zall

zall efendi,

gelişmelerden iki mesaj attın hemen tiye alındığını görmemiş olamazsın zall.

(bkz: neden kendine bir lecola almıyorsun zall)

habire "dedirten" "yaptığım" gibi entryler giriliyor.

gerçi şu an bu entry değişikliğini savunanlar, o entry'leri en çok gammazlayanlardı.

bir de gelip ben yazarım diyor. ulan incide bile yazdırmazlar sana gelip 4-5 kelime entry giriyor "ben yazarım" havası oluyor.
© copyright 2005 - 2026