bugün

kefir

Tadına bayıldığım içecek. Zaten piyasada çok markada kefir yok.

Atatürk Orman Çiftliği markalı olanı gayet yumuşak ve içimi de güzeldir. Tavsiye ederim.
© copyright 2005 - 2026