tatlım.. tabldot usulü yirim, yirken bestesini söylerim.
oo kuru
haydi bastır pilav
ölümüne cacık
tatlı gol gol gol..
oo kuru
haydi bastır pilav
ölümüne cacık
tatlı gol gol gol..
açın gözlerinizi bakmayın şaşı
külbastı, pilav, yanında pazı
domatesli kebap ve bir duble de rakı
alayınız gelse yıkamaz şanlı beşiktaşı
külbastı, pilav, yanında pazı
domatesli kebap ve bir duble de rakı
alayınız gelse yıkamaz şanlı beşiktaşı
milyonlarca ıspanaklar yan yana,
bağırıyorlar hep beraber kol kola,
külbastı, pilav, yanında da pazınla
sen en büyüksün mey babaaa.
bağırıyorlar hep beraber kol kola,
külbastı, pilav, yanında da pazınla
sen en büyüksün mey babaaa.
Ne Para Ne Mantı Nede Araba,
Cok da Umrumda Bu Dunya,
Duysun Alem Boyle Aski,
Bu Alemde Kral Carsi!!
Cok da Umrumda Bu Dunya,
Duysun Alem Boyle Aski,
Bu Alemde Kral Carsi!!
efendim kendisi şuan açtır diye şarkı yazdım kendisine. aman dikkat diyorum.
orjinali;
yandı mı bu postaneler yıkıldı mı yoksa
ne bir haber, ne merhaba zindan mı bu dunya
uyutmuyor bu yasananlar aksam olunca
uyutmuyor bu yasananlar aksam olunca
çakması;
yandı mı bu kestaneler tutuştu mu yoksa
ne bir pilav ne de kuru bomboş bu sofra
uyutmuyor bu gazlar aksam olunca
uyutmuyor bu gazlar aksam olunca
onun için yavaş yavaş azar azar ye emi.
edit:ayrıca allah kocasına sabır versin, güç versin. 4-5 milyar kazanıyordur doyurmak için herhalde.
orjinali;
yandı mı bu postaneler yıkıldı mı yoksa
ne bir haber, ne merhaba zindan mı bu dunya
uyutmuyor bu yasananlar aksam olunca
uyutmuyor bu yasananlar aksam olunca
çakması;
yandı mı bu kestaneler tutuştu mu yoksa
ne bir pilav ne de kuru bomboş bu sofra
uyutmuyor bu gazlar aksam olunca
uyutmuyor bu gazlar aksam olunca
onun için yavaş yavaş azar azar ye emi.
edit:ayrıca allah kocasına sabır versin, güç versin. 4-5 milyar kazanıyordur doyurmak için herhalde.
(bkz: elf okçusu)
şimdi ki tanıdığım mey'i, daha bi gençken ki olabilecek profili ile kıyaslıyorum.
bilmiyorum sözlük ama ben bi fark göremiyorum. hatta ve hatta bu durum böyle giderse;
(bkz: doktor korkuyorum)
bilmiyorum sözlük ama ben bi fark göremiyorum. hatta ve hatta bu durum böyle giderse;
(bkz: doktor korkuyorum)
muhabbetimizin olduğu kısa dönem içinde pek bir kanımın kaynadığı yazar. çok da başarılı imiş kendisi takdir etmeden duramayacağım.
ısrarlarıma dayanamayıp kola teklifimi kabul eden yazar. özel mesajlarla rahatsız etmeme rağmen yine de sesini çıkarmadı. asl pls dememe bile gerek yoktu. çok uğraştım bütün bilgilerine sahibim. kola teklifimi ayran olur diye kabul etti.
(bkz: kola dediğin nedir ki gülüm ben senin için sütişi almışım) *
(bkz: kola dediğin nedir ki gülüm ben senin için sütişi almışım) *
uludag sozluk 1 yasinda zirvesi'ne gelip inleyen nağmeler'i söyleyeceğini açıklayan yazar. bu da, zirveye gelme konusunu bir daha düşünmeye sevk ediyor insanı... * *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar