zall

Kendimi almanya'da yasayan ve savaşın bitişinde dımdızlak kalan yahudi gibi hissetirmiş moderatör.

o kadar entry heba oldu, o kadar mizah heba oldu sen şimdi "subjektif entry silinmeyecek" diyosun.

Bundan sonra subjektif entry'i yazanı siksinler zamki.
© copyright 2005 - 2026