bugün

entry'ler (7391)

içmedeyiz uludağ sözlük

üç günlük seks kaçamağı için geldiğim armutlu tatil beldesinden selamlar. bu vesileyle sevgili sözlük kızlarına sesleniyorum. ekşi sözlükten bulup sevisir hale geldim. ben size aitim kızlar. irtibat nolarınızı mesaj şeysinden bekliyorum. evet efendim. şerefe.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de günlerden cumartesi diye içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de günlerden pazar diye içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de öylesine içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de çakmağımın gazı saat 10 gibi bittiği için içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de yarın ne içeyim onun kararını almak için içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de düğünde kalktığım halayın iki adım sonra bitip pic gibi ortada kalmam yüzüne içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de teknoloji ne kadar ilerlemiş diye içiyorum. eskiden biraları derede soğuturduk. şimdi özel çantalar çıkmış. vay mk vay. lise öğrencisi gibi sırtıma çanta takıp çayıra geldim iyi mi.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de luna coine 48 dolardan 30 bin liralık alım yapım 0.66 seviyesine düştüğü için içiyorum. o değil 48 dolarda aldım 33 dolara düştü. dedim maliyet azaltayim 33 dolardan yine aldım bu sefer 22 dolara düştü. dedim ordan alayım maliyet yine düşsün. bu sefer 16 dolara düştü. dedim 16 dip bölgesidir ordan da alayım kurtarayım kendimi dedim bu sefer 12 dolara düştü. e artık yeter amk dedim 12 dolardan tekrar aldım 9 dolara düştü. ana avrat sövüp 9 dolardan tekrar aldım bu sefer 5 dolar oldu. para kalmadı borc aldım 5 dolardan maliyet düşünmek için tekrar aldım bu sefer 3 dolara düştü. dayı oğlu dedim bana 50 bin yolla dedim (varlıklı insan sever beni) yokladı bu sefer de 1,5 dolara düştü. ulan dedim burası dibin dibidir. daha inmez deyip başka arkadaştan borç alıp yine aldım bu sefer de 0.66 ya indi. yani özetle luna coin de sikilenler şerefine içiyorum. bu da manzaram.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de survivorda adem'in üstüne çok geliyorlar diye içiyorum. berkana ayrı gıcığım.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de ramazan ayının bitmesini kutlamak için içiyorum. yaşasın 11 aylar.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

atmayin şunu yollara kardeşim. bugüne de ayakkabıma sakız yapıştığı için içiyom.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de basmış olduğum kaldırım taşından su sıçradığı için içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de niçin içeyim onu tam manasıyla çözemediğim için içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de takıldığım ormanın dalını budağını kestikleri için içiyom.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de çorabımın tekini yanlış giymişim o yüzden içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de şemsi paşa pasajında sesi büzüseciler diyemediğim için içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de sanki dünyada başka takım yokmuş
gibi Galatasaray'a barcelona rakip olduğu için içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de batakta 9'a battigim için içiyorum.

görsel

içmedeyiz uludağ sözlük

bugün de ayakkabımi boyarken sol serçe parmağıma boya geldiği için içiyom.

görsel
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.