bugün
- velvet36
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- truesuzluk3
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- günün şiiri7
- cüneyt arkın3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- bili bili yumurta3
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- kolombiya5
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- amerika birleşik devletleri8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
Türkler Rum diyecek kadar tarih yoksunu salak yazarımsı.
Tarihte rum selcuklulari olarak gecer
Ayrica osmanlilara rumi denimistir çevre komsulari.
Bu ne hiddet . moğollarla akraba deseydi kimse ses cikarmazdi.
Ayrica osmanlilara rumi denimistir çevre komsulari.
Bu ne hiddet . moğollarla akraba deseydi kimse ses cikarmazdi.
Rum sozcugunun islam dunyasinda tek manasi vardir roma rumi demek romali demek. Selcuk devletinin adinin rum sultanligi oldugu gercegini ortmek icin panturkistler tarafindan uydurulan safsatadır. Rum kelimesinin anadolu manasina geldigi yalanı.
Rum kelimesi hicbir zaman anadolu cografyasini betimlemek icin kullanilmamistir.
Rum kelimesi hicbir zaman anadolu cografyasini betimlemek icin kullanilmamistir.
Küçükken menenjit geçirdiğini düşünüyorum.
YUMMiYUM BAŞLIĞI ALTINDA AVEL HiTAY RUM KELiMESi ÜZERiNE YORUM YAPMIŞ.
BEN BU AVEL'ECAHiL DiYORUM YA ,CAHiLDEN ÖTE, TEK KiTAP OKUMAMIŞ BiR BU AVEL .
BUNA LAFTA ANLATILMAZ , NiEYE CAHiLE NE LAF EDECEKSiN.
KALKMIŞ GENEL ANLAMDA BiLiNEN TANIMI YAZMIŞ YUMMi YAZARI N YAZDIĞINI ÇARBA LAFLAR iLE YALANLAMAYA KALKMIŞ.
CAHiLLiK BÖYLE BiR ŞEY.
BUYURUN ,TÜRKU BODUN KALBiNDEN..
MS. 6 VE 7 YÜZYIL,TAHMiNEN TARiH.
***tabğaç tüpüt apar porom/forom kırkız ***** (ORHUN)
TEMEL ROMA'DIR ,HER DiLE DAĞILIM BU ROMA iSMiNDEN TÜREMiŞTiR.
RUM iSMiNiN TEMELi LATiNCE ROMA KÖKENLiDiR.
ŞiMDiAVEL HiTAY GELiR ÇORBA YAPAR, ÇENG ÇiNG ÇONG ,ZARTZORT-XZURT SALLAR.
iNSAN MAL OLMASIN, REZiL HiTAY.
BEN BU AVEL'ECAHiL DiYORUM YA ,CAHiLDEN ÖTE, TEK KiTAP OKUMAMIŞ BiR BU AVEL .
BUNA LAFTA ANLATILMAZ , NiEYE CAHiLE NE LAF EDECEKSiN.
KALKMIŞ GENEL ANLAMDA BiLiNEN TANIMI YAZMIŞ YUMMi YAZARI N YAZDIĞINI ÇARBA LAFLAR iLE YALANLAMAYA KALKMIŞ.
CAHiLLiK BÖYLE BiR ŞEY.
BUYURUN ,TÜRKU BODUN KALBiNDEN..
MS. 6 VE 7 YÜZYIL,TAHMiNEN TARiH.
***tabğaç tüpüt apar porom/forom kırkız ***** (ORHUN)
TEMEL ROMA'DIR ,HER DiLE DAĞILIM BU ROMA iSMiNDEN TÜREMiŞTiR.
RUM iSMiNiN TEMELi LATiNCE ROMA KÖKENLiDiR.
ŞiMDiAVEL HiTAY GELiR ÇORBA YAPAR, ÇENG ÇiNG ÇONG ,ZARTZORT-XZURT SALLAR.
iNSAN MAL OLMASIN, REZiL HiTAY.
Kaçıncı sınıfa gidiyosun hitay ilkokul 5mi?
AVEL YAZDIĞIM RUM TANIMI NET'TE BULAMADI GÖT OLDU.
SALAK RUM SÖZCÜĞÜ ERMENi ,PART-FARS VE TÜRK TOPLUMLARIN DA AYNI,ORHUN'A BiLE iŞLENMiŞ. /(BAŞKA DiLERDE DE AYNI)
TABi BiLDiN YOK ALTYAPI NANAY, AT SALA BURAYA YAZ.
YAZMADIM DEMiN RUM SÖZCÜĞÜ YUNANCA'DIR ,BÜYÜK OLASILIKLA ROMA iTALYA'DAN ÇIKMADAn önce l ki bir isim.
allah'ın avel'i dünyadan haberin yok, bir boktan anlamıyorsum.
oradan buradan toplayın hang-hing-khon ,kırgız-tırgız laf kalabalığı ,aaaa herbokoşoğ avel hitay.
allah belanı versin,senden ukalası yok bu sözlükte.
cahil kepaze.
neymiş ben arapça'ya uyarlamış yazdım ,rum -roma aaa,hüso bir koydu feleğini şaırdın.
baymışım kodum ondan çıkarması senden.
utanma yok bulur şimdibir alıntı ,çank çunk,huyi-tuyi buyi ,atar duru.
rezili rüsva .
SALAK RUM SÖZCÜĞÜ ERMENi ,PART-FARS VE TÜRK TOPLUMLARIN DA AYNI,ORHUN'A BiLE iŞLENMiŞ. /(BAŞKA DiLERDE DE AYNI)
TABi BiLDiN YOK ALTYAPI NANAY, AT SALA BURAYA YAZ.
YAZMADIM DEMiN RUM SÖZCÜĞÜ YUNANCA'DIR ,BÜYÜK OLASILIKLA ROMA iTALYA'DAN ÇIKMADAn önce l ki bir isim.
allah'ın avel'i dünyadan haberin yok, bir boktan anlamıyorsum.
oradan buradan toplayın hang-hing-khon ,kırgız-tırgız laf kalabalığı ,aaaa herbokoşoğ avel hitay.
allah belanı versin,senden ukalası yok bu sözlükte.
cahil kepaze.
neymiş ben arapça'ya uyarlamış yazdım ,rum -roma aaa,hüso bir koydu feleğini şaırdın.
baymışım kodum ondan çıkarması senden.
utanma yok bulur şimdibir alıntı ,çank çunk,huyi-tuyi buyi ,atar duru.
rezili rüsva .
yummi'nin koyduğunu çıkartamıyor,bolu çingenesini yardıma çağırmış.
ayıp madem kürt'sün kabul et,insan ırkını inkar eder mi urfa lahmacunu.
bunlarda bir cacık olmaz bildiğin kabak.
boyama devşirmeler.
ayıp madem kürt'sün kabul et,insan ırkını inkar eder mi urfa lahmacunu.
bunlarda bir cacık olmaz bildiğin kabak.
boyama devşirmeler.
te allam ya. kurulup yıkılalı binlerce sene geçmiş devletleri tartışıyor burda.
sana her ay 1000 dolar cep harçlığı vereyim, bir daha internete girme eşşoğlueşşek seni.
sana her ay 1000 dolar cep harçlığı vereyim, bir daha internete girme eşşoğlueşşek seni.
bu avel yine ben yazınca uyanmış ,çorba yapmış birde aşağılık duygusuna yenilip ben şöyle böyle kodum diye zırlamış.
ulan 2 saat önce arap-fars dedin şimdi kıvırıyorsun.
hıyar sana orhun'dan örnek verdim,cahil ,tabi sen türk olmadığından bilemesin.
hadi başka kapıya ,dilenci.
ulan 2 saat önce arap-fars dedin şimdi kıvırıyorsun.
hıyar sana orhun'dan örnek verdim,cahil ,tabi sen türk olmadığından bilemesin.
hadi başka kapıya ,dilenci.
Değerli hitay anadoludan çine kadar türklerin hepsi müslüman hemde en az 1300 senedir böyle. Muslumanlık nerdeyse tum turklerin ortak dini ortak paydası, 1300 senedir türk kültürü islam kültürüdür. Arap dini falan diye saçmalayan amerika fonlu alman ajanlarının yalan dolan progandasını getirme. Bizler en az 1300 senedir müslümanız sizin gibi geçen yüzyılda sıkıyı görünce dönen ermeni değiliz.
eleştiri yapayım derken sıçan sonrada sıvim bari diyen zevat (#46771133)
bak yakışıklı burada kimse benim babamın oğlu değil kızı değil keza babamın oğluyla bile mahkemelik olmuş briyidir? kuresel veya x bi kadın görmedim tanışmadım telefon açmadım arada bir selam verir hal hatır sorarız adını bile sormadım bilmem başka detaylara girmeyiz en azından ben girmem mesela boyu kaç kilosunu yaşını bilmem sorsam nolacak evlilik mi yapıcaz herkes burada kendini tanıttığı kadar tanınır kiminin yandaşları vardır sevgilileri vardır onlarla bir olurçeteleşme üzerinden tutunur yazarlar yoksa kendi yetenekleri falan yoktur hayatta bi başarılarıda yoktur onlar için tek başarı sanal alemde ona buna laf atıp akıllarınca o kişiyi değiştirmeye uğraş vermeleridir bu tipleri gördükçe insan gülüyor. sen şimdi küresele 150 kilosun toton büyük falan der bel altına inersen özellikle bel altına inersen geçmişte bu kadına ulaşmak isteyip ulaşamamanın verdiği acı vardır yoksa bi insan tanımadığı birine bu tip şeyler yazmaz haaa eleştiri yapsan eyvallah ama böyle vasat konulardan dem vurmak etik değil.
görsel
bak yakışıklı burada kimse benim babamın oğlu değil kızı değil keza babamın oğluyla bile mahkemelik olmuş briyidir? kuresel veya x bi kadın görmedim tanışmadım telefon açmadım arada bir selam verir hal hatır sorarız adını bile sormadım bilmem başka detaylara girmeyiz en azından ben girmem mesela boyu kaç kilosunu yaşını bilmem sorsam nolacak evlilik mi yapıcaz herkes burada kendini tanıttığı kadar tanınır kiminin yandaşları vardır sevgilileri vardır onlarla bir olurçeteleşme üzerinden tutunur yazarlar yoksa kendi yetenekleri falan yoktur hayatta bi başarılarıda yoktur onlar için tek başarı sanal alemde ona buna laf atıp akıllarınca o kişiyi değiştirmeye uğraş vermeleridir bu tipleri gördükçe insan gülüyor. sen şimdi küresele 150 kilosun toton büyük falan der bel altına inersen özellikle bel altına inersen geçmişte bu kadına ulaşmak isteyip ulaşamamanın verdiği acı vardır yoksa bi insan tanımadığı birine bu tip şeyler yazmaz haaa eleştiri yapsan eyvallah ama böyle vasat konulardan dem vurmak etik değil.
görsel
ya sen ne saçmalıyosun frank. kadının kim olduğu da neye benzediği de belli değil.
Ay ben var ya erkekler birbirine düşüyor diyen bi tipe, bence sen 150 kilo şişkosun demenin çok ağır olduğunu sanmıyorum.
Ateist tavlamak içinmi savunuyosun bilmiyorum, istiyosan senin olsun ama erkekler benim için kapışıyo falan demesi birinin ağır seviyesizlik düzeysizlik.
Ay ben var ya erkekler birbirine düşüyor diyen bi tipe, bence sen 150 kilo şişkosun demenin çok ağır olduğunu sanmıyorum.
Ateist tavlamak içinmi savunuyosun bilmiyorum, istiyosan senin olsun ama erkekler benim için kapışıyo falan demesi birinin ağır seviyesizlik düzeysizlik.
ben savunmuyorum senin eleştiri yaparken taa göte kiloya indirmene yazdım gerek yok böyle işler yakışıklı istediğin kişiyi eleştir benide eleştir her şeye varım ama bel altına inildiği zaman etik olmuyor sana ne miietin kıçından başından sen fikirleri düşünceleri eleştir.
Nick olarak ıkınma, profil resmine sıçan adam karikatürü koyan birinin kıçı hakkında konuşulmasına bozulacağını sanmıyorum. Elalemin kıçı seni hiç alakadar etmez.
Dün hamasa laf sokamazsın sözünü geri al diye özelden mesaj atıyodun. bugün nickini ıkınma koyan birinin kıçı hakkında konuşma diye afra tafra atıyosun. sana ne yahu?
Kendi öz ağabeyini mahkemeye vermişsin bide bununla övünüyosun zekaya bak. Psikopatsan git tedavi ol, hapı var terapisi var yahut çok seviyosan koştur hamasa talibana katıl, sözlük sitelerinde onla bunla dalaşma.
Dün hamasa laf sokamazsın sözünü geri al diye özelden mesaj atıyodun. bugün nickini ıkınma koyan birinin kıçı hakkında konuşma diye afra tafra atıyosun. sana ne yahu?
Kendi öz ağabeyini mahkemeye vermişsin bide bununla övünüyosun zekaya bak. Psikopatsan git tedavi ol, hapı var terapisi var yahut çok seviyosan koştur hamasa talibana katıl, sözlük sitelerinde onla bunla dalaşma.
sözünü geri al demedim mesajı iyi olu buraya atarım mesajı ifşaya girer çaylak olurum mesajı bir daha oku videoyu izle dedim müslüman türk biriysen idraj edersin değisen kafana çıkarına göre idrak edersin edebilirsin. ben müslüman bireyim hamas taraftarıyım bunu devamlı yazdım benim görüşümdür kimseyi bağlamaz işine gelmiyorsa yazıları al çağlayan adliyesine git bu herif hamas taraftarymış de. hem konumuz o değil ki yakışıklı konunun dışına çıkaramazsın beni sen önce hatanı kabul edeceksin muhtemelen eski yazarsın yada bu hesdap fakenin daniskası.
savaşa karşı ve barış yanlısı olduğum halde bunu haksız bir biçimde emperyalizm taşeronu diye adlandırıp kalbimi kırdığı için haklı biçimde donuz listesine eklediğim yazar.
lütfen sırf sizinle aynı fikirde değil diye tanımadığınız biri hakkında gerçek dışı iddialar yöneltmeyin. hoş olmadığı gibi kırıcı oluyor, unutmayın.
mutlu ama uzak olsun. en güzeli böylesi...
not: yaşasın barış !!!
lütfen sırf sizinle aynı fikirde değil diye tanımadığınız biri hakkında gerçek dışı iddialar yöneltmeyin. hoş olmadığı gibi kırıcı oluyor, unutmayın.
mutlu ama uzak olsun. en güzeli böylesi...
not: yaşasın barış !!!
sırf barış yanlısı olduğum için kırıcı bir çıkış yapmasından ötürü donuza eklediğim yazardı. hala aynı üzücü çıkışları yapıp yapmadığını bilmesem de yapmamasını rica ediyorum. gerek yok böyle şeylere. hep mutlu, hep uzak olsun. en güzeli böylesi...
boş beleş, döner kıyması bile olmaz.
-
-
iyi bir yazardır.
Değerli hitaycıım üst kimlik vardır alt kimlik vardır.
Senin b.k atıp durduğun hüdaparlilar kürttür ama türk olmaktan senden fazla gurur duyar.
Ankarayı geçtiğin zaman mhp il ve ilçe başkanlıkların hepsi arap kökenli, doğuda mhpye çıkan oyların tümü araplardan geliyor.
Sizin chp yönetiminden türküm diyecek kaç kişi var yahu. Kendiniz söylüyosunuz hepiniz ermeniymişsiniz.
Senin b.k atıp durduğun hüdaparlilar kürttür ama türk olmaktan senden fazla gurur duyar.
Ankarayı geçtiğin zaman mhp il ve ilçe başkanlıkların hepsi arap kökenli, doğuda mhpye çıkan oyların tümü araplardan geliyor.
Sizin chp yönetiminden türküm diyecek kaç kişi var yahu. Kendiniz söylüyosunuz hepiniz ermeniymişsiniz.
Çocukluğumun şekeri. Lastik gibi uzadıkça uzuyordu. Neyin sevip yemisiz bilmiyorum. şimdi olsa yemem herhalde.
hiç sevmesem de, donuz listemde bulunsa da sözlükte iyi vakit geçirmesini dilediğim değerli yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar