yummiyum

savaşa karşı ve barış yanlısı olduğum halde bunu haksız bir biçimde emperyalizm taşeronu diye adlandırıp kalbimi kırdığı için haklı biçimde donuz listesine eklediğim yazar.
lütfen sırf sizinle aynı fikirde değil diye tanımadığınız biri hakkında gerçek dışı iddialar yöneltmeyin. hoş olmadığı gibi kırıcı oluyor, unutmayın.
mutlu ama uzak olsun. en güzeli böylesi...

not: yaşasın barış !!!
© copyright 2005 - 2026