bugün

kefir

cocuklugumdan beri ictigim,kokenim olan kafkaslardan cikmasi sebebiyle ayrica sevdigim icecek. markwtlerde icim ve altinkilic vardir. icim almanizi tavsiye etmem tarim ilaci gibidir tadi.
© copyright 2005 - 2026